وقت سفارت ایتالیا ارزان
وقت سفارت ایتالیا ارزان
اکتبر 21, 2018
وقت سفارت بلژیک در تهران
وقت سفارت بلژیک در تهران
اکتبر 23, 2018

وقت سفارت بلژیک فوری

وقت سفارت بلژیک فوری

چگونه وقت سفارت بلژیک را اخذ کنیم؟

برای اخذ وقت سفارت بلژیک فوری کافی است تا با ما تماس بگیرید. مشاورین مجرب ما در پشتیبانی سایت وقت سفارت این جا هستند تا در کمترین زمان ممکن وقت سفارت را برای شما اخذ کنند.

مشاورین ما تنها از شما یک اسکن از گذرنامه و شماره ای برای تماس خواهند گرفت تا وقت سفارت بلژیک را برای شما اخذ کنند. پس از اخذ وقت سفارت بلژیک شما باید مدارک خود را کامل کنید و در تاریخ تعیین شده به سفارت مراجعه کنید.وقت سفارت بلژیک فوری به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید و موفق به ارائه مدارک خود شوید.

وقت سفارت عادی بیشتر زمان می برد و هزینه اخذ آن نسبت به هزینه وقت سفارت فوری بیشتر است.

 

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن بلژیک چیست؟

  1. تکمیل فرم سفارت

این فرم را بدون هیچ نقصی باید تکمیل کنید و به سفارت بلژیک ارائه دهید. کوچک‌ترین نقصی در این فرم می تواند منجر به رد درخواست شما شود.

  1. شناسنامه

هویت ملی شما را نشان می دهد. کپی از تمام صفحات آن حتی صفحه وفات الزامی است. برای افراد بالای 15 سال باید دارای عکس باشد.

  1. گذرنامه

اگر دارای سابقه سفری می باشید باید گذرنامه های قبلی خود را نیز به سفارت تحویل دهید. گذرنامه شما باید حداقل هفت ماه اعتبار از زمان صادر شدن ویزا داشته باشد.

وجود حداقل دو صفحه خالی برای درج مهرهای سفارت در گذرنامه الزامی است.

  1. عکس

دو قطعه عکس شش در چهار با زمینه سفید که هشتاد درصد چهره متقاضی در آن پیدا باشد و در شش ماه اخیر گرفته شده باشد.

  1. اشتغال به کار

این نامه باید نشان دهد که شما مشغول به کار هستید و دارای شغلی ثابت می باشید. این گواهی با توجه به شغل شما می تواند متفاوت باشد.

  1. تمکن مالی

باید با مهر و سربرگ رسمی بانک باشد.

  1. سند مالکیت

این سند می تواند نشان دهد که شما دارای خانه، ملک، زمین و … هستید. اگر قصد ارائه سند اتومبیل دارید حداقل قیمت آن باید صد میلیون تومان باشد.

  1. سابقه بیمه

سابقه سه ماه اخیر بیمه خود را باید به سفارت بلژیک تحویل دهید.

  1. بیمه نامه

باید تا سقف سی هزار یورو از هزینه های احتمالی شما را بپردازید. این هزینه ها شامل تصادف، فوت، سرقت و … می شوند.

  1. واچر هتل

باید برای تمام مدتی که قصد اقامت در این کشور دارید هتل رزرو کرده باشید. دقت داشته باشید که هتل شما قابلیت کنسلی داشته باشد.

  1. بلیط هواپیما

این بلیط باید برای رفت و برگشت شما رزرو شود و قابلیت کنسلی نیز داشته باشد.

 

انواع ویزای شینگن بلژیک بگیریم؟

ویزای شینگن بلژیک مانند دیگر کشورهای این حوزه انواع مختلفی دارد. شما با توجه به هدف سفر خود می‌توانید نوع ویزا را انتخاب کنید.

  1. ویزای شینگن ترانزیت:

این ویزا دو نوع مختلف دارد. نوع اول این ویزا برای ترانزیت هوایی است.

زمانی که شما می‌خواهید بین دو کشور خارج از حوزه شینگن سفر کنید ممکن است به یکی از دلایل تغییر خط هوایی و یا سوخت‌گیری هواپیما در بلژیک فرود بیایید.

شما باید در کمتر از 48 ساعت این کشور را ترک کنید و از فرودگاه این کشور نیز نمی‌توانید خارج شوید.

نوع دیگر ترانزیت نوع B است که شما می‌توانید از راه زمینی و یا دریایی از این کشور خارج شوید. شما باید در کمترین زمان ممکن این کشور را ترک کنید.

  1. ویزای شینگن توریستی:

متقاضیان این ویزا گردشگران و توریست‌ها هستند. آن‌ها با این ویزا می‌توانند نود روز در کشور بلژیک اقامت داشته باشند. به یاد داشته باشید شما باید قبل از پایان اعتبار ویزای خود این کشور را ترک کنید. این ویزا در دو نوع یک‌بار ورود و دو بار ورود ارائه می‌شود.

  1. ویزای شینگن بلندمدت:

این ویزا برای تاجران، دانشجویان، بازرگانان و والدین مناسب است. شما با این ویزا می‌توانید به مدت پنج سال در این کشور رفت‌وآمد کنید. این ویزا توسط والدینی که فرزند آن‌ها در بلژیک اقامت دارند و یا شهروند آن کشور هستند قابل اخذ است.

 

بلژیک چگونه کشوری است؟

کشوری در غرب اروپا است که پایتخت رسمی آن شهر بروکسل می باشد. کشور بلژیک از لحاظ مساحت بسیار کوچک است.

بروکسل پایتخت این کشور است که پر از جاذبه‌های دیدنی است. شما برای سفر به این شهر باید با توجه به موقعیت آب و هوایی اقدام کنید زیرا آب و هوایی نسبتاً سرد دارد.

همسایه های بلژیک کشورهای هلند، آلمان، لوکزامبورگ و فرانسه می باشد. بلژیک همچنین سواحلی رو به دریای شمال دارد.

یکی از پدیده های جالب در کشور بلژیک نداشتن زبان واحد است به طوری که در این کشور به زیان های مختلفی مانند فرانسه، هلندی، والوئی و حتی آلمانی صحبت می کنند.

نام این کشور از نام لاتین کشورهای گل نشین شمال این بخش گرفته شده است. بلژیک از اواخر سده‌های میانه تا سدهٔ هفدهم، کانون بازرگانی و فرهنگی پر رونقی به‌شمار می‌رفته‌.

بلژیک محصولاتی را تولید می کند که از معروف ترین آن ها می توان به شکلات اشاره کرد. تمام همسایه های کشور فرانسه تولید کننده های موفق شکلات هستند.

واحد رسمی پول در این کشور یورو می باشد و جمعیت آن حدود ده میلیون نفر است. بحران دو زبانگی بلژیک در فرهنگ و اقتصاد این کشور نیز تأثیر گذار است.

آب و هوای این کشور معتدل است، تابستان هایی خنک و زمستان هایی قابل تحمل دارد و همین زندگی در این کشور را راحت تر می کند. هر سال مهاجران زیادی به این کشور می روند و سال ها در این کشور اقامت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *