وقت سفارت دانمارک
وقت سفارت دانمارک
اکتبر 1, 2018
ویزای شینگن چک
ویزای شینگن چک با ورود فوری به سفارت
اکتبر 9, 2018

ویزای شینگن دانمارک

ویزای شینگن دانمارک

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن دانمارک چیست؟

برای اخذ ویزای شینگن دانمارک باید مدارکی را به سفارت خانه این کشور که در ایران وجود دارد، ارائه دهید. مدارک شما باید کامل و بدون کاستی باشد.

مدارک شما به صورت کلی باید شامل شناسنامه، گذرنامه، عکس، سند ازدواج، گواهی اشتغال به کار، تمکن مالی، سند مالکیت و … باشد.

کلیه مدارک را باید به‌صورت ترجمه‌شده به زبان انگلیسی و با مهر دارالترجمه رسمی همراه داشته باشید. کوچک‌ترین نقصی در مدارک شما منجر به رد درخواست شما می شود.

یک نسخه کپی از کلیه صفحات مدارک خود تهیه کنید. سفارت پس از تطبیق نسخه اصلی و کپی، نسخه اصل را به شما باز می گرداند.

تمام سفارت خانه ها نگران این هستند که  مسافران خاک کشور آن ها را ترک نکنند. به همین دلیل کلیه مدارک شما باید بر این مبنا باشد که شما قصد بازگشت به ایران را دارید.

گواهی اشتغال به کار برای مشاغل مختلف متفاوت است و در کل باید بر این موضوع تاکید داشته باشد که شما دارای شغل می باشید. این گواهی باید به صورت رسمی باشد.

این گواهی می تواند جواز کسب، پروانه پزشکی، پروانه وکالت، نامه اشتغال به کار و … باشد. در صورت کارمند بودن در این گواهی مرخصی شما برای سفر باید درج شود.

عکسی که ارائه می دهید باید دو قطعه باشد، هشتاد درصد چهره متقاضی در آن پیدا باشد و دارای زمینه سفید باشد. از چاپ عکس بیش از شش ماه نباید گذشته باشد.

نامه تمکن مالی شما باید از سوی بانک ارائه شود و دارای مهر و سربرگ رسمی بانک باشد. این تمکن حداقل برای هر نفر باید به مبلغ شصت میلیون تومان باشد.

سند ملکی باید متعلق به شخص باشد. این سند می تواند برای یک خانه، ویلا، مغازه و … باشد. اگر قصد ارائه سند اتومبیل را دارید باید حداقل صد میلیون قیمت داشته باشد.

 

 

ویزای شینگن چیست؟

چند دهه قبل تعدادی از کشورهای اروپایی با یکدیگر معاهده ای را به امضا رساندند. بر مبنای این معاهده کلیه شهروندان این کشورها بدون اخذ ویزا می توانند در این کشورها به رفت و آمد بپردازند.

بیست و شش کشور در این حوزه عضو هستند و از قوانین آن پیروی می کنند. پس از گذشت مدتی این معاهده بین المللی شد.

پس از بین المللی شدن معاهده شینگن ویزای آن برای افرادی که شهروند این کشورها نیستند در نظر گرفته شد. ویزای شینگن به شهروندان دیگر کشورها این امکان را می‌دهد تا وارد این حوزه شوند.

شما با اخذ ویزای هر یک از این کشورها می توانید به کشورهای این حوزه سفر کنید و از گردش در این کشورها لذت ببرید.

 

 

انواع ویزای شینگن دانمارک چیست؟

ویزای شینگن در انواع مختلفی در نظر گرفته‌شده است که متقاضیان با توجه به نیاز و هدف خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

ویزای شینگن ترانزیت در دو نوع A و B است. این ویزا برای زمانی است که می خواهید بین دو کشوری که در این حوزه نیستند سفر کنید اما مجبور به ورود موقت به دانمارک می باشید.

این ورود ممکن است به دلیل سوخت‌گیری هواپیما، تغییر خط هوایی و … باشد. شما به مدت 48 ساعت فرصت دارید تا خاک این کشور را به مقصد مورد نظر ترک کنید.

ویزای ترانزیت نوع A به شما این امکان را می دهد تا با پرواز وارد این کشور شوید و با پروازی دیگر نیز خاک این کشور را ترک کنید.

ویزای نوع B هم به شما این امکان را می دهد تا با یک پرواز وارد خاک این کشور شوید و از طریق مرز های آبی و یا زمینی خاک این کشور را ترک کنید.

ویزای توریستی کوتاه مدت هم در دو نوع یک‌بار ورود و دو بار ورود صادر می شود. ویزای یک بار ورود به شما این امکان را می دهد تا یک‌بار وارد خاک این کشور شوید.

با اولین خروج از کشور مورد نظر حتی اگر ویزای شما اعتبار داشته باشد دیگر قابل استفاده نخواهد بود. ویزای دو بار ورود نیز به همین ترتیب است.

تنها تفاوت ویزای دو بار ورود و یک بار ورود در این است که شما می توانید دو بار به کشور دانمارک وارد شوید و با دومین خروج دیگر امکان ورود دوباره نخواهید داشت.

ویزای شینگن بلندمدت بیشتر توسط تاجران، صاحبان مشاغل، سرمایه‌گذاران، دانشجویان و والدین افرادی که مقیم یکی از این کشورها هستند اخذ می شود.

برای اخذ ویزای شینگن دانمارک با پشتیبانی سایت Irnovisa از شرکت ماکان سیر آسمان تماس حاصل فرمایید تا به آنچه می خواهید دست یابید.

 

 

چگونه ویزای شینگن دانمارک بگیریم؟

برای اخذ این ویزای تنها کافی است تا با مشاورین مجرب ما تماس بگیرید. ما این جا هستیم تا هر آنچه شما نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم.

اولین گام برای اخذ ویزای شینگن این کشور داشتن وقت سفارت دانمارک است. مشاورین ماکان سیر آسمان می توانند به راحتی این مهم را برای شما برآورده کنند.

پس از این که وقت سفارت این کشور را دریافت کردید می توانید همراه با کلیه مدارک خود همان گونه که گفته شد، به سفارت دانمارک مراجعه کنید.

مدارک خود را تحویل می دهید، هزینه را پرداخت می کنید و سفارت بررسی پرونده شما را پس از پرداخت هزینه صدور ویزا آغاز می کند.

این روند با توجه به زمان اقدام شما ممکن است طولانی شود. در فصل تابستان و ایام تعطیلات سفارت شلوغ است و در نتیجه بررسی به طول می انجامد.

پس از گذشته دو تا چهار هفته سفارت به شما پاسخ خواهد داد. پاسخ سفارت مثبت یا منفی، به ایمیلی که شما هنگام ثبت نام به سفارت ارائه داده بودید ارسال می شود.

اگر پاسخ سفارت مثبت باشد با در دست داشتن گذرنامه خود به سفارت مراجعه کنید تا ویزا در گذرنامه شما ضمیمه شود و سفر خود را آغاز کنید.

در صورتی که پاسخ سفارت منفی باشد، با برطرف کردن علت ریجکتی پس از گذشت دو تا چهار ماه می توانید دوباره برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *