وقت سفارت اتریش با قیمت فوق العاده

وقت سفارت پرتغال
وقت سفارت پرتغال ارزان و فوری
می 16, 2018
وقت سفارت یونان
وقت سفارت یونان با قیمت باورنکردنی
ژوئن 9, 2018

وقت سفارت اتریش با قیمت فوق العاده

وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش :اتریش، کشوری مرفه با استانداردهای بالای زندگی است که در دل کوهپایه های آلپ قرار دارد و از آب و هوایی مطبوع و چهارفصل بهره مند است. رفاه اجتماعی و زیبایی های خدادادی اتریش باعث شده است که اتریش به مقصد اصلی افراد زیادی برای مسافرت و مهاجرت تبدیل شود. به همین دلیل معمولاً تعداد متقاضیان وقت سفارت اتریش نیز بالا است. در بین متقاضیان زیاد وقت سفارت اتریش، افرادی موفق به گرفتن وقت می شوند که به درستی از روند گرفتن وقت سفارت اتریش آگاه باشند و بدانند که اصلاً برای درخواست چه نوع ویزایی باید تقاضا دهند. با خواندن مقاله حاضر تا حدودی با بحث ویزای اتریش و گرفتن وقت سفارت اتریش آشنا خواهیم شد.

ویزای اتریش با قیمت ارزان

همانطور که گفتیم ویزای اتریش و وقت سفارت اتریش معمولاً متقاضیان زیادی دارد زیرا انگیزه های فراوانی برای سفر به اتریش وجود دارد. عده ای برای زندگی، کار، تحصیل یا تفریح به اتریش می روند. البته سفارت اتریش تنها برای تمام متقاضیانی ویزا صادر می کند که شرایط لازم برای دریافت ویزای موردنظر را داشته باشند. به عنوان مثال سفارت اتریش برای متقاضیان کار در اتریش ابتدا یک کارت به رنگ پرچم کشور اتریش (قرمز- سفید- قرمز) صادر می کند که به موجب این کارت فرد می تواند به مدت یک سال در اتریش اقامت داشته باشد و دنبال کار بگردد.

اگر در این مدت شخص موفق به پیدا کردن کارفرما شود می تواند برای اخذ ویزای کاری اقدام کند؛ در غیر این صورت ملزم به ترک اتریش است. البته سفارت برای تمام متقاضیان کار، کارت قرمز- سفید- قرمز صادر نمی کند بلکه این کارت تنها به کارگران متخصص، ماهر و خویش فرما یا به فارغ التحصیلان دانشگاه های اتریش تعلق می گیرد.

و اما عده زیادی از متقاضیان وقت سفارت اتریش، متقاضی ویزای تحصیلی اتریش هستند. ویزای تحصیلی اتریش در کشور ما نیز متقاضیان زیادی دارد و دلیل این امر سطح علمی بالای دانشگاه هایی نظیر دانشگاه وین، دانشگاه تکنولوژی وین و… است که رنکینگ جهانی این دانشگاه ها زیر دویست است؛ ولی سفارت تنها برای افرادی ویزای تحصیلی صادر می کند که ابتدا از یکی از مراکز آموزش عالی اتریش پذیرش گرفته باشند.

ویزای تحصیلی اتریش :

اگر فرد موفق به دریافت ویزای تحصیلی اتریش شود؛ اجازه خواهد داشت که به صورت پاره وقت نیز کار کند. دانشجویان لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اجازه دارند که به ترتیب ۱۰، ۲۰ و ۳۰ ساعت کار کنند و به ازای هر ساعت کار هشت تا ده یورو دستمزد دریافت کنند تا بخشی از هزینه های خود را تامین نمایند. علاوه بر پرداختن به امور پاره وقت، ویزای تحصیلی اتریش مزایای دیگری نیز به همراه دارد. به عنوان مثال دارنده ویزای تحصیلی اتریش اجازه ورود به سایر کشورهای عضو معاهده شنگن را نیز دارد زیرا اتریش در منطقه شنگن واقع است یا اینکه شخصی که با استفاده از ویزای تحصیلی وارد اتریش شده، درس خوانده و حالا فارغ التحصیل شده است اجازه دارد که به مدت یک سال دیگر هم در اتریش اقامت داشته باشد و به دنبال کار بگردد.

اگر در این مدت استخدام شود می تواند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند؛ حالا اگر بتواند پنج سال در اتریش کار کند؛ مالیات خود را به موقع بپردازد و مرتکب جرم و جنایتی نشود بعد از پنج سال می تواند برای گرفتن اقامت دائم اتریش اقدام نماید و در صورت گرفتن اقامت می تواند برای خانواده خود نیز درخواست اقامت دهد.

ویزای توریستی اتریش :

علاوه بر ویزای تحصیلی ، ویزای توریستی اتریش نیز طرفداران زیادی در کشور ما و سایر کشورهای دنیا دارد. اتریش با اینکه از نظر مساحت کشور کوچکی محسوب می شود اما جاذبه های توریستی طبیعی و مصنوعی بیشماری دارد؛ به گونه ای که هر ساله پذیرای هزاران توریست است. اما سفارت اتریش تنها برای افرادی ویزای توریستی صادر می کند که به سفارت این اطمینان خاطر را بدهند که بعد از اتمام اعتبار ویزا به کشور خود باز خواهند گشت؛ به همین دلیل متقاضیانی که قرار است به صورت مجردی به اتریش سفر کنند نسبت به متقاضیانی که می خواهند به صورت خانوادگی سفر کنند.

شانس بیشتری برای دریافت ویزای توریستی اتریش دارند. البته متقاضی با ارائه اسناد مالکیت یا گواهی شغلی نیز می تواند به سفارت ثابت کند که برای بازگشت به کشور خود انگیزه دارد. علاوه بر اینها اگر یکی از اقوام درجه یک متقاضی مقیم اتریش باشد و برای شما دعوتنامه معتبر ارسال کند؛ شانس وی برای دریافت ویزای توریستی اتریش افزایش می یابد.

وقت فوری اتریش

گرفتن وقت سفارت اتریش با قیمت عالی

  • متقاضیان ورود به اتریش که خارج از منطقه شنگن قرار دارند برای ورود به اتریش حتماً باید ویزا دریافت کنند. برای دریافت ویزای شینگن اتریش باید به سفارت اتریش واقع در تهران مراجعه کرد. البته قبل از مراجعه حضوری به سفارت باید وقت قبلی گرفت یا اصطلاحاً وقت سفارت اتریش را گرفت زیرا سفارت متقاضیانی را که وقت ندارند پذیرش نمی کند. پس برای دریافت ویزای اتریش در وهله اول باید وقت سفارت اتریش را گرفت.
  • پروسه گرفتن وقت سفارت اتریش بسته به اینکه مدت اعتبار ویزای موردنیاز چقدر است متفاوت می باشد. سفارت اتریش به متقاضیان ویزاهای با اعتبار کمتر از شش ماه هم به صورت تلفنی و هم اینترنتی وقت می دهد اما به متقاضیان ویزاهای با اعتبار بیش از شش ماه فقط به صورت اینترنتی وقت می دهد.
  • متقاضیان ویزاهای با اعتبار کمتر از شش ماه برای گرفتن وقت سفارت اتریش باید در بازه زمانی ۹ تا ۱۲ صبح با سفارت تماس بگیرند و از سفارت وقت بگیرند. این افراد برای گرفتن وقت سفارت اتریش به روش اینترنتی هم می توانند اقدام کنند. بدین صورت که درخواست خود را با ارسال ایمیل به پست الکترونیکی سفارت به آدرس ایمیل عنوان کنند. سفارت بعد از دریافت ایمیل به فرد وقت می دهد و وقت موردنظر را با ارسال ایمیل به وی اطلاع می دهد.
  • متقاضیان ویزاهای با اعتبار بیش از شش ماه فقط می توانند به شیوه آنلاین اقدام کنند. بدین نحو که ابتدا در وب سایت سفارت اتریش ثبت نام کنند و فرم درخواست ویزای اتریش را تکمیل و سابمیت کنند. فرم درخواست ویزای شنگن شامل سوالاتی در مورد مشخصات فردی متقاضیان، جنسیت آنها، هدف از سفر به اتریش، نحوه تامین هزینه های سفر به اتریش و… است که فرد باید به درستی به همه سوالات پاسخ دهد.
  • بعد از ارسال فرم، فرد وارد صفحه ای شامل جدول وقت های آزاد سفارت می شود که حالا شخص با توجه به زمان سفر خود باید وقتی را انتخاب کند. توصیه می شود که وقت انتخابی حداکثر سه ماه و حداقل دو هفته قبل از تاریخ سفر به اتریش باشد. بعد از انتخاب وقت، سفارت با ارسال تاییدیه ای موافقت خود با وقت پیشنهادی را اطلاع می دهد اما اگر موافق نباشد از ارسال تاییدیه خودداری می کند و فرد باید مجدداً اقدام به تعیین وقت کند.
  • در هر صورت بعد از گرفتن وقت سفارت اتریش، متقاضی (چه متقاضی ویزاهای بلندمدت باشد و چه کوتاه مدت) باید در زمان مقرر در سفارت حضور یابد. لازم به ذکر است که برخلاف بسیاری از سفارت ها که کودکان زیر ۱۲ سال را از حضور در سفارت معاف می کنند؛ سفارت اتریش حضور تمامی رده های سنی در سفارت را الزامی می داند.

نکاتی که در مصاحبه سفارت باید توجه کنیم

در سفارت اتریش با متقاضیان مصاحبه و تمامی اعمال و رفتار آنها رصد می شود. بنابراین متقاضیان علاوه بر اینکه باید مراقب پاسخ هایی که ارائه می دهند باشند می بایست در نحوه رفتار خود نیز دقت داشته باشند. به عنوان مثال از استفاده از تلفن همراه جداً خودداری کنند.

لازم به ذکر است که متقاضی در روز مصاحبه حتماً باید وجه نقد به واحد یورو به همراه داشته باشند زیرا سفارت اتریش هزینه صدور ویزا و هزینه مصاحبه را نقداً و به واحد یورو دریافت می کند.

جهت اخذ وقت سفارت و مشاوره ویزای شینگن و کانادا با ما تماس بگیرید.

11 دیدگاه ها

  1. زهرا گفت:

    سلام
    الان سیستم نوبت دهی سفارت اتریش غیر فعاله؟؟؟
    https://appointment.bmeia.gv.at/

  2. Air گفت:

    با سلام میخواستم بدونم من یک ویزای شنگن المان با یک ریجکتی فرانسه دارم اگر با پدرم که دو ویزای شنگن فرانسه و المان را دارد اقدام کنیم بهمان ویزا می‌دهند اگر از اتریش اقدام کنیم من فرد زیر ۱۸ سال هستم با تشکر

    • admin گفت:

      سلام بله شانس ویزا شدنتون بالا میره فقط اتریش بدون دعوتنامه خیلی سخته درواقع الان اتریش یا باید مسافر با تور اقدام کنه یا از طریق دعوتنامه از فامیل درجه 1

  3. Air گفت:

    اگه توریستی اقدام کنیم به نظر شما چند درصد ویزا میدن با تشکر و مرسی از سایت خوبتون

    • admin گفت:

      تقریبا 50درصد شانس دارین برای ویزا شدن البته انقد سیستم ویزا دهی یه وقتایی شانسی هست که حتی میتونین شانس بیشتر یا کمتر هم برای خودتون درنظر بگیرین

  4. Air گفت:

    واقعا ممنونم ازتون ولی اگر ریجکتی برای ۱ ماه پیش باشه اتریش بازم منو ریجکت میکنه چون میگن اتریش به ریجکتی کاری نداره
    واقعا ممنونم ازتون. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

  5. khatereh گفت:

    salam, vaght viza daneshjoei fekr mikonin key baz beshe? man paziresh daram vali site sefarat vaght nemide

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *