وقت سفارت اسپانیا , نحوه گرفتن وقت فوری سفارت اسپانیا

ویزای شینگن اتریش
ویزای شینگن اتریش
آگوست 11, 2018
وقت سفارت آلمان
وقت سفارت آلمان , راهنمایی اخذ وقت فوری سفارت آلمان
آگوست 15, 2018

وقت سفارت اسپانیا , نحوه گرفتن وقت فوری سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا

وقت سفارت اسپانیا را باید اخذ کنید تا بتوانید ویزای این کشور را اخذ کرده و به این کشور سفر کنید. اسپانیا کشوری است تاریخی با شهرهای زیبا، که پذیرای توریست‌ها هست.اگر قصد خوش‌گذرانی و لذت بردن و استفاده از مناظر بی‌نظیر دارید اسپانیا را در صدر لیست خود قرار دهید .

  • ازجمله زیباترین شهرهای این کشور، بارسلوناست. این شهر دارای اماکن تاریخی، موزه، ساحل و … هست. علاقه مردم این کشور به گاوبازی در دنیا زبانزد است و همچنان مردم از این بازی به هیجان درمی‌آیند و لذت می‌برند.
  • اسپانیا آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و مردم خونگرم و مهربانی نیز دارد. جزایر قناری یکی از جذابیت‌های این کشور است که هرسال توریست‌های خوش‌گذران زیادی را به این کشور می‌کشاند.
  • از دیگر شهرهای زیبا و پرجاذبه‌ی این کشور می‌توان به مادرید اشاره کرد. اسپانیا همان‌گونه که می‌دانید کشور تیم های فوتبال بزرگ ایران مثل مادرید و بارسلونا هست.

چگونه می‌توان وقت سفارت اسپانیا گرفت

چگونه می‌توان وقت سفارت اسپانیا گرفت؟

کافی است تا تلفن را بردارید و با کارشناسان شرکت خدمات مسافرتی ویزابان تماس بگیرید. در این صورت مشاورین ما هر آنچه شما لازم دارید درباره اسپانیا و سفر به این کشور زیبا به شما خواهند گفت.

چگونه می‌توان به اسپانیا سفر کرد؟

برای سفر به اسپانیا باید ابتدا وقت سفارت بگیرید. شما در این راه نیاز به فردی دانا و باتجربه دارید تا بتواند کارهای شمارا سرعت بخشد و بدون هیچ نقصی به پایان رساند.سفارت در صورت مشاهده کوچک‌ترین نقصی تقاضای شمارا رد خواهد کرد، بنابراین بهتر است کار خود را به ما بسپارید.

مشاورین مجرب و متخصص ویزابان در کمترین زمان ممکن با اندک هزینه‌ای می‌توانند برای شما وقت سفارت اسپانیا اخذ کنند و پس‌ازآن ویزای شینگن اسپانیا را نیز برای شما دریافت کنند.

مراحل اخذ ویزای شینگن اسپانیا چیست

مراحل اخذ ویزای شینگن اسپانیا چیست؟

در ابتدا شما باید وقت سفارت اسپانیا را دریافت کنید. پس از اخذ این وقت باید کلیه مدارک را آماده کنید و به سفارت در زمان اخذشده تحویل دهید.پس‌ازآن شما بین دو تا شش هفته باید منتظر پاسخ سفارت بمانید. درصورتی‌که پاسخ سفارت مثبت باشد شما می‌توانید پاسپورت خود را برای ضمیمه شدن ویزا به سفارت تحویل دهید.در صورت منفی بودن پاسخ سفارت شما باید دو تا شش ماه دیگر برای ویزا اقدام کنید. البته ابتدا باید علت رد شدن ویزای خود را برطرف کنید و بعدازآن دوباره اقدام نمایید.برای اخذ این ویزا باید مدارکی را تهیه کنید که در ادامه خواهیم گفت.

هزینه وقت سفارت اسپانیا چه قدر است؟

شما برای اخذ ویزای شینگن اسپانیا در تاریخی که وقت سفارت اسپانیا برای شما رزرو شده است باید مبلغی معادل 85 یورو را به سفارت بپردازید.این مبلغ باید دقیق باشد و شما امکان استفاده از کارت اعتباری را نخواهید داشت. نکته دیگر این است که سفارت به میزان محدود پول خرد دارد و به همین جهت بهتر است شما سعی کنید پولتان خرد باشد.ممکن است سفارت باقی‌مانده پول شمارا بازنگرداند. سفارت سکه قبول نمی‌کند و تنها اسکناس قبول می‌کند.

مدارک موردنیاز برای ویزای شینگن اسپانیا چیست

مدارک موردنیاز برای ویزای شینگن اسپانیا چیست؟

  1. فرم سفارت

این فرم باید به زبان انگلیسی تکمیل شود. در تکمیل این فرم دقت کنید که کوچک‌ترین اشتباهی می‌تواند منجر به رد درخواست شما گردد.

  1. شناسنامه

سندی که نشان می‌دهد شما ایرانی هستید و باید دارای عکس باشد. کپی از تمام صفحات آن حتی صفحه فوت نیز باید ارائه شود.

  1. گذرنامه

باید دارای حداقل شش ماه اعتبار پس از صدور ویزا باشد و دو صفحه خالی برای مهرهای سفارت داشته باشد.

  1. عکس

سه قطعه عکس 6*4 با زمینه سفید که هشتاد درصد از صورت متقاضی در آن پیدا باشد.

  1. نامه اشتغال به کار

این نامه با توجه به شغلی که شما دارید باید ارائه شود. فیش حقوقی برای کارمندان و گردش حساب کسب‌وکار برای صاحبان مشاغل باید ارائه شود.

  1. سند مالکیت

این سند می‌تواند نشان دهد شما مالک یک‌خانه، اتومبیل و یا زمین هستید. این سند درواقع وابستگی شما به خاک وطن خود را نشان می‌دهد.

  1. گردش حساب

باید گردش شش ماه آخر حساب خود را با مهر و امضای شعبه ارائه کنید.فراموش نکنید اگر پرینت 6 ماهه تهیه نکنید روز مصاحبه مدارک شما پذیرش نخواهد شد.

  1. دعوت‌نامه

باید از طرف یکی از بستگان و یا دوستان برای متقاضی ارسال شود. دعوت‌نامه باید تاریخ و امضا داشته باشد و شخصی که آن را ارسال می‌کند اقامت دائم داشته باشد و یا شهروند اسپانیا باشد.

  1. واچر هتل

شما باید برای تمام مدتی که در اسپانیا قصد اقامت دارید هتل رزرو نمایید و رسید آن را به سفارت تحویل دهید. البته اگر کسی را آنجا دارید می‌توانید منزل وی را معرفی کنید.

  1. رزرو بلیط هواپیما

شما برای تاریخ رفت و همچنین تاریخ برگشت خود باید بلیط هواپیما رزرو کنید.

  1. بیمه مسافرتی

این بیمه باید کلیه مخارج احتمالی و اورژانسی شمارا متقبل شود. سقف پرداختی بیمه باید 30 هزار یورو باشد. شرکت بیمه باید معتبر و مورد تائید سفارت اسپانیا باشد.

کلیه مدارک شما جهت ارائه به سفارت اسپانیا می بایست به زبان اسپانیایی توسط مترجم های معرفی شده توسط سفارت انجام شود.فراموش نکنید فقط ترجمه اسپانیایی مورد قبول سفارت می باشد. انجام ترجمه مدارک به زبان اسپانیایی قدری زبان بر می باشد لذا برای انجام ترجمه دو الی سه هفته قبل از ورود به سفارت اقدام کنید.

What are the important points in providing the documents to the Spanish Embassy

چه نکاتی در ارائه مدارک به سفارت اسپانیا مهم است؟

  • از تمامی مدارک باید یک نسخه کپی تهیه کنید.
  • تمام مدارک باید به زبان انگلیسی رسمی ترجمه شوند.
  • نامه اشتغال به کار می‌تواند جواز کسب، پروانه پزشکی، پروانه وکالت، حکم کارگزینی و … باشد.
  • برای مشاغل آزاد و کسانی که شرکت و یا کارخانه ‌دارند گاهی ارائه لیست بیمه کارمندان نیز درخواست می‌شود.
  • صاحبان مشاغل می‌توانند گردش حساب شرکت را ارائه دهند.
  • دقت داشته باشید که بلیط هواپیما و هتل شما قابلیت کنسلی داشته باشد. درصورتی‌که با ویزای شما موافقت نشود، باید بلیط و هتل را کنسل نمایید.
  • دراین‌بین افرادی بدخواه ممکن است به شما وعده بلیط و هتل صوری دهند و برگه‌ای برای شما صادر کنند و فراموش نکنید که سفارت تمام جزییات را بررسی می‌کند.

درصورتی‌که کوچک‌ترین نقصی را مشاهده کند درخواست شمارا رد خواهد کرد.

آدرس جدید سفارت اسپانیا در تهران کجاست؟

دفتر BLS : خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از چهارراه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، پلاک ۱، مجتمع تجاری آرتمیس ، طبقه دوازدهم.

جهت اخذ وقت سفارت اسپانیا و وقت سفارت کلیه کشورها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *