ثبت نام ویزای کانادا , اخذ ویزای کانادا 5 ساله

پیکاپ پاسپورت انگلیس
پیکاپ پاسپورت انگلیس
جولای 30, 2018
ویزای شینگن پرتغال
جولای 31, 2018

ثبت نام ویزای کانادا , اخذ ویزای کانادا 5 ساله

ثبت نام ویزای کانادا

ثبت نام ویزای کانادا

ثبت نام ویزای کانادا :به طور کلی ثبت نام برای دریافت ویزای کانادا به دو صورت انجام می شود. متقاضی با توجه به شرایط خود می تواند برای دریافت ویزای کانادا به دو روش حضوری و غیر حضوری اقدام کند.اکثر متقاضیان برای اقدام حضوری به یکی از شهرهای آنکارا، استانبول، ابوظبی، ایروان و یا دبی رفته و به صورت حضوری در سفارت کانادا که در یکی از شهرهای نام برده می باشد اقدام به تکمیل پرونده خود کنند.

متقاضیان دیگری نیز هستند که برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود ترجیح می دهند تا به صورت آنلاین تقاضای خود را به سفارت کانادا ابلاغ کنند تمامی متقاضیان می توانند چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری یا به صورت شخصی و یا با اعتماد به یک کارگزار مطمئن مراحل ثبت نام خود را پیش ببرند.برای مشاوره رایگان با کارشناسان وقت سفارت و ویزای ویزابان میتوانید درتماس باشید.

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا چگونه است؟

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا چگونه است؟

به دلیل اینکه کانادا در ایران سفارت خانه ندارد یکی از راه های ساده برای درخواست ویزا به این کشور ثبت نام آنلاین می باشد. برای انجام ثبت نام آنلاین ویزای کانادا همان طور که گفته شد شما می توانید به یک کارگزار مدارکتان را تحویل دهید تا گام به گام و به درستی تمامی مراحل ثبت نام شما انجام شود.

البته روش دیگر نیز وجود دارد و آن هم این است که شما مراحل ثبت نام خود را به طور شخصی انجام دهید. که مراحل و شرایط را به تفصیل در این مقاله خواهیم گفت.

ثبت نام آنلاین ویزای کانادا به همراه مشاوره آماده سازی مدارک و پرداخت آنلاین سفارت فقط 300 دلار

چگونه میتوان ثبت نام ویزای کانادا را انجام داد؟

در صورتی که شما می خواهید ثبت نام آنلاین ویزای خود را به شخصه انجام دهید باید دو نکته را همواره در نظر داشته باشید.

  1. باید تمامی مدارک و اطلاعات به صورت دقیق و کامل وارد شود.
  2. افسر مهاجرتی که پرونده شما را چک می کند باید هر آنچه نیاز است را در پرونده شما مشاهده کند.

شما به ورود به سایت رسمی سفارت کانادا می توانید برای خود یک اکانت کاربری ایجاد کنید و سپس تمامی مدارک خود را اسکن نموده و در اکانت خود قرار دهید. پس از ارسال مدارک شما مدت سی روز فرصت دارید تا برای انجام مراحل انگشت نگاری و … به سفارت کانادا که در بالا گفته شده است مراجعه کنید و پرونده ی خود را تکمیل کنید.

سفارت کانادا مدتی قبل اعلام کرد که از تاریخ انگشت نگاری پس از گذشت 62 روز در صورت موافقت سفارت می توانید ویزای خود را دریافت نمایید. به دلیل اینکه پر شدن این فرم ها به اهمیت و دقت بالایی نیاز دارد پیشنهاد می شود تا انجام این امور را به ما بسپارید تا با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنید.

مراحل ثبت نام ویزای کانادا

مراحل ثبت نام ویزای کانادا چیست؟

این مراحل به شرح زیر است:

  1. یک حساب کاربری انحصاری باید ایجاد شود.
  2. فرم های مربوطه تمیل شوند.
  3. هزینه های مربوط به ویزا و انگشت نگاری پرداخت شوند.
  4. برگه تاییدیه و شماره پیگیری را پرینت بگیرید
  5. نامه انگشت نگاری را دریافت کنید.
  6. به یکی از سفارت خانه های کانادا در شهرهای گفته شده مراجعه کنید.
  7. بررسی نهایی و اعلام قبولی درخواست را دریافت کنید.
  8. مجددا به سفارت مراجعه کنید تا ویزا و پاسپورت خود را تحویل بگیرید.

 

نکات مهمی که شما در این باره باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر می شود:

  • تا زمانی که به صورت آنلاین هزینه های مربوط به ویزا و انگشت نگاری توسط شما پرداخت نشده باشد، پرونده شما مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
  • انگشت نگاری نیازی به وقت قبلی ندارد اما به دلیل ازدحام مسافرین برای جلوگیری از هدر رفت وقت و هزینه ی خود می توانید در هر یک از دفاتر VAC از زمان مناسب اطلاع پیدا کنید.
  • نکته مهم دیگر این است که در آخر برای بررسی نهایی پرونده های ایرانیان، تمامی آن ها به سفارت کانادا در آنکارا ارسال می شوند و متقاضیان در نهایت برای دریافت مدارک خود باید به این سفارتخانه مراجعه کنند.
  • مهم ترین خدمتی که ما می توانیم در این زمینه به شما ارائه دهیم، پیکاپ پاسپورت و ویزای شماست. به این ترتیب شما تنها یک بار برای انگشت نگاری به یکی از سفارتخانه های کانادا در شهرهای گفته شده می روید و دفعه دوم ما برای دریافت مدارک که اصطلاحا به آن پیکاپ گفته می شود اقدام می کنیم.

درخواست آنلاین ویزای کانادا چه مزایایی دارد؟

به طور کلی به دلیل تعطیل بودن سفارت کانادا در ایران، درخواست آنلاین ویزای کانادا برای ایرانیان مزایای فراوانی دارد که به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. صرفه جویی در زمان و هزینه: با ثبت نام آنلاین دیگر نیازی نیست برای تشکیل پرونده شما به صورت حضوری به سفارت بروید.
  2. پیگیری سریع و راحت از سفارت: پس از ثبت نام شما با دریافت یک کد می توانید با ورود به سایت وضعیت پرونده خود را بررسی کنید.
  3. حتما باید سفارت مورد نظرتان جهت انگشت نگاری را معرفی کنید.

درخواست آنلاین ویزای کانادا چه مزایایی دارد؟

چگونه می توانیم راحت تر ویزای کانادا اخذ کنیم؟

یکی از دغدغه های تمام کشورهای توریست پذیر این است که افراد پس از پایان تاریخ ویزای خود خاک آن کشور را ترک می کنند. در نتیجه اگر شما به هر طریقی بتوانید به سفارت این را نشان دهید که خاک این کشور را ترک خواهید کرد رغبت آن ها به موافقت با درخواست ویزای شما بیشتر خواهد شد.

داشتن دعوتنامه از شرایط مهم برای گرفتن ویزا نیست اما احتمال موافقت سفارت با دریافت ویزای شما را بیشتر می کند. همچنین ارائه تاریخچه سفر نیز ممکن است شما را در گرفتن ویزا کمک کند.

جهت اخذ وقت سفارت کانادا و وقت سفارت کانادا کلیه کشورها با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *