وقت سفارت یونان با قیمت باورنکردنی

وقت سفارت اتریش
وقت سفارت اتریش با قیمت فوق العاده
می 16, 2018
ویزای شنگن یونان
ویزای شنگن یونان
ژوئن 9, 2018

وقت سفارت یونان با قیمت باورنکردنی

وقت سفارت یونان

نکات مهم اخذ وقت سفارت یونان در تهران

یکی از مواردی که برای سفر به یونان در ابتدا اقدام به آن توجه نمود گرفتن وقت سفارت یونان متناسب با تاریخ سفر شما می باشد. یونان یکی از کهن ترین تمدن های دنیا واقع در جنوب شرقی اروپا است که در دنیای امروز نیز به عنوان یکی از مقاصد اصلی مردمانی شناخته می شود که با رویای خلق یک زندگی هرچه بهتر تصمیم به ترک وطن خویش کرده و به کشوری غریبه مهاجرت می کنند. در حقیقت ثبات اقتصادی و سطح علمی مطلوبی که در کشور یونان حاکم هست منجر به محبوبیت یونان در نزد مردم دنیا شده است. از طرف دیگر جاذبه های باستانی و البته مدرن یونان نیز باعث شده اند که علاوه بر مهاجران، علاقمندان به گردشگری نیز نگاه ویژه ای به یونان داشته باشند. در کشور ما نیز هر ساله عده زیادی عزم سفر به یونان می کنند؛ به گونه ای که در هر هفته سه پرواز از کشور ما به مقصد یونان انجام می گیرد.

وقت سفارت یونان

اما طبق قوانین دولت یونان، مردم بسیاری از کشورهای دنیا برای سفر به یونان باید ویزای یونان را دریافت کرده باشند که ایرانی ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین اگر شما هم مسافر یونان هستید ابتدا باید ویزای یونان را دریافت نمایید. برای انجام این امر ابتدا باید وقت سفارت یونان را رزرو کنید چون مرجع صادرکننده ویزای یونان، سفارت یونان است.

چگونه وقت سفارت یونان بگیریم ؟

ویزای شینگن یونان

دریافت ویزای شینگن یونان از تمامی سفارت های این کشور ممکن است اما از نظر صرفه جویی در زمان و هزینه بهتر است که وقت سفارت یونان واقع در تهران را رزرو کنید. سفارت یونان در خیابان نلسون ماندلای تهران قرار دارد. گرفتن وقت سفارت یونان دارای قاعده و روش معینی است که بدون آگاهی از آن قادر به رزرو وقت سفارت یونان نخواهید شد. قبل از هر اقدامی باید بدانید که سفارت یونان تنها به صورت اینترنتی به متقاضیان وقت می دهد و به هیچ عنوان متقاضیان را به صورت حضوری نمی پذیرد. پس تا زمانی که وقت سفارت یونان را به صورت آنلاین نگرفته اید به سفارت مراجعه نکنید.

چگونه وقت سفارت یونان بگیریم ؟

روند گرفتن وقت سفارت یونان بدین صورت است که ابتدا باید به وب سایت رسمی سفارت یونان مراجعه کنید و اقدام به ساخت حساب کاربری نمایید. توجه داشته باشید که برای خود و سایر همراهانتان باید جداگانه حساب کاربری بسازید. بعد از اینکه حساب کاربری شما فعال شد باید به یک سری سوال پاسخ دهید و فرم درخواست ویزای یونان را تکمیل کنید. تکمیل فرم مذکور را نیز برای هر شخص باید به صورت مجزا انجام گیرد. اگر می خواهید که در نهایت موفق به دریافت ویزای یونان شوید؛ در پاسخ گویی به سوالات مندرج در فرم با صداقت و دقت رفتار نمایید زیرا پاسخ هایی که ارائه می دهید نقش بسزایی در موافقت یا عدم موافقت سفارت با درخواست شما ایفا خواهند کرد.در خال حاضر با توجه به تغییر شرایط اخذ ویزا نحوه گرفتن وقت سفارت نیز تغییر کرده و به روش قبل که باید با ساخت اکانت در سایت سفارت یونان انجام داده میشد امکان پذیر نخواهد بود.

توجه :البته از اواسط سال 2018 روند گرفتن وقت سفارت یونان تغییر کرده که بهتر است برای اطلاع از این تغییر با کارشناسان ما در تماس باشد.

ویزای یونان

ویزای کاری یونان

ضمنا در این بخش باید تعیین کنید که متقاضی دریافت چه نوع ویزایی نیز هستید. اگر در انتخاب ویزای موردنیازتان اشتباه کنید در نهایت درخواستتان ریجکت خواهد شد. به عنوان مثال همانطور که گفتیم عده زیادی با اتکا به ثبات اقتصادی حاکم بر یونان تصمیم می گیرند که برای کار کردن راهی این کشور متمدن اروپایی شوند؛ این دسته از افراد حتماً باید برای دریافت ویزای کاری یونان تقاضا دهند. البته این گروه برای دریافت ویزای کاری یونان باید شرایط لازم را نیز داشته باشند که یکی از مهمترین این شرایط داشتن دعوتنامه کاری از طرف یک کارفرمای مقیم یونان است؛ بدون داشتن دعوتنامه کاری دریافت ویزای کاری یونان ممکن نیست.

پکیج ویزای شینگن یونان به همراه بررسی رایگان مدارک فقط 900 هزار تومان

ویزای تحصیلی یونان

همچنین گفتیم افراد بسیاری هم تصمیم می گیرند که برای ادامه تحصیل راهی مراکز آموزش عالی یونان شوند زیرا این مراکز در سطح اتحادیه اروپا از جایگاه چشمگیری برخوردار هستند. در هر حال این افراد باید برای اخذ ویزای تحصیلی یونان درخواست دهند که البته این گروه نیز برای دریافت ویزای تحصیلی یونان ابتدا باید شرایط معینی را فراهم کنند؛ به عنوان مثال ابتدا باید از یک دانشگاه یونانی پذیرش بگیرند. از طرف دیگر عده بسیاری هم با هدف دیدن زیبایی های باستانی و امروزی یونان قصد سفر به این کشور را می کنند که این دسته از افراد باید برای دریافت ویزای توریستی یونان اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که یکی از مدارک لازم و مهم برای اخذ ویزای توریستی یونان، واچر هتل است. در هر حال شما هم با توجه به هدف خود از سفر به یونان باید نوع ویزای موردنیازتان را انتخاب کنید.

تکمیل فرم ویزای یونان

تکمیل فرم ویزای یونان

بعد از تکمیل فرم درخواست ویزای یونان و انتخاب نوع ویزای موردنیاز باید به بخش تعیین وقت در وب سایت مراجعه کنید. در این بخش لیستی از وقت های آزاد سفارت یونان واقع در تهران را مشاهده خواهید کرد. با توجه به زمان سفر خود به یونان باید بهترین و مناسبترین وقت از بین وقت های آزاد را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که انتخاب وقت از طرف شما بمنزله رزرو وقت فوری سفارت یونان نیست. زمانی موفق به گرفتن وقت سفارت یونان شده اید که از طرف سفارت یک تاییدیه دریافت نمایید.

در واقع بعد از انتخاب وقت سفارت از طرف شما، سفارت به بررسی درخواست و زمان انتخابی شما خواهد پرداخت و اگر با تقاضای شما موافق باشد یک تاییدیه برایتان ارسال خواهد کرد. چنانچه تاییدیه ای دریافت نکنید بدین معناست که سفارت با درخواست شما موافقت نکرده است و باید از ابتدا برای گرفتن وقت سفارت یونان اقدام کنید. در هر حال بعد از دریافت تاییدیه از طرف سفارت، پروسه گرفتن وقت سفارت یونان به پایان می رسد و حالا شما موظف خواهید بود که در زمان مقرر به صورت حضوری به سفارت مراجعه کنید.

اگر در وقت موردنظر به سفارت نروید؛ وقت رزرو شده خود به خود کنسل می شود و البته از طرف سفارت نیز جریمه خواهید شد یعنی تا 3ماه دیگر سفارت به شما وقت مجدد نخواهد داد.

مراجعه حضوری شما به سفارت برای شرکت در مصاحبه، انجام امور انگشت نگاری و تحویل مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای یونان است. در صورتی که در انجام تمامی مراحل مذکور موفق عمل کنید؛ ویزای یونان را دریافت خواهید کرد.در حال حاضر برای انگشت نگاری باید به کارگزاری یونان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *