وقت سفارت چک
وقت سفارت چک و اخذ ویزای چک فوری
اکتبر 10, 2018
وقت سفارت ایتالیا ارزان
وقت سفارت ایتالیا ارزان
اکتبر 21, 2018

وقت سفارت ایتالیا فوری

وقت سفارت ایتالیا فوری

درباره ایتالیا

کشور ایتالیا در جنوب قاره اروپا واقع شده است و پایتخت آن شهر بزرگ و تاریخی رم است. کشور ایتالیا در حقیقت از دو شبه جزیره سیسیل و ساردنی تشکیل شده است.

کشور ایتالیا توسعه یافته و بسیار زیبا است و هر سال تعداد زیادی از گردشگران به این کشور سفر می کنند تا از جاذبه های بی نظیر این کشور دیدن کنند.

واحد رسمی پول این کشور یورو است و زبان رسمی آن نیز ایتالیایی است که شاید در برخی مناطق گویش های مختلفی از آن به گوش بخورد.

از لحاظ جمعیت می توان گفت کشور ایتالیا به عنوان پنجمین کشور پر جمعیت اروپا  شناخته می شود. آب و هوای این کشور بسیار معتدل است.

آب و هوای خوب و خوراکی های خوشمزه و جاذبه های بی نظیر باعث شده تا کشور ایتالیا مرکزی برای گردش توریست ها و گردشگران شود.

یکی از عجایب ایتالیا وجود دو کشو مستقل و زیبای واتیکان و سان مارینو در خاک آن است و یک تکه از ایتالیا در کشور سوئیس واقع شده است.

کشور ایتالیا سال های متمادی تحت سلطه حکومت روم بوده است و دارای تاریخی پر فراز و نشیب و بسیار غنی است. هنر و فرهنگ در جای جای این کشور به چشم می خورد.

 

جاذبه های کشور ایتالیا

یکی از برترین جاذبه‌های کشور ایتالیا برج زیبا و مشهور پیزا است که درست در قلب شهر پیزا واقع‌شده است. این برج دارای طولی حدود شصت متر است.

برج پیزا به دلیل کج بودن در جهان مشهور است. این برج در سال 1172 میلادی پی‌ریزی شده است و در سال 1350 ساخت این برج به پایان رسیده است.

این برج طی دویست سال ساخته‌شده است و معماران زیادی تلاش کردند تا بتوانند زاویه انحرافی این برج را تصحیح کنند اما موفق نشدند.

در حقیقت این برج اشاره بارزی بر بیت “خشت اول گ نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج” دارد. اولین معمار هرگونه پی‌ریزی کرده است همان‌گونه مانده است.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری ایتالیا می‌توان به رستوران‌های متنوع و مختلف آن اشاره کرد که در هر گوشه آن به چشم می‌خورد.

از کافه و رستوران‌های ایتالیا نمی‌توان دل کند زیرا این کشور صادرکننده خوشمزه‌ترین غذای جهان یعنی پیتزا بوده است و بدیهی است که خوش‌طعم‌ترین آن در این کشور طبخ شود.

داستان رومئو و ژولیت در شهر ورونا شکل‌گرفته است که بزرگ‌ترین آمفی‌تئاتر این کشور را در خود دارد. این آمفی تئاتر برگزار کننده موسیقی های زنده و اجراهای شاهکارانه و زیبایی می باشد.

ناپلئون به یکی از جزایر بی نظیر این کشور یعنی البا تبعید شده بود و در طول تبعید خود خانه های زمستانی و تابستانی زیبایی برای خود ساخته بود.

این جزیره به عنوان سومین جزیره بزرگ جهان شناخته می شود و بیش از صد و پنجاه ساحل دارد. در سفر به ایتالیا گردش در این جزیره را فراموش نکنید.

آب‌نمای تروی روم که هر توریستی باید از آن دیدن کند یکی از مکان های جذاب این شهر است. مردم رم معتقدند برای حفظ رابطه زوجین باید دو سکه در این آب انداخته شود و برای حفظ سلامتی یک سکه در آن می اندازند.

 

 

چگونه وقت سفارت ایتالیا بگیریم؟

برای اخذ وقت سفارت ایتالیا کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص شرکت مسافرتی و گردشگری ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس حاصل فرمایید.

برای ورود به سفارت ایتالیا و ارائه درخواست اخذ ویزای شینگن این کشور باید وقت سفارت ایتالیا را داشته باشید. در چند سال اخیر برای ایجاد نظم وقت سفارت اجباری شد.

کلیه متقاضیان می توانند به صورت آنلاین وقت سفارت ایتالیا را دریافت کنند تا بتوانند موفق به اخذ ویزای شینگن این کشور شوند.

در تاریخ اخذ شده باید با کلیه مدارک به سفارت ایتالیا مراجعه نمایید تا موفق به ارائه مدارک به سفارت ایتالیا شوید. سفارت مدارک و هزینه صدور ویزا را از شما دریافت می کند.

پس از این مرحله سفارت بررسی مدارک شما را آغاز می کند و طی دو تا چهار هفته پاسخی را به شما ابلاغ خواهد کرد که این پاسخ می تواند مثبت و یا منفی باشد.

در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد می توانید گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید تا ویزای شما در آن ضمیمه شود.

اگر پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد دو تا چهار ماه بعد با برطرف کردن علت ریجکتی می توانید دوباره برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا اقدام نمایید.

 

 

وقت سفارت ایتالیا فوری و عادی چه تفاوتی دارد؟

وقت سفارت ایتالیا فوری و عادی را می توان از مشاورین مجرب ما درخواست کرد. در ادامه به توضیح تفاوت این دو خواهیم پرداخت.

وقت سفارت ایتالیا فوری به شما این امکان را می دهد تا در کمتر از دو هفته وارد سفارت شده و مدارک خود را تحویل دهید.

افرادی که قصد شرکت در نمایشگاه، کنفرانس، جلسه کاری و یا رسیدگی به بیماری را در خاک ایتالیا دارند بهتر است از وقت سفارت ایتالیا فوری استفاده کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند مدارک را به سفارت تحویل دهند.

وقت سفارت ایتالیا عادی به متقاضیان این امکان را می دهد تا در زمانی بیش از یک ماه مدارک خود را به سفارت تحویل دهند و آماده سفر شوند.

تفاوت دیگر این دو وقت در هزینه اخذ آن ها است. طبیعی است که هر چه این وقت سریع تر دریافت شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

بالعکس هر چه وقت سفارت در بازه زمانی بیشتری اخذ شود هزینه کمتری برای آن از متقاضیان دریافت خواهد شد. این دو تنها در وقت و هزینه با هم تفاوت دارند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *