وقت سفارت هلند
وقت سفارت هلند با کمترین زمان
اکتبر 28, 2018
وقت سفارت سوئیس
وقت سفارت سوئیس را چگونه بگیریم ؟
نوامبر 1, 2018

ویزای شینگن هلند با قیمت عالی

ویزای شینگن هلند

چرا به کشور هلند سفر کنیم؟

هلند جاذبه های دیدنی فراوانی دارد که همه آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد و برای این‌که بدانیم چه جاذبه‌هایی دارد باید به این کشور سفر کنیم!در این مطلب قصد دارم تا تنها جاذبه‌ها و دیدنی‌ها بی‌نظیر شهر آمستردام را به قلم دربیاورم هرچند تمام جاذبه های آن را نمی‌توان بیان کرد و تنها به چند جاذبه آن اشاره خواهم کرد.

یکی از جاذبه های دیدنی شهر آمستردام کانال بلت می‌باشد. این کانال حدود چهار قرن است که در این شهر ایجادشده است و حتی در یونسکو هم به ثبت رسیده است.این منطقه منظره ای بسیار دیدنی برای گردشگران ایجاد می‌کند و قدمت برخی از ساختمان ها آن به دوره رنسانس نیز باز می گردد.

یکی دیگر از جاذبه های بی نظیر این منطقه وندلاپارک است که از مشهور ترین پارک های شهر آمستردام می باشد و جدا کننده دو محله از یکدیگر است.در این پارک زیبا علاوه بر فضای سبزی بی نظیر می توان زمین ها بازی و سالن تئاتری زیبا را مشاهده کرد که باعث می شود تا اوقاتی بسیار خوش را در آن بگذرانید.باغ های گیاه شناسی نه تنها مورد علاقه زیست شناسان می باشد بلکه بسیار مورد علاقه گردشگران نیز هست. این باغ د هورتوس بوتانیکاس نام دارد.

این باغ زیبا بیش از شش هزار گیاه را در خود جای داده است که همگی آن ها گیاهان گرمسیری هستند و منبع اصلی داروهای گیاهی نه تنها آمستردام بلکه هلند می باشد.از دیگر جاذبه های این شهر می توان به موزه ون گوگ اشاره کرد که این موزه بزرگ ترین مجموعه نقاشی های جهان را در خود جای داده است.یکی از موزه های زیبای آمستردام ریکسمیوزیم است که بیش از یک میلیون آثار هنری را در خود جای داده است و شاهکارهای هنری بسیاری از هنرمندان در آن قرار داده شده است.

کشور هلند کجاست؟

هلند کشوری زیبا در قلب قاره اروپا است که دارای جاذبه های دیدنی بسیاری می باشد. پایتخت این کشور شهر فوق العاده آمستردام می باشد.هلند کشوری بسیار کوچک است که سواحلی زیبا رو به دریای مدیترانه دارد. جمعیت هلند حدود هفده میلیون نفر است که حدود یک میلیون آن مسلمان هستند.

همسایه های کشور هلند آلمان و بلژیک می باشند اما این کشور از طریق آب های مدیترانه با بریتانیا نیز همسایه است و تبادلاتی با این ابرقدرت جهان دارد.یکی از جذاب ترین شهرهای هلند روتردام است که به دلایل اقتصادی و سیاسی نیز بسیار مهم است. روتردام دومین شهر بزرگ هلند است که مهم ترین شهر بندری اروپا به حساب می آید.نکته جالبی درباره نام کشور هلند وجود دارد این است که این کشور در پستی قرار دارد و به همین دلیل نام سرزمین پست یعنی Netherlands را برای این کشور انتخاب کرده اند.

واحد رسمی پول در کشور هلند یورو می باشد و در پی حفر زمین هایی که از آب دریا خشک شده است ذخایر غنی زغال سنگی به دست آمده است که بر اقتصاد این کشور اروپایی بسیار تأثیر گذار بوده است.کشور هلند دارای جاذبه های اقتصادی زیادی است که از جمله آن ها می توان به حوزه گردشگری این کشور اشاره کرد.

ویزای شینگن چیست؟

حوزه شینگن بیست و شش کشور را شامل می شود که اکثر آن ها در قاره اروپا می باشند و برای ورود به این کشورها باید ویزای شینگن را اخذ کرد.ویزای شینگن در انواع مختلفی وجود دارد که مسافران می توانند با توجه به هدف سفرشان اقدام به اخذ یکی از انواع آن ها کنند.

با توجه به هدف سفر می توان اقدام به اخذ ویزای شینگن توریستی، الحاق به همسر، بلند مدت، دانشجویی، تجاری و … نمود که باید با اطلاعات دقیق نوع آن را مشخص کنید.برای این که بدانید چه نوع ویزای شینگنی مناسب شرایط شما است می توانید با مشاورین مجرب و متخصص شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس بگیرید.

ما این جا هستیم تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم و هیچ گونه ابهامی در ذهن شما باقی نمایند تا بتوانید به هر آن چه که می خواهید برسید.ویزای شینگن توریستی در سه نوع کلی ویزای شینگن ترانزیت هوایی و زمینی و توریستی ارائه می شود که به تفسیر هر کدام خواهیم پرداخت.

ویزای شینگن ترانزیت به مسافران در شرایط خاص این امکان را می دهد تا وارد فرودگاه این کشور شوند و پس از طی مدتی که کمتر از 48 ساعت را شامل می شود فرودگاه را به مقصد کشوری خارج از شینگن ترک کنند.این ویزا زمانی باید اخذ شود که هواپیما باید سوخت‌گیری کند و یا مسافران باید مسیر را با هواپیمایی دیگر سپری کنند و خط هوایی را تغییر دهند.

انواع ویزای شینگن هلند توریستی چیست؟

ویزای شینگن توریستی کوتاه مدت یک بار ورود به مسافران این امکان را می دهد تا کمتر از نود روز در خاک کشور هلند اقامت داشته باشند.با اولین خروج از خاک کشور هلند اعتبار این ویزا به پایان خواهد رسید و دیگر نمی‌توان از این ویزای استفاده کرد و وارد خاک کشور هلند شد.

ویزای شینگن توریستی دو بار ورود اما به مسافران این امکان را می دهد تا دو بار وارد خاک کشور هلند شوند و در هر بار ورود کمتر از نود روز در این کشور اقامت داشته باشند.با دومین خروج از کشور هلند اعتبار این ویزا به پایان خواهد رسید. ویزای توریستی بلند مدت به مسافران این امکان را می دهد تا به مدت پنج سال به هلند در رفت و آمد باشند.

چگونه ویزای شینگن بگیریم؟

برای اخذ ویزای شینگن هلند و اطلاع از چگونگی اخذ آن می توانید با مشاورین مجرب و متخصص ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت IRNOVISA تماس بگیرید.

ما این جا هستیم تا در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ وقت سفارت هلند و پس از آن ویزای شینگن هلند شوید. با ما همراه باشید.برای اخذ ویزای شینگن هلند اولین گامی که باید بردارید این است که وقت سفارت هلند را اخذ کنید تا پس از ارائه مدارک بتوانید ویزای این کشور را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *