وقت سفارت آلمان , راهنمایی اخذ وقت فوری سفارت آلمان

وقت سفارت اسپانیا
وقت سفارت اسپانیا , نحوه گرفتن وقت فوری سفارت اسپانیا
آگوست 13, 2018
وقت سفارت کانادا در ابوظبی
وقت سفارت کانادا در ابوظبی
آگوست 20, 2018

وقت سفارت آلمان , راهنمایی اخذ وقت فوری سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان

وقت سفارت آلمان را باید داشته باشید تا بتوانید برای اخذ ویزای آلمان اقدام کنید. آلمان کشوری در قلب قاره اروپای است که دارای شانزده ایالت هست.آلمان با کشورهایی مثل سوئد، فرانسه، هلند و … همسایه است و یکی از قدرت‌های اصلی اروپا به شمار می‌آید.اگر قصد سفر به این کشور رادارید باید زمان زیادی را برای این گردش در نظر بگیرید چون هر آنچه شما دوست دارید ببینید در این کشور هست.از سواحل بی‌نظیر و جنگل و دریا گرفته تا قلعه و روستاهای تاریخی، همگی در این کشور وجود دارند. هزینه گشت‌وگذار در آلمان به‌مراتب کمتر از دیگر کشورهای اروپایی است.در شهرهای بزرگ تورهایی وجود دارند که به‌صورت رایگان توریست‌ها را برای گردش در شهر راهنمایی می‌کنند. در آلمان بهترین فست فود و غذاهای فوری را می‌توان تنها با پرداخت دو تا چهار یورو از دست‌فروش‌ها خرید.

شما برای گردش در این کشور گزینه‌های زیادی خواهید داشت، هر شهر آلمان پر از جاذبه‌های گردشگری هست و همین باعث رونق صنعت گردشگری در این کشور شده است.شما به‌راحتی می‌توانید با اندک هزینه در این شهرها به گردش بپردازید. برای درک چگونگی وقت سفارت آلمان کافی است تا با ویزابان همراه باشید.

چگونه وقت سفارت آلمان اخذ کنیم

چگونه وقت سفارت آلمان اخذ کنیم؟

برای اخذ وقت توریستی سفارت آلمان کافی است تا تلفن را بردارد و با مشاورین مجرب ویزابان تماس بگیرید. دانش، تخصص و تجربه المان‌هایی هستند که شما در این راه به آن‌ها نیاز دارید.مشاورین ویزابان این المان‌ها را به‌راحتی در اختیار شما می‌گذارند و شمارا به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند.برای اخذ وقت سفارت آلمان و بعدازآن اخذ ویزای شینگن آلمان شما باید بدانید که کوچک‌ترین نقصی می‌تواند به باطل شدن درخواست ویزای شما منجر شود.برای اخذ وقت سفارت آلمان از طریق آنلاین با ما تماس بگیرید. در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه می‌توانید در خیابان‌های برلین قدم بزنید.

اخذ وقت توریستی یک ماهه از سفارت آلمان

پس از اخذ وقت سفارت آلمان چه کنیم؟

  • پس از اخذ وقت سفارت آلمان باید اقدام به تکمیل مدارک و فرم سفارت نمایید. سفارت آلمان مدارک را به زبان فارسی نیز تحویل می‌گیرد و شما نیازی به ترجمه مدارک ندارید.
  • شما باید مدارک خود را کامل کنید و در تاریخی که سفارت آلمان به شما وقت داده است به سفارت مراجعه کنید. مراجعه شما الزامی است زیرا مراحل انگشت‌نگاری و … باید انجام شوند.
  • پس‌ازآن باید دو تا سه هفته منتظر بمانید تا سفارت آلمان به شما پاسخ دهد. درصورتی‌که پاسخ سفارت به درخواست ویزای شما مثبت باشد، شما باید پاسپورت خود را برای ضمیمه شدن ویزا به سفارت تحویل دهید.
  • اگر پاسخ سفارت منفی باشد شما می‌توانید با برطرف کردن علت رد شدن درخواست خود دو تا چهار ماه بعد مجدداً برای دریافت ویزای آلمان اقدام کنید.
  • یکی از کارهایی که سفارت در حق متقاضیان انجام می‌دهد این است که علت رد شدن پرونده را می‌گوید، درنتیجه شخص می‌تواند درصدد برطرف کردن آن برآید.

هزینه اخذ ویزای آلمان

هزینه اخذ ویزای آلمان چقدر است؟

با توجه به نوع ویزایی که شما انتخاب می‌کنید این هزینه می‌تواند کمی تغییر کند.

  • ویزای نوع A یا C:

برای افراد زیر 6 سال رایگان است.

برای افراد 6 تا 12 سال 35 یورو هزینه دارد.

برای افراد 12 سال به بالا 60 یورو هزینه دارد.

  • ویزای اقامت بلندمدت:

برای افراد زیر 18 سال 30 یورو هزینه دارد.

برای افراد بالای 30 سال 60 یورو هزینه دارد.

مدارک مورد نیاز ویزای آلمـان

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن آلمان چیست؟

در ابتدا شما باید نوع ویزا خود را انتخاب کنید. پس‌ازآن نوع ویزای خود باید به تکمیل فرم سفارت و مدارک بپردازید. مدارک موردنیاز ویزای شینگن را در پایین به‌تفصیل توضیح خواهیم داد.

  1. تکمیل فرم سفارت

شما در این فرم باید کلیه اطلاعاتی که سفارت خواسته را وارد کنید. وجود امضای شما در این برگه الزامی است.دقت داشته باشید که این برگه بسیار مهم است و کوچک‌ترین اشتباهی در آن می‌تواند منجر به رد شدن درخواست ویزای نوبت.

  1. شناسنامه

این سند هویت ایرانی شمارا نشان می‌دهد و باید دارای عکس باشد.

  1. گذرنامه

باید دارای حداقل شش ماه اعتبار پس از تاریخ صدور ویزا باشد و  همچنین دو صفحه خالی داشته باشد تا مهرهای سفارت در آن‌ها جای بگیرند.

  1. گردش حساب

شما باید گردش سه ماه اخیر حساب خود را با مهر و سربرگ رسمی بانک تحویل دهید.

  1. سند مالکیت

اگر دارای زمین، خانه و … هستید باید مدارک مربوط به آن را به سفارت تحویل دهید. این سند برای نشان دادن تمکن مالی شما است و علت دیگری ندارد.

  1. گواهی اشتغال به کار

این گواهی با توجه به شغل شما می‌تواند متفاوت باشد.

پزشک: این دسته از متقاضیان می‌توانند پروانه پزشکی خود را ارائه دهند.

بازنشسته: حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی خود را باید ارائه دهد.

کارمند دولتی: حکم کارگزینی، فیش حقوقی و کارت پرسنلی را باید ارائه دهند.

کارمند خصوصی: نامه اشتغال به کار و فیش حقوقی را باید ارائه دهد.

دانشجو: باید کارت دانشجویی و نامه اشتغال به تحصیل خود را ارائه دهند.

وکیل: باید پروانه وکالت خود را ارائه دهند.

صاحبان مشاغل: باید شماره پروانه شرکت و ثبت آن را همراه با لیست بیمه کارکنان ارائه دهند.

مغازه‌دار: باید جواز کسب را ارائه دهند.

  1. واچر هتل

شما باید برای تمام مدتی که قصد اقامت در این کشور دارید هتل رزرو کنید و تائید آن را به سفارت تحویل دهید. گاهی ممکن است سفارت رسید پرداختی را نیز از شما درخواست کند.

  1. رزرو بلیط هواپیما

باید رزرو بلیط هواپیمای رفت‌وبرگشت خود را به سفارت تحویل دهید.

  1. دعوت‌نامه

باید از سوی شخصی ارسال شود که دارای اقامت دائم آلمان باشد و یا آن‌که شهروند این کشور باشد.درصورتی‌که شخص دعوت‌کننده دارای خانه  باشد، شما می‌توانید محل اقامت خود را با هماهنگی وی، خانه شخص دعوت‌کننده اعلام نمایید.

  1. بیمه مسافرتی

شرکت بیمه باید بتواند تا سقف 30 هزار یورو از هزینه‌های شمارا پرداخت کند.

در حال حاضر سفارت آلمان نیاز به ترجمه مدارک نداشته و مدارک را به زبان فارسی نیز قبول می نماید.

 

جهت اخذ ویزای شینگن آلمان و وقت سفارت آلمان کلیه کشورها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *