وقت سفارت لهستان
وقت سفارت لهستان توریستی و تجاری فوری
جولای 23, 2018
ویزای کانادا
ویزای کانادا , ویزای مولتی تضمینی کانادا
جولای 29, 2018

ویزای شینگن لهستان

امروز می خواهیم به طور مفصل در مورد ویزای شینگن لهستان صحبت کنیم بنابراین اگر شما هم مایلید که اطلاعاتی در مورد ویزای شینگن لهستان کسب کنید با ما همراه شوید؛ بخصوص اگر قرار است تا چند وقت دیگر، اولین سفر خود به لهستان را تجربه کنید.لهستان یکی از کشورهای مهاجرپذیر اروپای مرکزی است که در همسایگی کشورهای آلمان، روسیه، جمهوری چک و اسلواکی قرار دارد. لهستان عضو اتحادیه اروپا و یکی از هم پیمانان معاهده معروف شنگن است. بنابر معاهده شنگن، افرادی که خارج از منطقه شنگن سکونت دارند برای ورود به لهستان ابتدا باید ویزای شینگن لهستان را دریافت کنند.

ویزای شینگن لهستان

ویزای شینگن لهستان معمولاً متقاضیان زیادی دارد. در واقع بازار کار پویا و استانداردهای بالای زندگی و امنیت اجتماعی حاکم بر کشور لهستان باعث شده است که افراد زیادی برای زندگی در خارج از کشور، لهستان را انتخاب کنند. البته افرادی که رویای پیدا کردن یک کار ایده آل و پردرآمد را دارند و برای تحقق رویای خود لهستان را انتخاب می کنند باید بدانند که اگر به زبان لهستانی تسلط داشته باشند؛ شانس بالاتری برای پیدا کردن یک کار مناسب و پردرآمد خواهند داشت. البته شهر محل سکونت و سمت فرد نیز نقش بسزایی در افزایش یا کاهش درآمد وی دارد. ضمناً شخصی که موفق به پیدا کردن کار در لهستان می شود و با استفاده از ویزای کاری به این کشور مهاجرت می کند؛ اجازه دارد که همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را نیز به لهستان ببرد.

از طرف دیگر هزینه خرید مسکن در لهستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر است؛ حتی افرادی که موفق به گرفتن اقامت دائم لهستان می شوند می توانند با دریافت وام های بلندمدت اقدام به خرید مسکن کنند.  بنابراین طبیعی است که متقاضیان ویزای شینگن لهستان نیز زیاد باشند.

علاوه بر اینها کیفیت نسبتاً بالای نظام آموزش عالی لهستان نیز منجر به جذب هرچه بیشتر افراد به این کشور اروپایی می شود. البته افرادی که می خواهند از راه ادامه تحصیل به لهستان مهاجرت کنند حتماً باید دارای پذیرش تحصیلی از دانشگاه های لهستان و مدرک زبان انگلیسی باشند.

پس با توجه به آنچه گفته شد؛ ویزای شینگن لهستان در ردیف ویزاهای پرطرفدار قرار دارد. شایان ذکر است که ویزای شینگن لهستان علاوه بر اینکه راهی برای ورود به لهستان است؛ مزایای متعدد دیگری نیز دارد که در بخش بعدی مقاله با برخی از آنها آشنا می شویم.

 

مزایای ویزای شینگن لهستان

وقت سفارت لهستان و ویزای شینگن لهستان تنها مجوزی برای سفر به لهستان نیست؛ بلکه با توجه به نوع ویزای شینگنی که دریافت می کنید؛ از مزایای دیگری نیز بهره مند خواهید شد. به عنوان مثال اگر ویزای کاری یا تحصیلی دریافت کرده باشید می توانید تحت شرایط مناسبی در این کشور امن مشغول به فعالیت یا تحصیل شوید. حتی اگر ویزای دریافتی شما از نوع تحصیلی باشد؛ باز هم می توانید به صورت پاره وقت کار کنید و بعد از فارغ التحصیلی با پیدا کردن یک شغل مناسب، ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید و پس از چند سال کار و پرداخت مالیات به دولت لهستان، اقامت دائم کشور لهستان را دریافت کنید. از طرف دیگر در ازای زندگی در چنین شرایط استانداردی، متحمل پرداخت هزینه های هنگفتی نخواهید شد.

هزینه زندگی دانشجویی در لهستان حدود ۳۵۰ تا ۵۰۰ یورو تخمین زده می شود. علاوه بر اینها اگر پنج سال در لهستان اقامت داشته باشید بعد می توانید از تسهیلات بانکی در این کشور استفاده کنید و حتی به راحتی می توانید ویزای آمریکا و استرالیا را دریافت نمایید.

جدای از مزایایی که به موجب اخذ ویزای شینگن لهستان در خود کشور لهستان نصیبتان می شود؛ ویزای شینگن لهستان می تواند نقش مجوز ورود شما به تمام کشورهای منطقه شنگن نیز باشد یعنی اگر ویزای شینگن لهستان را داشته باشید با استفاده از همین ویزا می توانید به همه کشورهای منطقه شنگن وارد شوید؛ بدون اینکه به اخذ ویزای مجدد نیاز داشته باشید. لازم به ذکر است که کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، دانمارک، فنلاند، لیتوانی، جمهوری چک، یونان، مجارستان، نروژ، لتونی، اسلوونی، اسلواکی، ایسلند و مالت در منطقه شنگن قرار دارند؛ بنابراین ویزای شینگن لهستان می تواند راهی برای ورود به همه کشورهای نامبرده تلقی شود.

علاوه بر کشورهای واقع در منطقه شنگن، چهار کشور کوچک سان مارینو، واتیکان، موناکو و آندورا، با اینکه در منطقه شنگن قرار ندارند؛ به دارندگان ویزای شینگن اجازه ورود و خروج می دهند. بنابراین اگر ویزای شینگن لهستان را دریافت کنید؛ حق ورود به این چهار کشور کوچک اروپایی را نیز خواهید داشت. همچنین تعدادی از کشورهای واقع در آمریکای مرکزی نیز به دارندگان ویزای شینگن اجازه ورود می دهند.

ویزای تضمینی لهستان :

از طرف دیگر اگر موفق به دریافت ویزای شینگن لهستان شوید و با استفاده از آن یک مرتبه وارد لهستان شده و سپس خارج شوید؛ بعد با استفاده از همین ویزا می توانید به کشورهای قبرس، بلغارستان، مقدونیه، آلبانی، کرواسی، صربستان، رومانی، بوسنی و هرزه گوین، مونته نگرو و کوزووو نیز سفر کنید. البته برای انجام این امر، ویزای شینگن لهستان شما باید چند بار ورود باشد و اعتبار آن زمانی که می خواهید به یکی از کشورهای مذکور سفر کنید؛ تمام نشده باشد.

بنابر آنچه گفته شد؛ اخذ ویزای شینگن لهستان همراه با امتیازات متعددی است و در واقع ویزای شینگن لهستان، مجوز ورود شما به بیش از چهل کشور مختلف دنیا است. با این تفاسیر، اخذ ویزای شینگن لهستان می تواند آغاز سفری پرشور و بی نظیر برای شما و همراهان شما باشد. اگر مایل به تجربه چنین سفری هستید می توانید با کمک گرفتن از مشاوران و متخصصین فعال در این زمینه، ویزای شینگن لهستان را دریافت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *