ویزای شینگن بلژیک ، قیمت ویزای توریستی بلژیک

وقت سفارت بلژیک
وقت سفارت بلژیک و اخذ ویزای توریستی
جولای 22, 2018
وقت سفارت لهستان
وقت سفارت لهستان توریستی و تجاری فوری
جولای 23, 2018

ویزای شینگن بلژیک ، قیمت ویزای توریستی بلژیک

ویزای شینگن بلژیک

پکیج ویزای شینگن بلژیک فقط 950 هزار تومان

پکیج ویزای شینگن بلژیک : وقت سفارت + تکمیل فرم ویزا + بیمه مسافرتی سامان + واچر هتل + رزرو بلیط هواپیما + مشاوره تخصصی

 

ویزای شینگن بلژیک :بلژیک، کشوری با مساحت ۱۱/۷۸۷ مایل مربع است که در غرب اروپا قرار دارد. کشور کوچک اما زیبا و توسعه یافته بلژیک در ردیف اولین کشورهایی قرار دارد که معاهده شینگن را امضا کرده اند. در واقع در سال ۱۹۸۵، سران بلژیک و چهار کشور اروپایی دیگر (آلمان، فرانسه، لوکزامبورگ و هلند) در شهر شینگن واقع در لوکزامبورگ گرد هم جمع شدند و اقدام به تدوین و تصویب معاهده ای کردند که بعدها معاهده شینگن نامیده شد. هدف اصلی روسای پنج کشور مذکور، برداشتن مرز بین کشورهای هم پیمان بود؛ به گونه ای که گویا تمامی کشورهای مذکور، یک سرزمین یکپارچه هستند.

ویزای شینگن بلژیک

امروزه به ویزای کشورهای عضو معاهده شینگن، ویزای شینگن گفته می شود. بنابراین ویزای بلژیک ، ویزای شینگن بلژیک نامیده می شود. طبق مفاد معاهده شینگن، با دریافت ویزای شینگن بلژیک می توان به تمام کشورهای عضو معاهده سفر کرد چون همانطور که گفته شد با تمام کشورهای هم پیمان شبیه به یک سرزمین واحد رفتار می شود. شایان ذکر است که اگرچه در ابتدا فقط پنج کشور معاهده شینگن را امضا کردند اما با گذشت زمان کشورهای بیشتری مانند اسپانیا، ایتالیا، یونان، دانمارک، لهستان، جمهوری چک، فنلاند، مجارستان، سوئد، اسلوونی، لتونی، ایسلند، مالت، اسلواکی، لیتوانی و… معاهده شینگن را پذیرفتند. بنابراین ویزای شینگن بلژیک می تواند راهی برای ورود به تمامی کشورهای نامبرده باشد.

طبق قوانین دولت بلژیک برای اخذ ویزای شینگن بلژیک باید از طریق سفارت های این کشور واقع در نقاط مختلف جهان اقدام کرد. بنابراین راحتترین راه برای شهروندان ایرانی که خواستار دریافت ویزای شینگن بلژیک هستند؛ ارائه درخواست از طریق سفارت بلژیک واقع در تهران است. البته فرد متقاضی اجازه ندارد در هر زمانی که مایل بود به سفارت مراجعه کند و برای صدور ویزا تقاضا دهد. برای اخذ ویزای شینگن بلژیک ابتدا باید وقت سفارت بلژیک را رزرو کرد. برای انجام این امر باید حداکثر سه ماه و حداقل سه هفته قبل از تاریخ سفر اقدام کرد. روند گرفتن وقت سفارت بلژیک کاملاً معین و مشخص است که در ادامه به صورت خلاصه ذکر می شود:

  • ساخت حساب کاربری در پایگاه الکترونیکی
  • تکمیل و ارسال فرم درخواست ویزای شینگن بلژیک
  • دریافت شناسه ثبت نام از سایت
  • ثبت نام در سایت رسمی سفارت بلژیک
  • مراجعه به بخش وقت های آزاد سفارت بلژیک در تهران و انتخاب زمان مناسب
  • دریافت تاییدیه از طرف سفارت بلژیک
  • مراجعه حضوری به سفارت بلژیک در تاریخ و ساعت رزرو شده

مصاحبه سفارت بلژیک :

مراجعه حضوری فرد به سفارت بلژیک جهت انجام امور مربوط به مصاحبه و انگشت نگاری است. شخص در حین مصاحبه باید هوشیار عمل کند و از ارائه پاسخ هایی مغایر با آنچه در فرم درخواست ویزا ذکر کرده است؛ جداً خودداری نماید. اگر افسر سفارت بلژیک متوجه تناقض بین پاسخ های شما شود؛ بدون شک با درخواست شما مبنی بر صدور ویزای شینگن بلژیک مخالفت خواهد کرد. بنابراین داشتن دقت و صداقت در مصاحبه تاثیر بسزایی بر پذیرش یا رد شدن درخواست شخص دارد. علاوه بر این، مدارکی که شخص به سفارت تحویل می دهد باید کامل و بدون نقص باشد. اگر اسناد و مدارک کامل نباشند باز هم ممکن است که درخواست فرد رد شود. در بین مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای شینگن بلژیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترجمه رسمی مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی
  • فرم درخواست ویزای شینگن بلژیک که از طریق سایت سفارت بلژیک یا بخش صدور ویزای سفارت بلژیک قابل دریافت است و حتماً باید به یکی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی یا هلندی تکمیل گردد.
  • دو قطعه عکس پرسنلی که در سال جاری گرفته شده باشد.
  • پاسپورت که باید حداقل تا سه ماه پس از اتمام اعتبار ویزای درخواستی، اعتبار داشته باشد.
  • کپی صفحاتی از پاسپورت که مهر و ویزا دارند.
  • برنامه سفر که باید شامل برنامه های زمانی و مکانی باشد.
  • دعوتنامه که در صورت وجود شانس فرد متقاضی برای دریافت ویزای شینگن بلژیک را افزایش می دهد.
  • پرینت گردش حساب بانکی فرد متقاضی یا اقوام درجه یک وی که نشان دهد شخص توانایی مالی لازم برای تامین هزینه های سفر را دارد. البته اگر فرد دعوت کننده در دعوتنامه اعلام کرده باشد که هزینه های سفر فرد متقاضی را بر عهده می گیرد به پرینت گردش حساب نیازی نخواهد بود.
  • سند مالکیت خانه، زمین، ماشین یا هر مدرکی که نشان دهد شخص برای بازگشت به کشور محل اقامت خود دارای انگیزه و وابستگی اقتصادی است.
  • مدارکی که نشان دهنده وضعیت کاری متقاضی باشند مانند فیش حقوقی، حکم کارگزینی، گواهی اشتغال به کار و سابقه بیمه برای کارمندان یا پروانه کسب، رسید پرداخت مالیات و گردش حساب شش ماهه برای افرادی که شغل آزاد دارند یا اسناد ثبت شرکت، رسید پرداخت آخرین مالیات و گردش حساب شش ماهه برای تجار یا حکم بازنشستگی برای کارمندان بازنشسته یا کارت دانشجویی بین المللی برای دانشجویان یا کارت بین المللی عضویت در هیئت علمی برای اساتید دانشگاه ها یا رضایت نامه از طرف والدین برای کودکان و…
  • رسید رزرو هتل در بلژیک که البته در صورت ارائه دعوتنامه نیاز نیست.
  • رسید رزرو بلیط هواپیما
  • بیمه نامه مسافرتی که هزینه های اضطراری فرد در طول سفر را پوشش دهد.

علاوه بر مدارک فوق الذکر، بسته به نوع ویزای درخواستی ممکن است که مدارک دیگری نیز لازم باشد. به عنوان مثال اگر فردی خواهان ویزای کاری است حتماً باید دارای دعوتنامه کاری از طرف یک کارفرمای مقیم بلژیک باشد یا اگر شخص برای اخذ ویزای تحصیلی درخواست داده باشد باید نامه پذیرش تحصیلی ارائه دهد. بنابراین اگر فرد بتواند وقت سفارت بلژیک را رزرو کند؛ هوشیارانه در مصاحبه شرکت نماید و پرونده ای کامل و بدون نقص ارائه دهد؛ موفق به اخذ ویزای شینگن بلژیک خواهد شد که به موجب آن می تواند به بلژیک و سایر کشورهای عضو معاهده شینگن سفر کند و تجربه ای شیرین و به یادماندنی را تجربه نماید.

 

جهت اخذ وقت سفارت و ویزای شینگن بلژیک با کارشناسان ما تماس بگیرید .

 

2 دیدگاه ها

  1. Reza گفت:

    سلام
    ببخشید هزینه های خود ویزاش چقدره؟ در کل به جز این مبلغی که شما می گیرید چه هزینه های دیگری دارد؟
    دعوت نامه دارم.و شرایط خوبی برای گرفتن ویزا توریستی برای یکبار ورود دارم.

    • admin گفت:

      سلام روزتون بخیر
      هزینه پکیج ویزای بلژیک 900 هزار تومان هستش بجز این مبلغ شما 85 یورو به سفارت باید پرداخت کنید و هزینه ترجمه مدارکتون هم هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *