ویزای شنگن یونان
ویزای شنگن یونان
ژوئن 9, 2018
ویزای شنگن فرانسه
ویزای شنگن فرانسه فقط 950 هزار تومان
ژوئن 10, 2018

وقت سفارت فرانسه فوری و تضمینی

وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

فرانسه یکی از بزرگترین، پرجمعیتترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپای غربی است؛ کشوری که کار، تحصیل و زندگی در آن برای مردم کشورهای آسیایی می تواند یک فرصت طلایی محسوب شود. طبق آمار نیز فرانسه در ردیف مهاجرپذیرترین کشورهای دنیا قرار دارد. بنابراین کاملا طبیعی است که ویزای فرانسه متقاضیان زیادی داشته باشد. ازدیاد متقاضیان ویزای فرانسه به معنای ازدیاد متقاضیان وقت سفارت فرانسه نیز هست زیرا گرفتن وقت سفارت فرانسه قدم اول برای اخذ ویزای این کشور است.

با توجه به جمعیت نسبتاً کثیر متقاضیان وقت سفارت فرانسه انتظار می رود که سفارت با وسواس بیشتری به افراد وقت دهد و بدین ترتیب همه اشخاص موفق به گرفتن وقت سفارت فرانسه نخواهند شد. این سخت گیری ها از بعد از حملات تروریستی پاریس دوچندان نیز شده است. بنابراین اگر شما هم متقاضی وقت سفارت فرانسه هستید شاید بهتر باشد که از متخصصان کاربلد و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

مشاوره رایگان اخذ وقت سفارت و پکیج ویزای فرانسه : 7-22360894-021

وقت سفارت فرانسه فوری و تضمینی

در هر حال چه خود شما برای گرفتن وقت سفارت فرانسه اقدام کنید و چه انجام این کار را به متخصصین امین موردنظرتان بسپارید؛ فرآیند رزرو وقت سفارت فرانسه با تکمیل فرم درخواست ویزای فرانسه شروع می شود که هم به صورت اینترنتی (از طریق سایت سفارت فرانسه) و هم به صورت حضوری (از طریق بخش صدور ویزای سفارت فرانسه) قابل دریافت است. فرم مذکور شامل سوالاتی در مورد مشخصات فردی شما، دلیل سفر شما به فرانسه، منابع تامین کننده هزینه های سفر شما و… است. ارائه پاسخ های صحیح و صادقانه لازمه اخذ ویزای فرانسه است. اگر سفارت احساس کند که در پاسخ گویی از صداقت کافی برخوردار نبوده اید به شما وقت نخواهد داد.

بعد از پر کردن فرم درخواست ویزای فرانسه باید فرم را به صورت اینترنتی و از طریق پست الکترونیکی سفارت فرانسه تحویل دهید. مامور صدور ویزای فرانسه بعد از بررسی ایمیل ارسالی شما اگر هیچ ایرادی را مشاهده نکند وقتی را برای شما تعیین و طی ارسال ایمیلی به شما اعلام خواهد کرد. دریافت ایمیل از طرف سفارت به معنای رزرو وقت سفارت فرانسه است؛ بنابراین بعد از دریافت ایمیل موظف خواهید بود که در وقت معین شده حضورا به سفارت مراجعه کنید.

وقت سفارت فرانسه فوری و تضمینی

انگشتنگاری سفارت فرانسه

در سفارت فرانسه باید هزینه های سفارت، هزینه انگشت نگاری و هزینه صدور ویزا را پرداخت کنید؛ امور انگشت نگاری را انجام دهید و مدارک لازم برای اخذ ویزای فرانسه را تحویل دهید. با توجه به نوع ویزای درخواستی شما، مدارک موردنیاز متفاوت هستند اما معمولا در لیست اسناد و مدارک لازم مواردی نظیر کارت شناسایی، عکس پرسنلی، اسناد مالکیت، پرینت گردش حساب بانکی، معرفی نامه شغلی، دعوتنامه ، واچر هتل ، رسید رزرو بلیط هواپیما، بیمه نامه مسافرتی و… دیده می شوند. البته همانطور که گفتیم بسته به نوع ویزا به مدارک دیگری نیز نیاز خواهید داشت و باید به زبان انگلیسی ترجمه شود.

به عنوان مثال برای دریافت ویزای تحصیلی باید گواهی پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های فرانسه را داشته باشید یا برای اخذ ویزای کاری باید دعوتنامه کاری هم ارائه دهید.

علاوه بر امور ذکر شده در سفارت فرانسه از شما مصاحبه نیز  به عمل خواهد آمد. هنگام مصاحبه باید مواظب باشید پاسخ هایی که ارائه می دهید مغایر با آنچه که در فرم درخواست ویزای فرانسه قید کرده اید نباشند؛ در غیر این صورت مامور صدور ویزا شما را از دریافت ویزای شینگن فرانسه محروم خواهد کرد. بنابراین اگر موفق به گرفتن وقت سفارت فرانسه شوید؛ مدارکتان جهت اخذ ویزا کامل و بدون نقص باشند و در مصاحبه شفاهی با هوشیاری شرکت کنید؛ در نهایت موفق به اخذ ویزای فرانسه خواهید شد.

البته اگر تمام امور ذکر شده به درستی انجام دهید اما نوع ویزای درخواستی شما با هدف شما از سفر به فرانسه همخوانی نداشته باشد؛ موفق به دریافت ویزا نخواهید شد زیرا سفارت فرانسه بسته به اهداف و انگیزه افراد از سفر به این کشور، ویزاهایی متفاوت با کاربردهای متنوع صادر می کند. از بین انواع مختلف ویزاهای فرانسه، ویزاهای کاری و تحصیلی این کشور از محبوبیت خاصی برخوردار هستند که در ادامه با شرایط لازم برای اخذ این دو نوع ویزا آشنا خواهیم شد.

 

شرایط لازم برای دریافت ویزای فرانسه

شرایط لازم برای دریافت ویزای کاری فرانسه

اگر هدف شما از گرفتن وقت سفارت فرانسه، دریافت ویزای کاری فرانسه است؛ حتما باید از طرف یک کارفرمای فرانسوی دعوتنامه کاری داشته باشید؛ در غیر این صورت سفارت از صدور ویزا برای شما ممانعت خواهد کرد. در واقع روش کار بدین شکل است که یک کارفرمای فرانسوی باید با شما قرارداد کاری ببندد و متعهد شود که تمامی هزینه های زندگی شما در فرانسه را پرداخت خواهد کرد؛ سپس برای شما دعوتنامه کاری بفرستد؛ در این صورت شما می توانید با گرفتن وقت سفارت فرانسه برای گرفتن ویزای کاری اقدام کنید.

اما از آنجایی که فرانسه عضو اتحادیه اروپا است در بحث استخدام نیروی کاری نیز باید توابع قوانین اتحادیه اروپا باشد یعنی کارفرما ابتدا ملزم به استخدام نیروی موردنیاز خود از بین داوطلبین فرانسوی است و در صورتی که شخص واجدشرایط را پیدا نکرد می بایست نیروی موردنظر را از بین داوطلبین مقیم اتحادیه اروپا استخدام نماید و چنانچه باز هم شخص مدنظر را نیافت آنگاه می تواند برای استخدام شما اقدام کند. بنابراین دریافت ویزای کاری فرانسه از این طریق بسیار سخت و شاید محال بنظر برسد چون بالاخره در اتحادیه اروپا فرد واجدشرایط پیدا خواهد شد؛ مگر اینکه کارفرما شرایط نیروی موردنیاز را درست مطابق با شرایط شخص شما عنوان کند؛ به گونه ای که با هیچ فرد دیگری تطابق نیابد که این امر هم بسته به آشنایی قبلی شما با کارفرما است؛ در غیر این صورت شانس شما برای استخدام شدن تقریبا صفر هست.

بنابراین برای اخذ ویزای کاری فرانسه بهتر است که ابتدا ویزای جست و جوی کار در فرانسه را دریافت کنید و با استفاده از آن به فرانسه سفر کنید. ویزای جست و جوی کار به شما اجازه می دهد که سه ماه در فرانسه اقامت داشته باشید و به دنبال کار بگردید؛ اگر در این مدت موفق به یافتن کار شدید که می توانید برای اخذ ویزای کاری تقاضا دهید؛ در غیر این صورت ملزم به ترک خاک فرانسه خواهید بود.

پکیج ویزای توریستی فرانسه فقط 900 هزار تومان

شرایط لازم برای دریافت ویزای تحصیلی فرانسه

اگر شما هم رویای تحصیل در دانشگاه های معتبر و بین المللی فرانسه مانند دانشگاه ماری کوری را دارید قبل از هر اقدامی باید به فکر گرفتن مدرک زبان باشید. زبان آکادمیک در اکثر مراکز آموزش عالی فرانسه، فرانسوی و در برخی نیز انگلیسی است. بنابراین برای ورود به این دانشگاه ها ابتدا باید مدرک زبان بگیرید. البته امکان گذراندن دوره های زبان در خود فرانسه نیز وجود دارد اما چون سفارت فرانسه با وسواس زیادی به ایرانیان ویزای تحصیلی می دهد بهتر است که ابتدا در خود ایران مدرک زبان بگیرید تا شانس بیشتری برای دریافت ویزا داشته باشید. علاوه بر داشتن مدرک زبان، داشتن تمکن مالی نیز برای گرفتن ویزای تحصیلی فرانسه بسیار مهم است.

مدارک لازم برای ویزای فرانسه

مدارک لازم برای ویزای فرانسه

در حقیقت سفارت فرانسه از متقاضیان ویزای تحصیلی مدارکی را طلب می کند که نشان دهند فرد از عهده هزینه های حداقل یک سال کار و زندگی در فرانسه برخواهد آمد. اما مهمترین شرط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی، داشتن پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های فرانسه است.

شایان ذکر است که ویزای تحصیلی فرانسه خود در انواع متفاوتی صادر می شود. به عنوان مثال بعضی از دانشگاه های فرانسوی امتحان ورودی برگزار می کنند؛ شما برای ورود به این دانشگاه ها ابتدا باید ویزای شرکت در امتحان ورودی دانشگاه را دریافت و به فرانسه سفر کنید. اگر در آزمون ورودی قبول شوید آنگاه می توانید برای دریافت ویزای تحصیلی یک ساله اقدام نمایید.

ویزاهای تحصیلی کوتاه مدت و بلند مدت نیز انواع دیگری از ویزاهای تحصیلی فرانسه بشمار می روند. اگر شما می خواهید در یک دوره آموزشی سه تا شش ماهه شرکت کنید باید ویزای تحصیلی کوتاه مدت دریافت نمایید اما اگر طول دوره آموزشی مدنظر شما بیش از شش ماه است باید ویزای تحصیلی بلند مدت اخذ کنید. اعتبار ویزای تحصیلی بلند مدت فرانسه برای دوره های لیسانس، فوق لیسانس و دکتری به ترتیب سه، دو و چهار سال است. لازم به ذکر است که ویزای تحصیلی بلند مدت فرانسه، ویزای VLT-TS نیز نامیده می شود.

در نهایت اگر موفق به دریافت ویزای تحصیلی فرانسه شوید اجازه خواهید داشت که به صورت پاره وقت و تا سقف بیست ساعت در هفته کار کنید تا بخشی از هزینه های خود را از این طریق تامین نمایید.برای مشاوره در خصوی مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن کشورهای مختلف میتوانید در ساعات اداری با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای گرفتن وقت سفارت کلیه کشورهای شینگن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *