ویزای انگلستان
ویزای انگلستان
جولای 30, 2018
پیکاپ پاسپورت انگلیس
پیکاپ پاسپورت انگلیس
جولای 30, 2018

پیکاپ پاسپورت کانادا

پیکاپ پاسپورت کانادا

پیکاپ پاسپورت کانادا

پیکاپ پاسپورت کانادا :در ابتدا باید درباره ی سفر به کانادا و انواع آن برای شما توضیحی ارائه کنیم. همانگونه که در بخش ویزای کانادا به تفصیل درباره ی سفر به کانادا از طریق توریستی و مهاجرتی آمده است باید بدانید که کانادا درهای کشور خود را به روز توریست ها و همچنین افراد پرتلاش و تحصیلکرده و همچنین صاحبین مشاغل و سرمایه گذاران گشوده است.

از این رو در این چند سال اخیر تعداد زیادی از دوستان و آشنایان هر یک از ما به این کشور مهاجرت کرده اند و یا از این کشور بازدید کرده اند. در ادامه در بارهی پیکاپ پاسپورت و کانادا و دریافت وقت سفارت و یزا خواهیم گفت.

پیکاپ چیست؟

قبل از توضیحات در مورد پیکاپ پاسپورت کانادا باید بدانید که ، همانگونه که مستحضر هستید بسیاری از کشورهای جهان در کشور ما کنسولگری و یا سفارت ندارند و از این رو اکثر افرادی که قصد سفر به این کشور ها را دارند باید پس از ثبت نام آنلاین و اقدام به دریافت ویزا به سفارت رفته تا برخی از کارها از جمله انگشت نگاری ، مصاحبه و پرداخت هزینه های ویزا را انجام دهند.

اما متاسفانه نبود کنسولگری کانادا و سفارت کانادا در ایران باعث شده تا متقاضیان به دو روش اقدام به دریافت ویزای خود کنند. در روش اول افراد می توانند پس از دریافت یک ایمیل از سوی سفارت فرد می تواند با در دست داشتن مدارک لازم به سفارت کانادا در کشورهای همسایه رفته و کارهای انگشت نگاری و … را انجام دهد و ویزای خود را دریافت کند.

این روش مسلزم این است که شما یک سفر غیر ضروری انجام دهید و البته از هزینه های این سفر نیز نمی توان چشم پوشی کرد. همانگونه که می دانید برای تکمیل مدارک هر شخص، حضور وی الزامی است در نتیجه کافیست مسافرت شما خانوادگی باشد!

البته در قسمت بعد آدرس و شماره تماس کنسول ها و سفارت های کشور کانادا در کشورهای همسایه را قرار می دهیم تا شما تصمیم گیرنده باشید.

در روش دوم ممکن است شما بخواهید بدون سفر کردن اضافی ویزای خود را دریافت کنید. در این صورت شما با ما تماس گرفته و کار خود را به ما می سپارید. زمانی که ما به جای شما به سفارت کانادا رفته و کارهای لازم را انجام دهیم در حقیقت پیکاپ پاسپورت کانادا شما را انجام داده و پاسپورت شما همراه با ویزایتان توسط ما به دست شما می رسد.

 

جهت استعلام زمان و هزینه خدمات پیکاپ ویزای کانادا با شماره 8-02122360894 تماس بگیرید

 

آدرس و شماره تلفن های کنسول گری و یا سفارت کانادا در کشورهای همسایه ایران:

پیکاپ پاسپورت کانادا در سه کشور ترکیه، ارمنستان و امارات انجام می شود. پس از دریافت ایمیل شما به کارگزار مورد نظر مراجعه می کنید و تا تاریخ مورد نظر ویزای پیکاپ شده و پاسپورت مهر شده ی خود را تحویل میگیرید. در زیر آدرس سفارت کانادا در برخی از شهر ها را برای شما خواهیم گذاشت:

 

  1. آدرس سفارت کانادا در تهران که در حال حاضر تعطیل می باشد:

خیابان استاد مطهری، خیابان شهید سرافراز، پلاک ۵۷ صندوق‌پستى : ۴۶۴۷-۱۱۱۵۵

  1. آدرس سفارت کانادا در آنکارا:

Kavaklıdere Mahallesi Atatürk Bulvarı no : 154 Çankaya / Ankara, Turkey

  1. آدرس سفارت کانادا در استانبول:

Cumhuriyet Caddesi Kök Apt. No:193 Sisli /, Istanbul, Turkey

  1. آدرس سفارت کانادا در ابوظبی:

Canada Visa Application Centre VFS (GCC) LLC, Office MO2, Mezzanine Floor, Silver Wave Building, Mina Road, Abu Dhabi

  1. سفارت کانادا در ارمنستان:

17Pavstos Buzand St., №229/ Yeravan, Armenia

چه مدارکی برای پیکاپ ویزا و پاسپورت کشور  کانادا باید داشته باشیم؟

  1. ایمیل سفارت را به صورت پرینت شده داشته باشید.
  2. پاسپورتتان به صورت امضا شده باشد.
  3. دو قطعه عکس با زمینه ی سفید در قطعات 7*5 باید داشته باشید.
  4. اطلاعات دقیق درباره ی قد و رنگ چشم خود ارائه دهید.
  5. صفحه آخر ایمیل را که اطلاعات شخصی درباره آدرس، شماره تماس و آدرس ایمیل است تکمیل کنید.
  6. فرم وکالت نامه را امضا نمایید.

 

 

انواع پیکاپ پاسپورت کانادا:

 

  1. پیکاپ ویزای توریستی و پاسپورت کانادا:

گذرنامه با اعتبار شش ماهه و دعوتنامه یا برگه رزرو هتل از جمله مدارک مورد نیاز برای پیکاپ ویزا و پاسپورت هستند.

  1. پیکاپ ویزای پژوهشی و پاسپورت کانادا:

دولت کانادا برای تبادل علمی با سایر کشورها این امکان را به متقاضیان داده است تا پس از این که از دانشگاه مورد نظر خود تاییدیه گرفتند برای دریافت این ویزا اقدام کنند.

  1. پیکاپ ویزای تحصیلی و پاسپورت کانادا:

مجددا وجود نامه از دانشگاه و مدرسه مورد نظر شما الزامیست. یکی از مهم ترین علت مهاجرت افراد به کانادا تحصیل در دانشگاههای معتبر کاناداست.

  1. پیکاپ ویزای کاری و پاسپورت کانادا:

دریافت این ویزا کمی دشوارتر از سایر ویزاهای این کشور است بدین شکل که شما باید حتما دانش زبان انگلیسی یا فرانسه ، تجربه کاری کافی و  کارفرمایی که برای شما پیشنهاد شغلی داشته باشد را همراه سایر مدارک ارائه دهید.

  1. پیکاپ ویزای سرمایه گذاری و پاسپورت کانادا:

شما به دو روش سرمایه گذاری در کبک و برنامه دولت فدرال می توانید در این کشور سرمایه گذاری کنید و به سرعت ویزای خود را دریافت کنید.

  1. پیکاپ ویزای ازدواج و پاسپورت کانادا:

در این حالت فرد همسر خود را به عنوان اسپانسر معرفی می کند. اسپانسر باید دارای حداقل 18 سال سن باشد. وی نباید دارای سو پیشینه و یا سابقه ورشکستگی داشته باشد و همچنین یا باید اقامت دائم داشته باشد و یا اینکه تبعه و شهروند کشور کانادا باشد.

  1. پیکاپ ویزای پزشکی و پاسپورت کانادا:

افرادی که بیماری خاصی دارند و قصد انجام درمان خود در کشور کانادا را دارند، باید با ارائه مدارک دال بر بیماری و نامه ای از پزشک و بیمارستان مورد نظر اقدام به دریافت ویزای فوری پزشکی نمایند.

 

جهت مشاوره ویزای کانادا و وقت سفارت با مشاوران ویزابان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *