چگونه وقت فوری سفارت اسپانیا بگیریم؟

انواع ویزای اتریش
از وقت سفارت تا انواع ویزای اتریش
دسامبر 15, 2018
وقت سفارت ایتالیا vfs
چرا وقت سفارت ایتالیا را بگیریم؟
دسامبر 17, 2018

چگونه وقت فوری سفارت اسپانیا بگیریم؟

وقت فوری سفارت اسپانیا

وقت اینترنتی سفارت اسپانیا

برای اخذ وقت فوری سفارت اسپانیا می توان به دو صورت آنلاین و حضوری اقدام کرد. تا چند سال پیش وقت سفارت به این شکل امروزی وجود نداشت. صف های طولانی جلوی درب سفارت ها مردم را به ترتیب راهی سفارت می کردند. به مرور زمان با افزایش تعداد تقاضاها سیاست های سفارت نیز تغییر کرد.

به این ترتیب مردم برای اخذ وقت سفارت باید به صورت آنلاین یا حضوری اقدام می کردند. امروزه وقت اینترنتی سفارت اسپانیا قابل اخذ است که توسط مشاورین ما انجام می شود. با وقت اینترنتی سفارت اسپانیا بدون اتلاف وقت می توانید تاریخی را که مدنظر دارید را رزرو کنید.

چگونه وقت فوری سفارت اسپانیا بگیریم؟

با وقت فوری سفارت اسپانیا می توانید در کمتر از دو هفته وارد سفارت شوید. این که شما وقت سفارت عادی اسپانیا را اخذ کنید و یا فوری به برنامه شما مربوط می شود. در صورتی که بخواهید به کنفرانس، نشست، جلسه کاری و یا انجام امور پزشکی برسید می توانید با استفاده از وقت سفارت فوری اسپانیا به برنامه خود برسید.

وقت عادی سفارت اسپانیا به شما این امکان را می دهد تا با صرف هزینه ای کمتر، در زمان دلخواهتان به سفارت وارد شوید. این وقت بیش از یک ماه طول خواهد کشید. شما در این مدت می توانید مدارک خود را تهیه کنید و با توجه به مدارک و شرایط خود به سفارت این کشور وارد شوید.

برای اخذ وقت فوری سفارت اسپانیا کافی است تا با مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت تخصصی وقت سفارت تماس بگیرید. ما این جا هستیم تا هر آنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. برای اخذ ویزای شینگن اسپانیا نیاز دارید تا راه با چراغ تجربه شخصی راه برای شما روشن شود، ما این جا هستیم تا روشنی راه شما شویم.

وقت فوری سفارت اسپانیا

انواع ویزای اسپانیا چیست؟

  • ویزای دیدار اقوام

این ویزا در صورتی صادر می شود که یکی از اقوام شخص متقاضی در اسپانیا باشد. این شخص باید شهروند کشور اسپانیا باشد و یا اقامت دائم این کشور را داشته باشد. به این ترتیب می توانید با استفاده از دعوت‌نامه‌ای که از سوی وی برای شما ارسال می شود به این کشور سفر کنید و به دیدار اقوام خود بروید.

  • ویزای اقامت

این ویزا انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع آن باید روند اخذ ویزای خود را پیگیری کنید. یک نوع از این ویزا برای اقامت موقت است و نوع دیگر برای اقامت دائم است. وقتی برای اقامت این کشور اقدام کنید اولین ویزایی که برای فرد صادر می شود ویزای اقامت موقت است.

با گذراندن چند مرحله و طی چند سال، در صورتی که سفارت وضعیت شمارا بررسی کند برای دائمی کردن اقامت شما تصمیم می‌گیرد. به این ترتیب ممکن است ویزای اقامت دائم کشور اسپانیا را دریافت کنید. به این ترتیب می توانید تا هر وقت که می‌خواهید در کشور اسپانیا اقامت داشته باشید.

  • ویزای تجاری

این ویزا به افرادی تعلق می‌گیرد که صاحب شغلی باشند و یا اهل تجارت و سرمایه‌گذاری باشند. افراد می‌توانند در کشور اسپانیا به دنبال شغل بگردند و به این ترتیب ویزای تجاری اخذ کنند. برای اخذ این نوع ویزا ارائه مدارک شغلی قبلی و مدارک مالی الزامی است.

  • ویزای پزشکی

این نوع ویزا برای کسانی قابل اخذ است که به‌نوعی بیماری مبتلا هستند. این افراد برای درمان هم می‌توانند به کشور اسپانیا سفر کندد. با ارائه کلیه مدارک مربوط به بیماری خود می توانید برای اخذ این ویزا اقدام کنید. این ویزا به شما اجازه می دهد تا پایان مراحل درمان خود در خاک کشور اسپانیا بمانید.

  • ویزای دانشجویی

این ویزا برای افرادی است که قصد تحصیل در کشور زیبا و دیدنی اسپانیا را دارند.

چگونگی ریجکت شدن ویزای اسپانیا!

شما باید کلیه مدارک خود را آماده کنید و در وقت سفارت اسپانیا به سفارت مراجعه کنید. سفارت بررسی پرونده شما را آغاز می کند و طی دو تا چهار هفته به شما پاسخ می دهد. این پاسخ ممکن است مثبت و یا منفی باشد. در حقیقت پاسخ سفارت ه مدارکی است که شما به سفارت تحویل داده اید.

شما باید بکوشید تا کلیه مدارک شما نشان دهنده وابستگی شما به خاک کشور ایران باشد. شما باید نشان دهید که به ایران باز می گردید و قصد ماندن در خاک کشور اسپانیا را ندارید. برای این که موفق شوید این موضوع را به سفارت نشان دهید باید مدارک خود را بر اساس آن تهیه کنید.

کوچکترین مدرکی که واقعی نباشد و حقیقت را نشان ندهد، ممکن است باعث رد شدن درخواست شما شود. پس کلیه مدارک خود را بدون هیچ خطایی به سفارت ارائه دهید. سفارت پس از بررسی مدارک شما پاسخ خود را به شما ابلاغ می کند. این پاسخ ممکن است منفی با مثبت باشد.

اگر پاسخ سفارت مثبت باشد می توانید پاسپورت خود را به سفارت تحویل دهید. سفارت ویزای شما را در آن ثبت می کند. در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد، باید پس از دو تا چهار ماه بر برطرف کردن علت ریجکتی دوباره برای اخذ ویزای شینگن اسپانیا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *