ویزای شینگن لیتوانی
ویزای شینگن لیتوانی با کمترین مدارک
نوامبر 10, 2018
ویزای مجارستان
ویزای شینگن مجارستان با کمترین هزینه
نوامبر 13, 2018

وقت سفارت مجارستان با تعرفه کم

وقت سفارت مجارستان

مجارستان کجاست؟

هدف از ارائه این مطلب این است که اطلاعات کاملی درباره کشور مجارستان به دست آورید تا بدانید آیا مجارستان همان کشوری است که برای سفر باید انتخاب کنید.برای سفر به این کشور باید ویزای این کشور را اخذ کنید که اولین گام برای اخذ ویزای مجارستان اخذ وقت سفارت مجارستان است.کشور مجارستان درست در قلب اروپای مرکزی واقع‌شده است و در حوزه شینگن نیز می باشد. پایتخت کشور مجارستان شهر بوداپست می باشد.

جمعیت این کشور به ده میلیون نفر نمی رسد و زبان رسمی آن مجاری می باشد که پر گویش ترین زبان غیر هندورایی در قاره اروپای به حساب می آید.امروزه مجارستان یکی از کشورهای اروپایی به حساب می آید که صنعت گردشگری در آن توسعه دارد و سالانه تعداد زیادی از گردشگران به این کشور می آیند.یکی از یهودستیزترین کشورهای اروپا مجارستان است که حدود نود درصد مردم یهودی در این کشور اعلام کرده اند که به آن ها اهانت شده است.امروزه مجارستان به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته شناخته می شود از کشورهای کمونیستی قاره اروپا نیز بوده است.

تاریخ مجارستان کمی غم انگیز است و در هر دو جنگ جهانی شرکت داشته و حادثه هولوکاست نیز در این کشور رخ داده و تعداد زیادی از مردم در این حادثه به هلاکت رسیده است.همسایه های کشور مجارستان شامل اسلوونی، کرواسی، صربستان، اتریش، اسلواکی، رومانی و اوکراین است که هر کدام در تاریخ و اتفاقات این کشور نیز تاثیر گذار بوده است.

مجارستان دارای نوزده استان است که هر کدام جاذبه هایی دارد که برای گردشگران بسیار جذاب می باشند. واحد رسمی پول در این کشور فورینت می باشد.اقتصاد این کشور علاوه بر صنعت گردشگری با استفاده از معادن بوکست نیز استوار است و در صادرات نیز تاثیر گذار است که باعث رونق اقتصادی این کشور می باشد.

وقت سفارت مجارستان

 

وقت سفارت مجارستان

 

چگونه وقت سفارت مجارستان بگیریم؟

برای اخذ وقت سفارت مجارستان با مشاورین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت IRNOVISA تماس بگیرید.ما این جا هستیم تا هر آنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم تا بدون احساس نیاز بتوانید ویزای خود را در کمترین زمان ممکن اخذ کنید.

سفارت برای ایجاد نظم و ترتیب در هنگام مراجعه مسافران تصمیم به ارائه وقت به مسافران گرفت و به این ترتیب مسافران در ساعت های مشخص می توانند به سفارت مراجعه نمایند.برای این که پرونده ها به درستی مورد پیگیری قرار بگیرد سفارت این سیاست را اتخاذ کرد و مسافران به راحتی می توانند برای اخذ ویزای خود اقدام کنند.

 

برای اخذ ویزای شینگن مجارستان چه کنیم؟

کشور مجارستان در حوزه شینگن قرار دارد و به این ترتیب برای سفر به این کشور باید ویزای شینگن مجارستان این کشور را اخذ کنید تا بتوانید به خاک این کشور وارد شوید.جهت اخذ ویزای شینگن این کشور باید ابتدا وقت سفارت لهستان را اخذ کنید و پس از آن درخواست خود را برای اخذ ویزا به سفارت ابلاغ کنید.برای این که بتوانید ویزای شینگن لهستان را اخذ کنید کافی است تا مدارک خود را تکمیل کنید و کلیه مدارک را ترجمه شده به سفارت تحویل دهید.

سفارت پس از تحویل مدارک از شما و هزینه صدور ویزا اقدام به بررسی مدارک شما می کند. دو تا چهار هفته بعد سفارت پاسخ خود را به شما ابلاغ می کند.این پاسخ از طریق یک ایمیل که شما با مدارک خود به سفارت ارائه داده بودید ارسال خواهد شد. این ایمیل حاوی پاسخ سفارت خواهد بود.در صورتی که پاسخ سفارت مثبت باشد می توانید گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید تا ویزای شما در آن درج شود و سفر خود را آغاز کنید.

اگر پاسخ سفارت منفی باشد دو تا چهار ماه بعد با برطرف کردن علت ریجکتی می توانید دوباره برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید.

 

ویزای مجارستان

 

چرا به کشور مجارستان سفر کنیم؟

در این بخش می خواهیم تا تعدادی از جاذبه های گردشگری کشور مجارستان را برای شما بازگو کنیم تا از زیبایی های طبیعی و غیر طبیعی این کشور آگاه شوید.دومین شهر بزرگ کشور مجارستان اگر است که شهرت بسیاری دارد. این شهر جاذبه‌های زیادی دارد و در قرن دهم توسط اولین پادشاه مسیحی ساخته شد.

اگر به عنوان یکی از مذهبی‌ترین شهرهای مجارستان شناخته می شود که دارای یک کلیسای بزرگ و قدیمی می باشد و از معروف‌ترین جاذبه‌های آن دره زنان می باشد.در دوران امپراتوری رم شهر سوپرون ساخته شد و در زمان‌های پی‌درپی بحث سر این که این شهر متعلق به کشور اتریش باشد یا مجارستان بسیار بوده است.

این شهر در جنگ جهانی دوم دچار حملات شدیدی شد و تا مرز نابودی رفت اما خوشبختانه بسیاری از بناهای آن همچنان سالم باقی مانده اند.این شهر بیش از دویست بنای محافظت شده را دارد که می توان به آن به چشم کلکسیونی از بناهای تاریخی اروپا نگاه کرد و با سفر به این شهر از قدم زدن در تاریخ لذت برد.

دریاچه بالاتون یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین اروپا است که به عنوان محبوب ترین استراحت گاه تابستانی نیز شناخته می شود.این دریاچه و فضای اطراف آن بسیار برای پیاده روی و قدم زدن مناسب است و اگر قصد گردش در این منطقه را دارید دریاچه بالاتون بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

قلعه بودا که درست در قلب شهر بوداپست واقع شده است بسیار تاریخی و ارزشمند است. این کاخ که شب ها همچون نگینی در شهر می درخشد در یونسکو نیز ثبت شده است.از دیگر جاذبه های این کشور می توان به پارک ملی آگتلک اشاره کرد که دارای بزرگترین غار اروپا می باشد. در این پارک همچنین تنوع بی نظیر گیاهی و جانوری را می توانید مشاهده کنید.

 

آدرس سفارت مجارستان در تهران:

تهران – منطقه سه – میدان هدایت – خیابان شادلو – پلاک ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *