ویزای شینگن دانمارک
ویزای شینگن دانمارک
اکتبر 4, 2018
وقت سفارت چک
وقت سفارت چک و اخذ ویزای چک فوری
اکتبر 10, 2018

ویزای شینگن چک با ورود فوری به سفارت

ویزای شینگن چک

کشور چک کجاست؟

سفر به چک نیاز به اخذ ویزای شینگن چک می باشد.این کشور منطقه ای کوچک در اروپای مرکزی است که بیشتر مرزهای جنوبی آن به کوهستان ختم می شود. پایتخت کشور چک شهر پراگ است.این کشور دارای آب و هوایی تقریباً سرد و کوهستانی است. جمعیت این کشور کوچک به ده میلیون نفر می رسد که به زبان رسمی چکی مسلط هستند.این کشور در طی تاریخ دچار حواشی بسیار شده است اما از همان ابتدا مردم این کشور به مردم بی اعتنا به مذهب مشهور بودند. این کشور کمترین مردم مذهبی در جهان را دارد.

چهارمین کشور در قاره اروپا که به برقراری صلح و آشتی معروف است کشور چک است. هم چنین چک کشوری توسعه یافته در قاره اروپا نیز می باشد.واحد پول کشور چک کرونا چک است. این کشور به هیچ دریایی راه ندارد و محصور به خاک است. مرزهای خاکی این کشور با اتریش، لهستان، آلمان و اسلواکی می باشد.

 

 

مدارک اخذ ویزای شینگن چک چیست؟

برای اخذ ویزای شینگن چک مدارکی را باید ارائه دهید. این مدارک باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند و بدون هیچ کم و کاستی به سفارت تحویل داده شود.

این مدارک شامل موارد زیر است:

  • فرم سفارت را باید با دقت فراوان و بدون هیچ نقصی تکمیل نمایید. شناسنامه باید هویت متقاضی را نشان دهد و دارای عکس باشد. کپی از تمامی صفحات شناسنامه الزامی است.
  • دو قطعه عکس که دارای زمینه سفید باشد و هشتاد درصد چهره متقاضی در آن پیدا باشد نیز باید ارائه شود. از دیگر مدارک می توان به گذرنامه اشاره کرد.
  • گذرنامه باید حداقل دارای شش ماه اعتبار از زمان صدور ویزا باشد و دو صفحه خالی برای درج مهر سفارت در آن وجود داشته باشد.
  • گواهی اشتغال به کار که برای مشاغل مختلف متفاوت است با مهر و سربرگ رسمی بانک باید ارائه شود. این گواهی با توجه به شغل می‌تواند متفاوت باشد.
  • تمکن مالی نامه‌ای از سوی بانک است که نشان می‌دهد شما دارای سرمایه‌ای مشخص در بانک می‌باشید و با مهر و سربرگ رسمی بانک می‌باشد.
  • سند مالکیت که نشان دهد شخص دارای خانه، ویلا، مغازه و … است باید ارائه شود. این سند اگر متعلق به یک اتومبیل باشد باید حداقل قیمت آن صد میلیون تومان باشد.
  • واچر هتل برگه‌ای است که پس از رزرو هتل برای مسافر صادر می‌شود. این برگه نشان می‌دهد که شما در چه هتل و چه تاریخی اتاق رزرو کرده‌اید.
  • دقت داشته باشید که واچر هتل بهتر است رزرو قطعی نباشد تا اگر سفارت با درخواست ویزای شما موافقت نکرد بتوانید رزرو خود را کنسل کنید و از نظر مالی ضرر نبینید.
  • بیمه مسافرتی معتبر با مهر شرکت بیمه گذار
  • در صورتی که دارای دعوتنامه از سوی شخصی که شهروند کشور چک است و یا اقامت دائم این کشور را دارد، می باشید؛ می توانید منزل وی را به عنوان اقامت گاه خود معرفی کنید.

 

آدرس جدید سفارت چک در تهران چیست؟

تهران – فرمانیه – خیابان بوستان – کوچه نسترن – شماره 36 .

 

ویزای چک

 

جاذبه های کشور چک چیست؟

  • میدان قدیمی شهر پراگ

این میدان مانند جواهری زیبا در کشور چک می درخشد. یکی از دیدنی ترین جاذبه های شهر پراگ این میدان است که از قدیمی ترین آثار این شهر است.

  • رودخانه ولدآوا

این رودخانه از مرکز شهر پراگ عبور می کند و شهر پراگ را به دو نیمه تقسیم می کند. یکی از بهترین جاذبه ها گردش با قایق در این رودخانه است.

  • پل چارلز

دارای قدمتی شش‌صد ساله است که با سنگ فرش هایی زیبا این منطقه را آراسته است. این پل به نام های پل سنگی و پل پراگ نیز شناخته می شود.

  • تئاتر ملی پراگ

این ساختمان که بسیار زیبا است در دوره نئو رنسانس ساخته شده است. ساختمان مجلل تئاتر در ساحل رودخانه ولدآوا ساخته شده است.

  • قلعه ملی پراگ

این قلعه بزرگ‌ترین قلعه باستانی جهان است که در داستان ها جذاب کافکا نیز آمده است. این قلعه دارای کلیسا، کاخ و باغ های زیبایی می باشد.

  • میدان ونس سالز

یکی از میدان هایی که در شهر جدید پراگ قرار دارد، مورد توجه بسیار زیادی از گردشگران قرار می گیرد که مرکز خرید و تفریح می باشد.

  • محله یهودی

یهودی ها در تاریخ بسیار سختی کشیده اند و در این کشور نیز گذشته سختی داشته اند. بیشتر بناهای این گروه به خوبی به جای مانده است.

  • جزیره کامپا

این جزیره در میان قلعه پراگ و پل پراگ واقع شده است. فضای رمانتیک این منطقه بسیار مناسب شاعرها و عاشقان است.

  • ساعت نجومی

قدمت این ساعت به هفتصد سال پیش بر می‌گردد. این اثر سومین ساعت قدیمی در تمام جهان است که هنوز هم مشغول به کار است.

  • کلیسای جامع سنت ویتوس

این کلیسا با معماری گوتیک ساخته شده است. این کلیسا در قرن دهم میلادی در شهر پراگ ساخته شده است و همچون مرواریدی در این شهر می درخشد.

 

ویزای شینگن پراگ

 

چگونه ویزای شینگن را چک بگیریم؟

برای اخذ ویزای شینگن چک می توانید با مشاورین مجرب و متخصص شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس بگیرید.مشاورین ما این جا هستند تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. برای اخذ ویزای شینگن چک ابتدا باید وقت سفارت چک را اخذ کنید.ما در کمترین مدت زمان ممکن برای شما وقت سفارت چک را اخذ خواهیم کرد. پس از اخذ وقت سفارت چک می توانید با کلیه مدارک به سفارت مراجعه کنید.مدارک خود را به زبان انگلیسی ترجمه کنید و پس از انجام ترجمه همراه با مبلغی که باید به سفارت برای هزینه صدور ویزا بپردازید به سفارت مراجعه کنید.کوچک‌ترین نقصی در پرونده می تواند منجر به رد درخواست شما شود. پس در ارائه مدارک بسیار دقت کنید. پس از ارائه مدارک باید منتظر پاسخ سفارت بمانید.

دقت داشته باشید که هزینه سفارت را بدون کم و زیاد باید بپردازید تا درگیر دریافت باقی مانده پول خود نشوید. سفارت پس از گذشت دو تا چهار هفته پاسخ خود را به شما ابلاغ خواهد کرد.پاسخ سفارت از طریق ایمیلی که شما به سفارت اعلام کرده اید به شما ارسال خواهد شد. پاسخ سفارت ممکن است مثبت و یا منفی باشد.در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست اخذ ویزای شینگن چک مثبت بود می‌توانید با در دست داشتن گذرنامه به سفارت مراجعه کرده و ویزای خود را دریافت کنید.

در غیر این صورت پس از گذشت دو تا چهار ماه با برطرف کردن علت ریجکتی می توانید مجدداً برای اخذ ویزای شینگن چک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *