وقت سفارت اتریش
وقت سفارت اتریش با قیمت فوق العاده
می 16, 2018

وقت سفارت پرتغال ارزان و فوری

وقت سفارت پرتغال

وقت سفارت پرتغال ، متقاضیان نسبتاً زیادی در کشورهای مختلف دنیا دارد؛ متقاضیانی که برای تفریح، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و… پرتغال را انتخاب می کنند. اگر شما هم در این گروه از افراد جای دارید لازم است که از نحوه گرفتن وقت سفارت پرتغال آگاه باشید. بحث امروز ما نیز وقت سفارت پرتغال است. با مطالعه نوشتار حاضر ابتدا با ویزاهای کشور پرتغال آشنا می شویم؛ سپس خواهیم دید که اخذ ویزای پرتغال چه مزایایی به همراه خواهد داشت و در پایان اطلاعاتی در مورد فرآیند رزرو وقت سفارت پرتغال کسب خواهیم کرد.

مشاوره رایگان و تخصصی اخذ ویزای پرتغال : 7-22360894-021

وقت سفارت پرتغال ارزان و تضمینی

برای گرفتن وقت فوری سفارت بهتر است مدارک لازم برای اخذ ویزا را آماده کرده سپس با تماس با مشاوران ما و استعلام هزینه اخذ وقت سفارت از کشور پرتغال درخواست خود را اعلام نمایید.

وقت سفارت پرتغال ارزان

انواع ویزای پرتغال

متقاضی وقت سفارت پرتغال قبل از هر اقدامی باید ببیند که سفارت پرتغال چه نوع ویزاهایی با چه نوع کاربردهایی صادر می کند که هدف ما از نوشتن این بخش نیز ارائه اطلاعاتی در مورد ویزاهای مختلف پرتغال است.

پرتغال در حوزه شنگن قرار دارد. حوزه شنگن، منطقه ای در اروپا است که بین کشورهای عضو این منطقه، قراردادی تحت عنوان قرارداد شنگن بسته شده است. طبق قرارداد شنگن، مرزهای بین کشورهای عضو منطقه برداشته شده است یعنی اتباع کشورهای منطقه برای سفر در کل منطقه از اخذ ویزا معاف هستند. از طرف دیگر شهروندان کشورهای خارج از منطقه اگر ویزای یکی از کشورهای منطقه را دریافت کنند؛ با استفاده از همان ویزا اجازه ورود به مابقی کشورهای منطقه را نیز خواهند داشت. ضمناً به ویزای کشورهای منطقه اصطلاحاً ویزای شنگن گفته می شود. بنابراین برای ورود به پرتغال باید ویزای شنگن پرتغال یا ویزای شنگن دیگر کشورهای منطقه شنگن را دریافت کرد.

ویزای شینگن پرتغال :

چهار نوع ویزای شینگن پرتغال وجود دارد که موارد استفاده آنها متفاوت از هم هست. نوع اول ویزای شنگن پرتغال را با نام ویزای عبوری می شناسیم. ویزای عبوری، ویزای اقامتی نیست یعنی دارنده ویزای عبوری حق اقامت در پرتغال را ولو برای یک روز را هم ندارد. شخصی که ویزای عبوری دریافت می کند فقط اجازه دارد که از طریق هوایی به پرتغال سفر کند و از همان راه هوایی هم پرتغال را ترک و به کشور دیگری سفر کند. لازم به ذکر است که مدت اعتبار ویزای عبوری در طی شش ماه، نود روز هست.

نوع دوم ویزای شنگن پرتغال با نام ویزای ترانزیت صادر می شود. ویزای ترنزیت هم مانند ویزای عبوری اقامتی نیست و مدت اعتبارش هم در یک دوره شش ماهه نود روز است. تنها فرق ویزای ترانزیت با ویزای عبوری در این است که دارنده ویزای ترانزیت بعد از ورود به فرودگاه پرتغال می تواند از فرودگاه خارج شود و از طریق زمینی به کشور دیگری سفر کند.

سومین نوع ویزای پرتغال، ویزای توریستی نامیده می شود. ویزای شینگن توریستی یک ویزای اقامتی کوتاه مدت است یعنی دارنده ویزای توریستی اجازه دارد حداکثر سه ماه در پرتغال سکونت داشته باشد؛ بنابراین این نوع ویزا برای دیدن پرتغال، دیدار با دوستان و اقوام، شرکت در سمینار و… مناسب است. مدت اعتبار ویزای توریستی مشابه با مدت اعتبار ویزاهای عبوری و ترانزیت هست.

آخرین نوع ویزای پرتغال که تحت عنوان ویزای ملی پرتغال شناخته می شود؛ ویزای اقامتی بلندمدت است. پس ویزای ملی برای افرادی مناسب هست که قرار است مدت زمان زیادی در پرتغال اقامت داشته باشند.

بعد از معرفی دسته بندی کلی ویزاهای پرتغال اجازه دهید ببینیم که ویزای پرتغال چه مزایایی به همراه دارد.

وقت پرتغال

مزایای دریافت ویزای پرتغال

متقاضی وقت فوری سفارت پرتغال و قاعدتاً متقاضی ویزای پرتغال اگر موفق به دریافت ویزا شود؛ اجازه ورود به خاک پرتغال را خواهد داشت اما ویزای پرتغال تنها مجوز ورود به این کشور نیست. همانطور که در ابتدا هم بیان کردیم؛ پرتغال در حوزه شنگن قرار دارد؛ بنابراین ویزای پرتغال مجوز ورود به تمام کشورهای منطقه شنگن است. لازم به ذکر است که منطقه شنگن شامل کشورهای پرتغال، آلمان، هلند، فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ، لهستان، ایتالیا، مجارستان، سوئد، جمهوری چک، فنلاند، یونان، لتونی، ایسلند، مالت، لیتوانی، دانمارک و اسپانیا است. بنابراین دارنده ویزای شنگن پرتغال جواز عبور و مرور از مرزهای کشورهای نامبرده را دارد.

ویزای شنگن پرتغال علاوه بر اینکه مجوز سفر در سرتاسر منطقه شنگن است؛ مجوز ورود به چند کشور اروپایی از جمله آندورا، سان مارینو، واتیکان و موناکو نیز هست.

از طرف دیگر اگر شخص موفق به دریافت ویزای شنگن مولتیپل (چند بار ورود) پرتغال شود و با استفاده از آن حداقل یک بار به پرتغال سفر کند و بازگردد؛ سپس می تواند با استفاده از همان ویزا (اگر اعتبار داشته باشد) به کشورهای مقدونیه، آلبانی، بلغارستان، رومانی، اسلواکی، قبرس، بوسنی و هرزه گوین، مونته نگرو و کوزوو سفر کند.

بنابر آنچه گفتیم ویزای پرتغال جواز ورود به پرتغال و چندین کشور اروپایی دیگر است. حالا لازم است بدانیم که برای اخذ ویزای پرتغال باید به چه نحوی عمل کنیم.

گرفتن وقت سفارت پرتغال

گرفتن وقت سفارت پرتغال

گرفتن وقت سفارت پرتغال مقدمه دریافت ویزای پرتغال است. فرآیند رزرو وقت سفارت پرتغال از ابتدا تا انتها به صورت اینترنتی انجام می شود. در اولین قدم باید در سایت رسمی سفارت پرتغال ثبت نام کرد و درخواست خود مبنی بر صدور ویزای پرتغال را ارائه داد. در واقع با ایجاد اکانت برای خود و پر کردن فرم درخواست ویزای پرتغال، تقاضای خود را بیان می کنید.

اما علاوه بر تکمیل فرم باید با توجه به وقت سفارت پرتغال ، وقتی را نیز انتخاب کرد تا در صورت تایید وقت موردنظر توسط سفارت بتوان در همان وقت به سفارت مراجعه کرد. یکی از نکاتی که حین انتخاب وقت باید به آن توجه کرد این است که از انتخاب چند وقت به صورت همزمان خودداری کرد چون انتخاب همزمان چند وقت باعث ریجکت درخواست می شود و حتی ممکن است که تبعات بیشتری داشته باشد و تا مدت ها سفارت به فرد وقت ندهد.

در سفارت پرتغال با متقاضیان ویزا مصاحبه می شود. مصاحبه شونده باید مواظب باشد پاسخ هایی که می دهد با آنچه که در فرم درخواست ویزا عنوان کرده است متناقض نباشد؛ در غیر این صورت فرد موفق به اخذ ویزا و ورود به خاک پرتغال نخواهد شد.

 

جهت اخذ وقت سفارت و مشاوره ویزای شینگن و کانادا با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *