تور چک
از صفر تا صد تور چک
دسامبر 10, 2018
انواع ویزای اتریش
از وقت سفارت تا انواع ویزای اتریش
دسامبر 15, 2018

راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان

راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان چیست؟

راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان به تمام نکاتی را که درباره وقت سفارت آلمان باید بدانید در اختیار شما قرار می دهد. با ما همراه شوید تا با پایان این مقاله کوچکترین سوالی برای شما باقی نماند. ما با تجربه ای که داریم تمام راه ها را برای شما هموار خواهیم کرد.

سفارت ها برای برقراری نظم هر چه بیشتر در بین متقاضیان اقدام به ارائه وقت کردند. به این ترتیب متقاضیان در زمان های مشخص به سفارت مراجعه می کنند و درخواست خود را بیان می کنند. آلمان یکی از منضبط ترین سفارت خانه ها را دارد پس در حفظ نظم کوشا باشید.

در صورتی که با کوچکترین تأخیری به سفارت آلمان مراجعه کنید، بی شک از ورود شما به سفارت جلوگیری می شود. پس بدون تاخیر به سفارت آلمان مراجعه نمایید. ارائه وقت سفارت به مسافران سبب شد تا مسافران بتوانند بدون اتلاف وقت و به راحتی به سفارت مراجعه نمایند.

پس از اخذ وقت سفارت آلمان چه کنیم؟

باید کلیه مدارک خود را آماده کنید. وقت سفارت آلمان به همین زودی ها به شما ارائه نخواهد شد. با مطالعه راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان متوجه خواهید شد که چه مراحلی را باید طی کنید. مدارک خود را تهیه کنید. خوشبختانه برای مراجعه به سفارت آلمان نیاز به ترجمه مدارک ندارید.

شما می توانید مدارک خود را در دو نسخه اصلی و کپی به زبان فارسی به سفارت آلمان ارائه دهید. سفارت تمام هزینه صدور ویزا را از شما دریافت می کند. در سفارت نمی توانید از کارت اعتباری استفاده کنید و باید پول نقد پرداخت کنید. واحد رسمی پول آلمان یورو است و از شما نیز یورو دریافت می کنند.

پس از طی این مرحله باید منتظر پاسخ سفارت بمانید. سفارت پس از دو تا چهار هفته پاسخ خود را به ایمیلی شما ارسال می کند. این پاسخ در صورتی که مثبت باشد، می توانید با در دست داشتن گذرنامه به سفارت مراجعه نمایید. سفارت ویزای آلمان را در گذرنامه شما ثبت خواهد کرد.

پس از این که ویزای خود را دریافت کردید، با توجه به تاریخ ویزا می توانید سفر خود را آغاز کنید. در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد، حداقل 120 روز بعد می توانید با برطرف کردن علت رد شدن درخواست خود، دوباره برای اخذ ویزای شینگن آلمان اقدام کنید.

ما این جا هستیم تا راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان را به طور کامل برای شما تدوین کنیم تا دچار هیچ مشکلی نشوید. دقت داشته باشید که اخذ ویزای این کشور و وقت سفارت آلمان نکات ریزی دارد که باید حتماً با افرادی که آگاه و با تجربه هستند مشورت کنید.

راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان

چرا به آلمان سفر کنیم؟

پایتخت کشور آلمان شهر زیبا و دیدنی برلین است. این شهر دیدنی و جذاب، جاذبه های زیادی دارد. از جمله جاذبه های برلین دانشگاه بزرگ این شهر است. در هر گوشه از برلین بناهای تاریخی و جاذبه های طبیعی خواهید یافت که تا چند روز شما را سرگرم می کنند.

آلمان جاذبه های زیادی دارد. کشور آلمان صنعتی و پیشرفته است و امروزه به عنوان یکی از ابرقدرت های جهان شناخته می شود. ابن کشور آب و هوای بی نظیری دارد و بارش همه روزه باران در این کشور بر طبیعت و آب و هوا تاثیر به سزایی دارد. از شهرهای مهم آلمان هامبورگ است.

هامبورگ که یکی از مهم ترین بنادر کشور آلمان و البته از مهم ترین بنادر اروپا است. این شهر همیشه میزبان مسافران، تاجران و … است. در این شهر می توانید از دریاچه بزرگ میان شهر، پارک ها، باغ وحش ها و … دیدن کنید و از دیدن این همه جاذبه لذت ببرید.

یکی از برترین مکان هایی که می توانید به دیدن آن بروید، کلیسای جامع کلن است. این کلیسا در حقیقت بزرگ‌ترین کلیسای جامع آلمان است که به سبک گوتیک ساخته شده است. ساخت و تکمیل این کلیسا بیش از ششصد سال طول کشید. مجسمه ها و نقاشی ها درون این کلیسا بی نظیر است.

زمان تقریبی اخذ وقت سفارت آلمان

برای سفر به آلمان انواع مختلفی از ویزا را می‌توان گرفت. این مطلب در آذر ماه سال 97 نوشته می شود پس نکاتی که گفته می شود با توجه به شرایط کنونی کشور است. راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان درباره این زمان تقریبی با توجه به نوع ویزایی که می‌خواهید بگیرید، متفاوت است.

اگر ویزایی که می خواهید بگیرید دانشجویی باشد، وقت سفارت آلمان را برای دو سال آینده می توانید اخذ کنید. در صورتی که بخواهید توریستی به این کشور سفر کنید، وقت سفارت آلمان برای پنج ماه آینده قابل اخذ است. پس می توانید با توجه به نوع ویزای خود اقدام به اخذ وقت سفارت نمایید.

برای اخذ وقت سفارت آلمان و راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان کافی است تا با مشاورین ماکان سیر آسمان در پشتیبانی وقت سفارت تماس بگیرید. ما اینجا هستیم تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنیم. تنها کافی است تا با ما همراه شوید.

چگونه به آلمان سفر کنیم؟

برای سفر به آلمان باید ویزای شینگن این کشور را اخذ کنید. برای اخذ ویزای شینگن آلمان باید وقت سفارت را دریافت کنید. پس از اخذ وقت سفارت و ارائه مدارک خود باید مرحله انتظار را پشت سر بگذارید. در حقیقت پاسخ سفارت به درخواست شما برای اخذ ویزای آلمان به مدارک ارائه شده توسط شما است.

این مدارک باید نشان دهد که شما به ایران باز می گردید. دقت داشته باشید که در ارائه مدارک صداقت داشته باشید، این مدارک باید نشان دهد که شما به خاک کشور خود بر می‌گردید. مدارک شما باید نشان دهد که در ایران وابستگی دارید و خاک کشور آلمان را به موقع باز می گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *