وقت سفارت کانادا در ابوظبی
وقت سفارت کانادا در ابوظبی
آگوست 20, 2018
وقت سفارت کانادا در دبی
وقت سفارت کانادا در دبی
آگوست 29, 2018

وقت سفارت کانادا در استانبول

وقت سفارت کانادا در استانبول

استانبول

وقت سفارت کانادا در استانبول را اخذ کنید تا هم از دیدنی های این شهر بی نظیر لذت ببرید و هم ویزای کانادا را اخذ کنید.استانبول شهری بزرگ است که قاره اروپا را به قاره آسیا وصل می کند. استانبول شهری بسیار دیدنی با جاذبه های فراوان است.از جمله جاذبه های آن می توان به محله سلطان احمد اشاره کرد. شما در خیابان های این محله تاریخ عثمانی را می توانید ورق بزنید و از شکوه آن لذت ببرید.

از دیگر جاذبه های این شهر می توان به محله های ببک ، اوغلو و باکرکو اشاره کرد. باکرکو یکی از محله هایی است که مراکز خرید آن زبانزد خاص و عام است.محله ببک که کنار یک اسکله است برای قایق سوای بسیار مناسب است و شما می توانید از گشت و گذار در آن لذت ببرید.یکی دیگر از جاذبه های استانبول غذاهای بی نظیر آن است. شما می توانید انواع دسرهای خوشمزه و غذاهای دریایی را تست کنید و لذت ببرید.اگر قصد اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

چگونه وقت سفارت کانادا در استانبول حضوری بگیریم؟

برای اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول شما دو راه پیش رو خواهید داشت. راه اول این است که به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید.به این ترتیب شما باید کلیه مدارک خود را آماده کنید و با هزینه سفارت به سفارت استانبول در کانادا تحویل دهید. پس از پرداخت هزینه وقت سفارت به شما اختصاص داده می شود.

شما در وقت اخذ شده برای انجام انگشت نگاری دوباره باید به سفارت بروید و پس از آن به ایران بازگشته و منتظر پاسخ سفارت بمانید. جواب سفارت بین دو تا سه هفته به دست شما خواهد رسید.در صورتی که سفارت با درخواست شما موافقت کند باید طی بیست روز به سفارت مراجعه کنید و ویزای خود را دریافت نمایید و با این که از خدمات پیکاپ ویزای ما استفاده کنید.

 

چگونه وقت سفارت کانادا در استانبول آنلاین بگیریم؟

راه دوم این امکان را به شما می دهد که آنلاین اقدام به اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول نمایید. به این شکل که کلیه مدارک خود را در سایت سفارت آپلود می کنید.پس از این که مدارک را آپلود کردید هزینه سفارت را از طریق یک کارت اعتباری بین المللی می پردازید و وقت سفارت کانادا در استانبول را اخذ می کنید.

در تاریخ تعیین شده باید برای انجام انگشت نگاری و چهره نگاری به صورت حضوری به سفارت کانادا در استانبول مراجعه نمایید.پس از طی این مرحله به ایران بازگردید و منتظر پاسخ سفارت بمانید؛ سفارت بین 2 تا 3 هفته بعد به شما پاسخ خواهد داد.

اگر پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد باید طی بیست روز برای اخذ ویزای خود اقدام کنید. شما می توانید به صورت حضوری به سفارت بروید و یا از خدمات پیکاپ ویزای ما استفاده کنید.بهترین پیشنهاد برای شما این است که با ما تماس بگیرید. مشاورین دلسوز و متخصص ما در خدمت شما هستند تا هرگونه مشکل و نیاز شما را برطرف کنند.ما کلیه خدمات ویزای از صفر تا صد را برای شما انجام خواهیم داد. شما با صرف کمترین هزینه و زمان می توانید وقت سفارت کانادا در استانبول و ویزای کانادا را اخذ کنید.

 

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا  آنلاین یا حضوری؟

همان طور که مشهود است وقت سفارت کانادا در استانبول آنلاین و حضوری مزایا و معایبی دارد که به مقایسه آن می پردازیم.

 

وقت سفارت کانادا در استانبول حضوری

  • مزایا:

نیاز به پرداخت با کارت اعتباری ندارید.

  • معایب:

صرف هزینه و زمان زیاد.

دو سفر اضافه به سفارت کانادا در استانبول.

عدم امکان تصحیح فرم سفارت در صورت داشتن نقص.

نیاز به زمان بیشتر از سوی سفارت برای بررسی مدارک.

 

وقت سفارت کانادا در استانبول آنلاین

  • مزایا:

امکان ثبت آنلاین مدارک.

صرفه جویی در زمان و هزینه.

صرفه جویی در تعداد سفرها.

امکان تصحیح آنلاین فرم سفارت.

بررسی سریع تر پرونده از سوی سفارت.

  • معایب:

نیاز به کارت اعتباری.

 

پس از اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول چه کنیم؟

پس از اخذ وقت سفارت کانادا در استانبول و انجام مراحل انگشت نگاری باید منتظر پاسخ سفارت بمانید. این پاسخ ممکن است مثبت یا منفی باشد.اگر پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد باید طی بیست روز برای دریافت ویزای خود اقدام کنید و یا از خدمات پیکاپ ویزای ما استفاده کنید.

اگر پاسخ سفارت کانادا به درخواست اخذ ویزای کانادای شما منفی بود می توانید پس از برطرف کردن علت مرجوعی درخواست خود دوباره اقدام کنید.برخی از سفارت ها به متقاضیان پس از رد درخواست ویزا این امکان را نمی دهند تا بلافاصله اقدام به اخذ ویزا کنند و حتماً باید 2 تا 4 ماه بگذرد.اما سفارت کانادا به متقاضیان این امکان را می دهند که پس از رد شدن درخواست دوباره برای اخذ ویزای کانادا اقدام نمایند.

 

هزینه وقت سفارت کانادا در استانبول چقدر است؟

  • متقاضیان زیر 14 سال و بالای 80 سال از انجام انگشت نگاری و پرداخت هزینه ای از این بابت معاف هستند.
  • متقاضیان بین 14 تا 80 سال باید 85 دلار کانادا را برای انگشت نگاری بپردازند.
  • کلیه متقاضیان باید مبلغ 100 دلار کانادا را برای اخذ ویزای و خدمات آن به سفارت پرداخت کنند.

در پرداخت حضوری شما می توانید به بانک های تحت گارانتی سفارت در استانبول بروید و تنها رسید پرداخت خود را به سفارت تحویل دهید.

دقت داشته باشید که اگر قصد پرداخت نقدی به سفارت را دارید دقیقاً معادل همان مبلغ را بپردازید، چون ممکن است سفارت باقی مانده پول شما را پس ندهد.

 

آدرس سفارت کانادا در استانبول کجاست؟

Consulate General of Canada
209 Buyukdere Caddesi
Tekfen Tower – 16th Floor
Levent 4, Istanbul
34394 Turkey

 

جهت مشاوره وقت سفارت کانادا در ابوظبی و ویزای کانادا و وقت سفارت کانادا با 02122360894 تماس بگیرید.

1 دیدگاه

  1. وقت سفارت کانادا گفت:

    دیشب خواب دیدم همسرم ۳تا بلیط هواپیما دستش بود برای خودم و خودش و پسر⚘:
    )
    امد تو جمع فامیل گفت حلال کنید.یکی ۲ روز دیگه واسه یه مدت زیاد تو نیستیم.

    خیلیا باورشون نمیشد و من هم خودم شوکه شدم:/
    پ ن پ:تصمیم گرفتیم مهاجرت کنیم
    حالا کی و چ وقت خدا داند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *