وقت سفارت آلمان
وقت سفارت آلمان , راهنمایی اخذ وقت فوری سفارت آلمان
آگوست 15, 2018
وقت سفارت کانادا در استانبول
وقت سفارت کانادا در استانبول
آگوست 27, 2018

وقت سفارت کانادا در ابوظبی

وقت سفارت کانادا در ابوظبی

وقت سفارت کانادا در ابوظبی برای ویزای کانادا قابل اخذ است. ابوظبی که پایتخت هفت شیخ نشین عرب یعنی امارات است، یکی از با شکوه ترین شهرهای این هفت شیخ نشین نیز می باشد.ابوظبی یکی از جاذبه های دیدنی خاورمیانه است که دارای مکان های گردشگری زیبا و هتل های با شکوهی است. ازجمله دیدنی های این شهر مسجد بزرگ شیخ زاید، سکوی دید، پیست فرمول یک و … اشاره کرد.

شهر ابوظبی کجاست؟

شب ها در کویر بی نظیر ابوظبی بسیار دیدنی است و شما می توانید از این همه شکوه لذت ببرید. یکی دیگر از دیدنی های این شهر مرکز درمانی شاهین ها است.اگر قصد داشتن سفری رؤیایی در تعدادی از هتل های بی نظیر جهان را دارید، بی شک ابوظبی یکی از بهترین انتخاب های شما باید باشد.

از دیگر جاذبه های این شهر می توان به پارک دریاچه یا لک پارک اشاره کرد که باید حدود یک ساعت تا رسیدن به آن از مرکز شهر دور شد.اگر قصد اخذ ویزای کانادا و وقت سفارت کانادا در ابوظبی را دارید بهتر است همین حالا با ما تماس بگیرید.

وقت سفارت کانادا را به چه شکل می توان اخذ کرد؟

شما به دو شکل می توانید وقت سفارت کانادا را اخذ کنید. می توانید به صورت حضوری به سفارت رفته و یا به صورت آنلاین اقدام به اخذ وقت سفارت کانادا در ابوظبی کنید.اگر قصد دریافت ویزا به صورت حضوری را داشته باشید باید به VAC در ابوظبی رفته و پس از تحویل مدارک وقت سفارت را دریافت کنید.

در غیر این صورت می توانید مدارک را در سایت VAC آپلود کرده و وقت سفارت کانادا در ابوظبی را دریافت کنید. در حالت دوم شما تنها برای مراحل انگشت نگاری و … باید هنگام وقت سفارت کانادا در ابوظبی به این شهر سفر کنید.

تفاوت وقت سفارت کانادا در ابوظبی آنلاین و حضوری در چیست؟

پرونده هایی که به صورت آنلاین یا همان ثبت نام ویزای کانادا، ایجاد می شوند سریع تر بررسی می شوند و البته شما وقت و هزینه کمتری نیز صرف می کنید.در هر صورت شما باید یک بار به ابوظبی سفر کنید؛ اما اگر از راه حضوری اقدام کنید مجبور به دوبار سفر به این کشور می شوید.البته اگر از خدمات پیکاپ ویزا پس از دریافت پاسخ مثبت سفارت استفاده نکنید مجبور به سفری مجدد به ابوظبی خواهید شد.

چگونه وقت سفارت کانادا در ابوظبی را اخذ کنیم؟

برای دریافت وقت سفارت کانادا در ابوظبی همان طور که گفته شد می توانید از راه حضوری و یا آنلاین اقدام کنید. اگر قصد دریافت ویزای کانادا را دارید بهتر است با ما تماس بگیرید.مشاورین دلسوز و متخصص ما در این امر شما را یاری خواهند کرد تا در کمترین زمان ممکن ویزای این کشور را دریافت نمایید.

در صورتی که برای اخذ وقت سفارت کانادا در ابوظبی به سفارت مراجعه حضوری داشته باشید، کوچکترین نقصی در پرونده باعث رد درخواست شما می شود.اگر به صورت آنلاین اقدام کنید برخی خطاها را هنگام بارگذاری پرونده مشاهده خواهد شد و می توانید آن ها را برطرف کنید.

ما به راحتی در کمترین زمان ممکن می توانیم وقت سفارت کانادا در ابوظبی را دریافت کنیم و شما با خیالی آسوده به این شهر سفر کنید و ویزای کانادای خود را دریافت نمایید.

چگونه ویزای کانادا اخذ کنیم؟

برای اخذ ویزای کانادا ابتدا باید وقت سفارت کانادا را دریافت کنید. پس از دریافت وقت، در زمان مشخص شده باید برای انجام انگشت نگاری و چهره نگاری به یکی از مراکز VAC مراجعه کنید.بعد از این مرحله شما باید به وطن خود بازگردید و منتظر پاسخ سفارت شوید. ایمیلی ظرف دو تا سه هفته برای شما ارسال می شود که حاوی پاسخ سفارت خواهد بود.

اگر پاسخ سفارت مثبت باشد شما باید پاسپورت خود را برای ضمیمه شدن ویزا در آن به سفارت تحویل دهید. اگر پاسخ سفارت منفی باشد می توانید با برطرف کردن علت ریجکتی دوباره برای دریافت ویزا اقدام نمایید.به یاد داشته باشید که شما می توانید از خدمات پیکاپ ویزای ما برای ضمیمه شدن ویزا در پاسپورت خود استفاده کنید.

پیکاپ ویزا چیست؟

با دریافت پاسخ مثبت سفارت می توانید پاسپورت خود را همراه با یک وکالت‌نامه به ما تحویل دهید. با کمترین هزینه و بدون نیاز به سفر مجدد شما، ویزای شما را از سفارت دریافت خواهیم کرد.

به این عمل پیکاپ ویزا گفته می شود. شما با پیکاپ پاسپورت در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. برای استفاده از پیکاپ ویزا و دیگر خدمات ما کافی است تا با 02122360894 تماس بگیرید.

چرا وقت سفارت کانادا در ابوظبی؟

سفارت کانادا در امارات کنسولگری دارد، از این رو درخواست هایی که در ابوظبی یا دبی ثبت می شوند با سرعت بیشتری پیگیری و بررسی می شوند.

این درخواست ها به سفارت فرستاده می شوند و پس از موافقت سفارت به شما پاسخ خواهند داد. ابوظبی خلوت تر از سایر مناطق دیگر است، از این رو برای افرادی که زمان کمی دارند بهتر است.

البته نکته مهم دیگر این است که شما باید یک بار برای انجام مراحل انگشت نگاری به یکی از این کشورها سفر کنید. ابوظبی یکی از زیباترین کشورهای خاورمیانه است و کم لطفی است که خود را از دیدن این همه جاذبه محروم کنید.

هزینه وقت سفارت کانادا در ابوظبی چه قدر است؟

برای اخذ ویزای کانادا باید هزینه هایی را به سفارت بپردازید. این هزینه با توجه به این که ویزای توریستی می خواهید و چند سال دارید متفاوت است.

  • افراد بین 14 تا 80 سال باید هزینه 85 دلار کانادا را برای انگشت نگاری و … بپردازند.
  • افراد بالای 80 و زیر 14 سال نیازی به پرداخت این هزینه ندارند.
  • تمامی افراد 100 دلار کانادا برای ویزا باید به سفارت پرداخت کنند.

آدرس سفارت کانادا در ابوظبی کجاست؟

Canada Visa Application Centre
VFS (GCC) LLC,
Office MO2, Mezzanine Floor, Silver Wave Building,(Union National bank) Mina Road, Abu Dhabi

جهت مشاوره ویزای کانادا و وقت سفارت کانادا با مشاوران ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *