وقت سفارت ایتالیا vfs
چرا وقت سفارت ایتالیا را بگیریم؟
دسامبر 17, 2018
وقت اینترنتی سفارت پرتغال
چگونه وقت اینترنتی سفارت پرتغال بگیریم؟
دسامبر 20, 2018

سفر به بروکسل با ویزای شینگن بلژیک

ویزای شینگن بلژیک

انواع ویزای بلژیک

اگر به سفر علاقه داشته باشید می دانید که ویزای شینگن بلژیک به شما اجازه سفر به این کشور را می دهد. برای سفر به بلژیک می توانید ویزاهای مختلفی را از این کشور دریافت کنید. شما باید با توجه به برنامه سفری خود و آن چه می خواهید اقدام به اخذ یکی از این ویزاها نمایید.

ویزای توریستی برای مسافرانی است که قصد گشت و گذار و یا دیدار اقوام در این کشور دارند. ویزای شینگن یک‌بار ورود، دو بار ورود و چند بار ورود نیز دارد. برای سفر به بلژیک می توانید برای اخذ یکی از این ویزاها اقدام کنید. ویزای شینگن بلژیک توریستی به شما این اجازه را می دهد تا در کمتر از یک ماه خاک این کشور را ترک کنید.

ویزای شینگن ترانزیت هم برای زمانی است که وارد فرودگاه این کشور شوید. پس از ورود به فرودگاه می توانید با تغییر خط هوایی و … خاک این کشور را در کمتر از چهل و هشت ساعت فرودگاه را ترک کنید. یکی دیگر از انواع ویزاهای بلژیک ویزای تجاری بلژیک نیز می باشد.

از دیگر ویزاهایی که قابل اخذ است ویزای الحاق به همسر و ویزای تحصیلی نیز می باشد. برای اخذ هر یک از این ویزاها باید ابتدا وقت سفارت بلژیک را اخذ کنید. پس از اخذ وقت سفارت بلژیک باید کلیه مدارک خود را به سفارت تحویل دهید تا سفارت پس از بررسی مدارک پاسخ خود را به شما ابلاغ کند.

سفر به بروکسل با ویزای شینگن بلژیک

یکی از برترین شهرهای کشور بلژیک بروکسل است. برای سفر به این شهر دیدنی باید ویزای شینگن بلژیک را اخذ کنید. با این ویزا می توانید به مدت سه ماه در خاک کشور بلژیک بمانید. به این ترتیب می توانید برنامه ای برای خود طراحی کنید تا از بروکسل به سواحل دیدنی نروژ مراجعه نمایید.

از جمله جاذبه هایی که در بروکسل به چشم می بینید، کاخ زیبای گرند پلاس است. این کاخ زیبا و دیدنی درست در مرکز شهر بروکسل واقع شده است. این کاخ زیبا و دیدنی از جمله جاذبه هایی است که در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

یکی از برترین سازه های این شهر که شما را مجذوب خودش خواهد کرد، اتومیوم است. این سازه زیبا و دیدنی از نه توپ بزرگ فلزی تشکیل شده است که همگی در میان زمین و آسمان تعادل خود را حفظ کرده اند. این بنا توسط شخصی به نام آندره واترکین در سال 1958 با 120 متر ارتفاع ساخته شد.

هر کجای بروکسل که بچرخید جاذبه هایی را خواهید یافت که شما را از رفتن به دیگر شهرهای بلژیک منصرف می کند. همان طور که می دانید پایتخت هر کشوری برترین و زیباترین شهر آن کشور می باشد. پس در بروکسل بهترین هتل ها و مکان های تفریحی را خواهید یافت.

ویزای شینگن بلژیک

مدارک لازم برای ویزای شینگن بلژیک

برای اخذ ویزای شینگن نیاز است تا مدارکی را به سفارت ارائه دهید. این مدارک باید دارای چیدمانی خاص باشد و استانداردهایی را رعایت کنند. مدارک شما باید شامل مواردی باشد که هر یک به تنهایی ترجمه شده باشد و از تمام صفحات مدارک شما کپی تهیه شود.

  1. فرم سفارت

این فرم باید با دقت و به طور کامل تکمیل گردد.

  1. شناسنامه

نشان دهنده هویت ملی مسافران است و باید ارائه شود.

  1. گذرنامه

باید دارای شش ماه اعتبار باشد و دو صفحه خالی برای درج مهرهای سفارت داشته باشد.

  1. عکس

دو قطعه عکس شش در چهار که زمینه آن سفید باشد و هشتاد درصد چهره مخاطب در آن پیدا باشد.

  1. تمکن مالی

نامه ای که نشان دهد شما در حساب خود حدود صد میلیون دارید.

  1. گردش حساب

برگه ای که گردش حساب شما را در سه ماه اخیر نشان دهد و با مهر و سربرگ رسمی بانک باشد.

  1. گواهی اشتغال به کار

این گواهی باید نشان دهد که شما مشغول به کار هستید و دارای شغلی مشخص می باشید.

  1. سابقه بیمه تأمین اجتماعی

سابقه سه ماه بیمه تأمین اجتماعی اخیر خود را همراه با مهر و سربرگ رسمی سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهید.

  1. دعوت‌نامه

این برگه باید از سوی شخصی که دارای اقامت دائم کشور بلژیک می باشد برای شما ارسال شود و دارای امضا و تاریخ باشد.

  1. بیمه نامه مسافرتی

این بیمه نامه باید از سوی شرکتی معتبر صادر شود. طبق این بیمه نامه کلیه هزینه تصادفی مسافران باید تا سقف سی هزار یورو توسط شرکت بیمه پرداخت شود. این هزینه شامل تصادف، فوت و … می باشد.

  1. رزرو بلیط هواپیما

باید برای رفت و برگشت بلیط هواپیما رزرو کنید و برگه آن را به سفارت تحویل دهید.

هزینه اخذ ویزای شینگن بلژیک چقدر است؟

برای اخذ ویزای شینگن بلژیک باید مبلغی را به سفارت پرداخت کنید. پس از پرداخت این هزینه بررسی پرونده شما توسط سفارت آغاز می شود. شما باید مبلغ 85  یورو را به ازای هر شخص بالغ به سفارت بلژیک پرداخت کنید. افراد با سنین مختلف باید هزینه های متفاوتی را بپردازند.

به عنوان مثال افراد زیر شش سال و بالای هشتاد سال هزینه انگشت نگاری نمی پردازند. افراد بین شش تا دوازده سال نیز حدوداً نصف افراد بالغ باید پرداخت هزینه داشته باشند. این هزینه را بدون کم و کسر به سفارت پرداخت کنید تا دچار هیچ مشکلی نشوید.

برای اخذ وقت سفارت بلژیک به صورت عادی و فوری باید هزینه ای را بپردازید. این هزینه با توجه به نوع وقتی که شما می خواهید متفاوت است. کافی است با مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *