سفر به لهستان با ویزای لهستان تضمینی

ویزای فرانسه
راهنمای اخذ ویزای فرانسه
دسامبر 25, 2018
ویزای توریستی لوکزامبورگ
اخذ ویزای توریستی لوکزامبورگ
دسامبر 27, 2018

سفر به لهستان با ویزای لهستان تضمینی

ویزای لهستان تضمینی

سفری ویژه با تور لهستان

با تور لهستان می توانید به این کشور دیدنی سفر کنید و از تمام جاذبه های آن لذت ببرید. بدون تور لهستان شما مجبور هستید تا به صورت شخصی به این کشور سفر کنید. تور لهستان به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن در تمام این کشور اروپایی به گردش بپردازید.

قلعه واول یکی از برترین جاذبه های گردشگری لهستان است. این قلعه نزدیک به پانصد سال است که ساخته شده است. در جنگ های جهانی این قلعه رو به ویرانی رفت اما با بازسای دوباره به زیبایی هر چه تمام تر باقی ماند. از دیگر جاذبه های این کشور می توان به شهر دیدنی ورشو اشاره کرد.

این شهر زیبا بیشترین جاذبه های را در دل خود جای داده است. قلعه ملبورک، معدن نمک کراکف، جنگل دیدنی و سرسبز بیالویزا از جمله جاذبه های این کشور هستند. یکی از برترین شهرهای لهستان هم شهر گدانسک است. این شهر بندری محل مناسبی برای تجارت از طریق دریای بالتیک می باشد.

ویزای لهستان تضمینی

سفر به لهستان با ویزای لهستان تضمینی

نکته ای که تمام متقاضیان سفر به لهستان باید بدانند، ویزای لهستان تضمینی در حقیقت وجود ندارد. تمام افراد و متقاضیان با توجه به مدارک خود می توانند ویزای لهستان را بگیرند. هیچ کس نمی تواند تضمین کند که شما ویزا می شوید یا خیر اما ما می توانیم درصد احتمال ویزا شدن شما را افزایش دهیم.

ویزای لهستان تضمینی به این شکل است که ما با بررسی دقیق مدارک شما، و راهنمایی های ویژه برای چیدمان مدارک شما را به آنچه می خواهید می رسانیم. با ویزای لهستان تضمینی مدارک خود را به گونه ای به سفارت عرضه می کنید که کوچکترین نقصی نداشته باشد و بتوانید ویزای لهستان تضمینی خود را بگیرید.

برای اخذ ویزای لهستان تضمینی کافی است تا با مشاورین مجرب ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت  تماس حاصل نمایید. مشاورین ما این جا هستند تا شما را برای کسب آنچه می خواهید راهنمایی کنند. با ما هر آنچه بخواهید را خواهید داشت، کافی است تا از طریق یکی از راه های ارتباطی به ما متصل شوید.

تجربه ویزای لهستان

اخذ ویزای لهستان تضمینی به اولین چیزی که نیاز دارد تجربه است. افرادی که تجربه اخذ ویزای لهستان را برای ده ها نفر دارند بهتر از سایرین می توانند شما را راهنمایی کنند. ما این جا هستیم تا تجارب خود را در زمینه اخذ وقت سفارت لهستان و ویزای شینگن لهستان در اختیار شما قرار دهید.

برای اخذ ویزای لهستان ابتدا باید نوع ویزایی که می خواهید را مشخص کنید. نوع ویزای شما دقیقاً به هدفی که می خواهید سفر خود را آغاز کنید بستگی دارد. این که هدف شما از سفر چیست بسیار اهمیت دارد. به همین جهت بهتر است که ابتدا نوع ویزای خود را مشخص نمایید.

پس از این که نوع ویزای خود را انتخاب کردید می توانید باقی مراحل را پشت سر بگذارید. این مراحل را می توانید با کمک ما به راحتی پشت سر بگذارید. پس از این که نوع ویزای خود را مشخص کردید باید برای اخذ وقت سفارت لهستان اقدام نمایید. به این ترتیب می توانید در کمترین زمان ممکن ویزای لهستان تضمینی را اخذ کنید.

وقت سفارت لهستان را می توانید به دو صورت عادی و فوری اخذ کنید. وقت سفارت عادی لهستان با هزینه ای کمتر قابل اخذ است و به شما این امکان را می دهد تا در بازه زمانی طولانی تری وارد سفارت شوید. وقت سفارت لهستان فوری هم به شما این امکان را می دهد تا در کمتر از دو هفته با پرداخت هزینه ای بیشتر موفق شوید تا به سفارت وارد شوید.

ویزای لهستان تضمینی

شرایط سفر به لهستان

برای این که به لهستان سفر کنید باید ویزای شینگن لهستان را داشته باشید. برای اخذ این ویزا باید شرایطی را داشته باشید تا بتوانید مدارک خود را به سفارت ارائه دهید. این مدارک باید نشان دهند که شما دارای وابستگی در ایران هستید و به خاک کشور خود برمی‌گردید.

یکی از مدارکی که باید ارائه دهید مدارک مالی است. این بخش از مدارک باید شامل گردش سه ماه اخیر حساب شما و تمکن مالی باشد. تمکن مالی شما باید شامل حداقل هشتاد میلیون به ازای هر نفر باشد. همچنین باید یک سند ملکی هم ارائه کنید. این سند می تواند برای یک خانه، مغازه، آپارتمان و … باشد.

مدارک شخصی شما هم باید شامل اطلاعات دقیق شخصی شما باشد. این اطلاعات شامل اطلاعات همسر، فرزندان، خود شخص و … می باشد. همچنین باید مدارکی درباره شغل خود ارائه دهید. این که کجا مشغول به کار هستید و گواهی اشتغال به کار ارائه دهید. همچنین باید گواهی سازمان تأمین اجتماعی سه ماه اخیر خویش را ارائه دهید.

از دیگر مدارکی هم که باید ارائه دهید؛ دعوتنامه، واچر هتل، بیمه نامه مسافرتی و بلیط هواپیما می باشد. به این ترتیب می توانید با کلیه این مدارک و چیدمانی که ما برای شما انجام می دهیم به سفارت لهستان مراجعه کنید. سفارت لهستان مدارک شما را اخذ خواهد کرد تا بررسی آن ها را آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *