راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان
راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان
دسامبر 13, 2018
وقت فوری سفارت اسپانیا
چگونه وقت فوری سفارت اسپانیا بگیریم؟
دسامبر 16, 2018

از وقت سفارت تا انواع ویزای اتریش

انواع ویزای اتریش

از وقت سفارت تا انواع ویزای اتریش

در این مطلب قصد داریم تا درباره انواع ویزای اتریش و چگونگی اخذ آن‌ها و مدارک لازم توضیحاتی را ذکر کنیم. این‌که شما کشور اتریش را برای سفر انتخاب کرده‌اید، بسیار عالی است. اما چگونه به اتریش سفر کنیم، موضوعی است که می‌خواهیم درباره آن توضیحاتی را ارائه دهیم.

اتریش یکی از کشورهای اروپایی در همسایگی آلمان است. این کشور جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد و همچنین یکی از کشورهای پیشرفته دنیا به‌حساب می‌آید. سال‌ها پیش کشور اتریش هم به عضویت در معاهده شین گن درآمد. امروزه اتریش هم به‌عنوان یکی از کشورهای شینگن شناخته می‌شود.

برای این‌که به اتریش سفر کنید ابتدا لازم است تا هدف خود از این سفر را بدانید. باید هدفتان را مشخص کنید تا بتوانید برای اخذ ویزا اقدام کنید. این هدف شماست که تعیین می‌کند به کدام کشور سفر کنید و یا چه ویزایی را از اتریش اخذ کنید. انواع ویزای اتریش به شما این اجازه را می‌دهد که با هر هدفی بتوانید به این کشور سفر کنید.

اتریش کشور قانون‌مند و منظمی است. ازاین‌رو اخذ ویزای این کشور کمی سخت‌تر از دیگر کشورها است. نکته مهمی که بیان آن لازم است درباره همین موضوع است. این‌که شما کدام کشور را انتخاب کنید تا بتوانید سفر خود را آغاز کنید نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

نکته دیگری که درباره اتریش باید گفت، هزینه‌های زندگی در این کشور است. واحد رسمی پول در کشور اتریش یورو هست. همچنین این کشور در سازمان یوروی جهانی نیز عضویت دارد. سطح زندگی مردم در این کشور بالا است و البته هزینه‌های زندگی در آن نیز بالاست.

برای سفر به اتریش پس‌ازاین که نوع ویزای خود را انتخاب کردید، باید بدانید که چه مراحلی را طی کنید. برای اطلاع دقیق از این که چگونه ویزای اتریش را اخذ کنید کافی است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

 

انواع ویزای اتریش چیست؟

همان طور که گفتیم برای سفر به اتریش باید یکی از انواع ویزای اتریش را انتخاب کنید. ویزای اتریش در انواع مختلفی ارائه شده است تا مسافران راحت تر بتوانند به این کشور سفر کنند. کافی است تا نوع ویزای خود را انتخاب کنید و با توجه به آن مدارکی را تهیه کنید.

این مدارک باید با توجه به نوع ویزای شما متفاوت باشد. ویزای اتریش در انواع مختلفی وجود دارد. ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای ازدواج، ویزای کاری و … برای مسافران قرار داده شده است. در ادامه تک به تک این ویزاها را شرح خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و اخذ وقت سفارت اتریش و ویزای شینگن اتریش کافی است تا با مشاورین مجرب ماکان سیر در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس بگیرید. ما این جا هستیم تا شما را یاری کنیم که به آنچه می خواهید برسید.

 

 

ویزای شینگن اتریش

این نوع ویزا برای گردشگران قرار داده شده است. این نوع ویزا انواع مختلفی دارد که شامل یک‌بار ورود، دو بار ورود، چندبار ورود می شود. برای اخذ این ویزا باید مدارک شناسایی، کاری، مالی ارائه دهید و محل اقامت خود را به سفارت معرفی کنید. در صورتی که دعوت‌نامه داشته باشید در روند پرونده شما مؤثر خواهد بود.

ویزای شینگن اتریش چند بار ورود یا مالتی به مسافران این امکان را می دهد تا طی پنج سال بتوانید وارد این کشور شوید. به این ترتیب والدین افرادی که دارای اقامت این کشور هستند می توانند این ویزا را دریافت کنند. برای سفر تفریحی به اتریش می توانید ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید.

 

 

ویزای ازدواج اتریش

این ویزا یکی از انواع ویزای اتریش است که به زوجین ارائه می شود. این ویزا زمانی قابل اخذ است که یکی از زوجین اقامت دائم کشور اتریش را داشته باشند. به این ترتیب فرد دیگر می تواند این ویزا را اخذ کند و به همسر خود در کشور اتریش بپیوندد. برای اخذ این ویزا باید مدارک زیر را نیز ارائه دهید:

  1. مدارک رسمی ازدواج که ثبت شده باشد.
  2. مدارک مالی فردی که اقامت دائم اتریش را دارد.
  3. سند ملک خریداری شده و یا اجاره نامه به عنوان محل اقامت زوجین ارائه شود.

 

 

ویزای تحصیلی اتریش

اگر بخواهیم از لحاظ تحصیلی این کشور را بررسی کنیم، بی شک دانشگاه های فوق العاده ای دارد. دانشگاه های کشور اتریش با برترین امکاناتی که دارند پذیرای دانشجویان می باشند. افراد با ارائه مدارکی خاص می توانند در این دانشگاه ها پذیرش شوند و تحصیل خود را آغاز کنند. مدارک به شرح زیر است:

  1. ارائه کلیه مدارک تحصیلی متقاضی الزامی است.
  2. ارائه مدارکی که کلیه مدارک تحصیلی و مهارتی شخص را نشان دهد الزامی است.
  3. ریزنمرات آخرین مدرک تحصیلی را باید ارائه دهید.
  4. باید توانایی پرداخت شهریه را داشته باشید و شهریه ترم اول را بپردازید.

 

 

ویزای کاری اتریش

این ویزا نیز هنگامی قابل اخذ است که جویای کار باشید. افرادی که تمایل به کار در این کشور را دارند می توانند با اخذ ویزای کاری این کشور سفر خود را آغاز کنند. برای این که در اتریش موفق به کار شوید و ویزای کاری بگیرید باید مدارکی را ارائه دهید.

پیش از این که مدارک خود را ارائه دهید باید در اتریش یک کار پیدا کنید. کاری را بیابید که شخص دیگری برای آن درخواست نداده باشد و در خصوص رشته تحصیلی و مرتبط با سابقه کاری شما باشد. پس از آن می توانید اقدام به تهیه مدارک و اخذ ویزای کاری اتریش کنید.

  1. مدارکی که نشان دهنده سوابق کاری و تحصیلی شما باشند.
  2. آخرین مدرک تحصیلی خود را ارائه دهید.
  3. مدارکی که نشان دهد شرکتی که شما را استخدام کرده است معتبر می باشد.
  4. کلیه سوابق کاری و اجرایی که داشتید را نشان دهید.
  5. محل اقامت خود را مشخص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *