جاذبه های گردشگری ایتالیا
آشنایی با جاذبه های گردشگری ایتالیا
فوریه 26, 2019
هزینه وقت سفارت
هزینه وقت سفارت
آوریل 29, 2019

راهنمای سفر به فرانسه

سفر به فرانسه

قدم به قدم از کن تا پاریس با جاذبه های فرانسه

در این مقاله قصد دارم تا توضیحاتی را درباره سفر به فرانسه و جاذبه های گردشگری این کشور به شما ارائه دهم. فرانسه اولین کشور توریستی جهان است که هر سال میزبان تعداد زیادی از گردشگران می باشد. این کشور با برترین جاذبه ها به استقبال کسانی می رود که قدم در خاک این کشور گذاشته اند.

فرانسه یکی از کشورهای زیبا و دیدنی قاره اروپا است. پایتخت این کشور دیدنی شهر زیبای پاریس است. پاریس شهر دلباختگان و عاشقان است. این شهر یکی از قطب های گردشگری کشور فرانسه است. برای این که به این کشور دیدنی و زیبا راهی شوید بهتر است ابتدا خود را آماده سفر کنید و به اصطلاح کوله پشتی خود را بچینید.

البته نکته ای درباره سفر به فرانسه وجود دارد. بدون اخذ ویزای شینگن فرانسه و وقت سفارت فرانسه نمی توانید به این کشور سفر کنید. با ما همراه باشید تا بدانید سفر به فرانسه را چگونه باید آغاز کرد. فرانسه را باید ببینید و بعد به کشورهای دیگر سفر کنید زیرا این کشور دیدنی برترین کشور توریستی جهان است.

سفر به فرانسه؛ از پاریس تا کن

کوله پشتی سفر همان اطلاعاتی است که شما باید درباره مقصد داشته باشید. در حقیقت این کوله پشتی مجازی است و تنها زمانی به درد شما می خورد که بخواهید سفرتان را بدون هیچ حاشیه ای آغاز کنید. اطلاعات شما باید درباره جاذبه های گردشگری این کشور کامل باشد.

پس اولین چیزی که درون کوله خود می گذارید اطلاعات سفر است. با همراه داشتن این اطلاعات می توانید به راحتی وارد کشور فرانسه شوید و مطابق با برنامه ای خاص سفر خود را بگذرانید. با اطلاعاتی جامع و کامل هر روز که از خواب بیدار شوید با برنامه ای خاص کل روز را می گذرانید.

دومین چیزی که باید درون کوله خود قرار دهید، دوربین عکاسی است. فرانسه به قدری مکان های زیبا و دیدنی دارد که می توانید در هر لحظه به عکاسی مشغول شوید. دقت داشته باشید که سوژه های خاص بیابید تا بتوانید یادگاری های بی نظیری را طراحی و در تاریخ ثبت کنید.

نقشه را فراموش نکنید. این سومین نکته است. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وجود نقشه های آنلاین در گوشی های همراه دیگر نیازی به همراه داشتن نقشه های کاغذی نیست. اما در نظر داشته باشید که با داشتن نقشه به راحتی می توانید به تمام نقاط فرانسه بروید و پس از آن به محل اقامت خود بازگردید.

آخرین موردی که باید به آن اشاره کنیم قاشق و چنگال است! خب در فرانسه غذاها، دسرها و شکلات های بی نظیری را خواهید یافت. هر لحظه ممکن است دلتان بخواهد تا جایی که می شود از این خوراکی های خوشمزه میل کنید. پس بهتر است که همواره آماده پذیرایی از شکم خود باشید.

سفر به فرانسه

پاریس از برج ایفل تا برج پانتئون

نگین شهرهای فرانسه؛ پاریس است. این شهر زیبا و دیدنی دارای بیشترین و برترین جاذبه های گردشگری است. برترین جاذبه گردشگری شهر پاریس برج ایفل است. کمتر کسی در جهان است که درباره برج ایفل و بی نظیر بودن شهر پاریس و جاذبه هایش نشنیده باشد.

برج ایفل بیش از سیصد و بیست متر ارتفاع دارد. اگر می خواهید از بالای این برج پاریس را به نظاره بنشینید باید هزار و ششصد و شصت و پنج پله را طی کنید. پاریس مانند انسانی سر به فلک کشیده است که پاهای خود را با فاصله از هم روی زمین گذاشته است.

از دیگر جاذبه های شهر پاریس می توان به کلیسای نوتردام، موزه لوور، شانزه لیزه، تاق پیروزی و آرامگاه پانتئون اشاره کرد. این آرامگاه بنای بسیار زیبایی است که بزرگان علم و سیاست در آن به خاک سپرده شده اند. در این آرامگاه امیل زولا، ویکتور هوگو، ژان مولن و … به خاک سپرده شده اند.

 

نیس قدیم و نیس جدید

یکی از شهرهای زیبا و دیدنی کشور فرانسه که سواحلی رو به دریای مدیترانه نیز دارد، شهر دیدنی نیس است. این شهر با جاذبه های فراوانی که دارد آرامش و شادی را به شما هدیه خواهد داد. آفتاب و تابش نورهای بی نظیر آن، ماسه های لطیف و سواحل بی نظیر یکی از رؤیایی ترین مناظر را پیش روی شما به تصویر می کشند.

یکی از زیباترین مناطقی که در این شهر حتماً باید برای دیدن آن اقدام کنید، قلعه تپه است. این منطقه یکی از زیباترین مناطقی است که هر ماه مورد بازدید افراد مختلف قرار می گیرد. نیس قدیم در حقیقت بخشی از شهر نیس است که می توان از آن بازدید کرد و لذت برد.

در بخش قدیم شهر نیس می توانید به بازدید از خیابان های قدیم شهر نیس و ساختمان های کهن‌سال این منطقه بپردازید. این منطقه دارای جاذبه های زیادی است و می توانید زمان زیادی را در این منطقه بگذرانید. تئاتر نیس هم یکی از جمله جاذبه هایی است که در این بخش از شهر واقع شده است.

سفر به فرانسه

مارسی بندر بی نظیر فرانسه

اگر بخواهیم به یکی از شهرهای قدیمی و بندری کشور فرانسه اشاره کنیم باید نام شهر مارسی را بیاوریم. این شهر دارای جاذبه های بی نظیری است که می توانید از آن ها دیدن کنید و لذت ببرید. یکی از برترین جاذبه های مارسی سواحل بی نظیر و رستوران ها، هتل ها و مراکز خرید مدرن این شهر است.

در سفر به فرانسه زمانی که به شهر مارسی رفتید بهتر است از دو موزه هنری و تاریخ طبیعی آن هم دیدن کنید. در موزه طبیعت می توانید گونه های طبیعی جانوری و گیاهی زیادی را ببینید و از این آثار بی نظیر لذت ببرید. موزه هنری هم در حقیقت یک کاخ بی نظیر است که محو تماشای آن خواهید شد.

در قرن نوزدهم میلادی در این شهر یک کلیسا ساخته شد. این کلیسای دیدنی همان کلیسای جامع نتردام دولاگارد است. این کلیسا به سبک رومی بیزانسی ساخته شده است. معماری با شکوه این کلیسا شما را به یاد قصرهای با شکوه سلطنتی خواهد انداخت و غرق در این شکوه می شوید.

 

شهر دیدنی و غیر فرانسوی بوردو

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چرا این شهر غیر فرانسوی است. بوردو یکی از شهرهایی است که سیصد سال به عنوان مستعمره بریتانیا شناخته می شد. پس از این مدت بوردو به لقب زیبای خفته مشهور شد و باعث شد تا گردشگران زیادی وارد این شهر دیدنی شوند.

این شهر هم مانند دیگر شهرهای فرانسه که باید در سفر به فرانسه از آن دیدن کنید جاذبه هایی مانند کلیسای سن آندره، گراند تئاتر، کلیسای سنت میشل، کاخ روهان و … را دارد. بوردو را به هیچ وجه از لیست شهرهای دیدنی فرانسه خط نزنید زیرا جاذبه های فراوانی دارد.

 

مشاوره رایگان اخذ وقت سفارت و ویزای شینگن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *