وقت سفارت ایتالیا و راهنمای گرفتن آن

وقت تجاری سفارت ایتالیا
ژوئن 17, 2018
ویزای شینگن ایتالیا
ویزای شینگن ایتالیا توریستی و تجاری
جولای 21, 2018

وقت سفارت ایتالیا و راهنمای گرفتن آن

وقت سفارت ایتالیا

راهنمای گرفتن وقت سفارت ایتالیا : چگونه وقت فوری سفارت ایتالیا بگیریم؟ آیا خودمان می توانیم شخصا از سفارت ایتالیا وقت بگیریم؟ با ما همراه باشید. ایتالیا یکی از کشورهای نسبتاً پیشرفته اروپایی است که وقت سفارت ایتالیا و ویزای شینگن ایتالیا از ضروریات مورد نیاز برای سفر به این کشور می باشد. مرجع صدور ویزای ایتالیا، سفارت ایتالیا است. بنابراین شما به عنوان یک ایرانی برای ورود به ایتالیا ملزم به اخذ ویزای ایتالیا هستید که برای انجام این امر ابتدا باید وقت سفارت ایتالیا را رزرو کنید.برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا باید به صورت اینترنتی عمل کنید.

ورود 24 تا 48 ساعته به سفارت ایتالیا به همراه پکیج ویزای ایتالیا طبق استانداردهای سفارت

وقت سفارت ایتالیا

شرکت خدمات مسافرتی ماکان سیر (ویزابان) به دلیل استفاده از نیروهای مجرب و متخصص در زمینه اخذ ویزا و وقت سفارت کشورهای مختلف نیازی به واگذاری کار به شرکت های همکار نداشته که همین موضوع سبب شده ایت که از بالا رفتن نجومی هزینه ها جلو گیری شود. برای گرفات وقت سفارت ایتالیا ارزان و استعلام هزینه اخذ وقت سفارت کافیست در ساعات اداری با کارشناسان ما تماس بگیرید و به راحتی باکمترین هزینه و زمان خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

 

ویزای ایتالیا

 

وقت فوری سفارت ایتالیا

بدین ترتیب که ابتدا در سایت سفارت ایتالیا ثبت نام نمایید و پس از ثبت اطلاعات لازم جهت رزرو وقت سفارت ایتالیا به بخش وقت های آزاد سفارت مراجعه کنید و مناسب ترین وقت سفارت آزاد را انتخاب نمایید.انتخاب وقت از طرف شما بمنزله گرفتن وقت سفارت ایتالیا نیست؛ زمانی وقت موردنظر رزروشده تلقی می شود که سفارت تاییدیه ای مبنی بر موافقت با وقت مدنظر برای شما ارسال کند.

عدم ارسال تاییدیه از طرف سفارت به معنای عدم موافقت سفارت با وقت انتخابی است که تحت این شرایط باید مجدداً برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا اقدام نمایید. بعد از رزرو وقت سفارت ایتالیا می بایست برای شرکت در مصاحبه و تحویل مدارک در زمان مقرر به سفارت مراجعه کنید.

یکی از نکاتی که می تواند در نهایت منجر به صدور یا عدم صدور ویزا گردد؛ انتخاب صحیح نوع ویزا است زیرا سفارت ایتالیا با توجه به نیاز متقاضیان اقدام به صدور ویزاهایی متفاوت با کاربردهای مختلف می کند.

در ادامه با چند مورد از ویزاهای کشور ایتالیا آشنا می شویم.

ویزای کاری ایتالیا

هدف گروهی از افراد از گرفتن وقت سفارت ایتالیا، اخذ ویزای کاری ایتالیا است. سفارت ایتالیا، ویزاهای کاری متفاوتی را صادر می کند که هریک شرایط متفاوتی دارند. ویزای کار نیازمند، ویزای جست و جوی کار و ویزای کار تعطیلات در ردیف ویزاهای کاری کشور ایتالیا قرار دارند.

ویزای کار نیازمند ایتالیا که ویزای job offer نیز نامیده می شود تنها به افرادی تعلق می گیرد که دارای دعوتنامه کاری از طرف یک کارفرمای مقیم ایتالیا باشند. بنابراین اگر هدف شما از رزرو وقت سفارت ایتالیا، اخذ ویزای کار نیازمند است حتماً باید دعوتنامه کاری داشته باشید؛ در غیر این صورت، ویزای کار نیازمند برای شما صادر نخواهد شد. البته کارفرمای ایتالیایی برای اینکه بتواند برای شما به عنوان شهروند کشوری خارج از اتحادیه اروپا، دعوتنامه بفرستد؛ اول باید پروسه نسبتاً طولانی را پشت سر بگذارد. در واقع کارفرما ابتدا باید به اداره کار ایتالیا ثابت کند که شرکت وی توانایی لازم برای استخدام نیروی کاری جدید را دارد؛ سپس به مدت سه ماه در کل ایتالیا برای جذب نیرو آگهی دهد.

اگر طی این سه ماه فردی با مشخصات نیروی موردنیاز به عنوان داوطلب پیدا شد که کارفرما ملزم به استخدام وی هست؛ در غیر این صورت کارفرما باید سه ماه دیگر در کل اتحادیه اروپا برای جذب نیرو آگهی دهد؛ اگر باز هم داوطلبی با مشخصات لازم پیدا شد؛ کارفرما باید وی را جذب کند اما اگر چنین نشد؛ کارفرما می تواند با کسب اجازه از اداره مهاجرت ایتالیا برای شما دعوتنامه کاری ارسال کند. شما بعد از دریافت دعوتنامه می توانید برای گرفتن وقت سفارت ایتالیا و اخذ ویزای کار نیازمند اقدام نمایید.

همانطور که به نظر می رسد اخذ ویزای کار نیازمند ایتالیا، امری دشوار و گاهی محال است؛ بنابراین شاید بهتر باشد که برای گرفتن ویزای جست و جوی کار درخواست دهید. ویزای جست و جوی کار به شما اجازه می دهد که به ایتالیا سفر کنید و برای یافتن کار اقدام نمایید؛ اگر بعد از سه ماه موفق به پیدا کردن کار شدید می توانید برای اخذ ویزای کاری اقدام کنید؛ در غیر این صورت باید از ایتالیا خارج شوید.

نوع دیگری از ویزاهای کاری ایتالیا با نام ویزای کار تعطیلات صادر می گردد که تنها به شهروندان کشورهای نیوزلند، کره جنوبی، استرالیا و کانادا تعلق می گیرد. ویزای کار تعطیلات برای مردم نیوزلند، کره جنوبی و استرالیا به صورت یک ساله صادر می شود که البته این افراد باید حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۰ سال سن داشته باشند اما این ویزا برای کانادایی ها به صورت دو ساله صادر می گردد که سن این افراد باید بین ۱۸ تا ۳۵ سال باشد. ضمناً متقاضیان ویزای کار تعطیلات ایتالیا باید ثابت کنند که توانایی مالی زندگی در ایتالیا و برگشت به کشور محل سکونت خود را دارند.

شایان ذکر است افرادی که موفق به اخذ ویزای کاری ایتالیا می شوند اگر بتوانند به مدت پنج سال در این کشور کار کنند و مالیات بپردازند؛ بعد از پنج سال می توانند برای گرفتن اقامت دائم ایتالیا تقاضا دهند.

 

وقت ارزان ایتالیا

 

جهت اخذ وقت سفارت ایتالیا با شماره های 8-02122360894 تماس بگیرید

 

ویزای تحصیلی ایتالیا

اگر هدف شما از گرفتن وقت سفارت ایتالیا تحصیلی ، دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا است؛ ابتدا باید از یکی از دانشگاه های ایتالیا، پذیرش تحصیلی دریافت کرده باشید؛ در غیر این صورت ویزای تحصیلی ایتالیا به شما تعلق نخواهد گرفت. همچنین باید مدرک زبان انگلیسی در سطح B2 داشته باشید یا اینکه از طرف دانشگاه موردنظر نامه ای مبنی بر عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی دریافت کرده باشید. علاوه بر اینها باید به ازای هر سال تحصیل در ایتالیا، گواهی تمکن مالی به مبلغ ۷۵۰۰ یورو نیز ارائه دهید. نامه گواهی تمکن مالی باید به اسم خود شما یا والدینتان باشد.

لازم به ذکر است اگر موفق به دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا شوید اجازه خواهید داشت که آزادانه به تمام کشورهای منطقه شنگن نیز سفر کنید زیرا ایتالیا در معاهده شنگن عضو است. همچنین اگر در یکی از مقاطع لیسانس، فوق لیسانس یا دکتری قرار است که به تحصیل مشغول شوید؛ اجازه خواهید داشت که در هر هفته به ترتیب به مدت ۱۰، ۲۰ و ۳۰ ساعت کار کنید. علاوه بر اینها بعد از فارغ التحصیلی از شانس بالایی برای پیدا کردن کاری مناسب در ایتالیا یا در سایر کشورهای اتحادیه اروپا برخوردار خواهید بود.

 

ویزای توریستی ایتالیا

 

ویزای توریستی ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا به افرادی تعلق می گیرد که قرار است بین چند تا نود روز در ایتالیا اقامت داشته باشند. اگر هدف شما هم از گرفتن وقت سفارت ایتالیا، اخذ ویزای شینگن ایتالیا است ابتدا باید مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا را فراهم کنید. از بین مدارک موردنیاز می توانیم به مدارک شناسایی، پاسپورت، سه قطعه عکس پرسنلی، مدارکی مبنی بر وضعیت شغلی شما، بیمه نامه مسافرتی ، رزرواسیون بلیط رفت و برگشت به ایتالیا، واچر رسمی هتل ، دعوتنامه و پرینت گردش حساب بانکی اشاره کنیم که باید این مدارک به زبان انگلیسی ترجمه شود. لازم به ذکر است که ویزای توریستی ایتالیا، اجازه کار کردن در ایتالیا را به شما نمی دهد.

برای گرفتن وقت تجاری سفارت و خرید تور ایتالیا کشورهای مختلف با ما تماس بگیرید.

2 دیدگاه ها

  1. عارف گفت:

    سلام
    ممنون بابات توضیحات…
    اما من هرجا جست و جو میکنم میگن که سفارت حتما مدرک زبان رو میخاد. اما شما اینجا نوشتید که با نامه ی دانشگاه و بدون مدرک زبان میشه ویزا گرفت. این در تناقضه… کدوم درست هست؟
    ممنون

    • admin گفت:

      ما چون سابقه این کارو داریم طبق اون اعلام کردیم ولی شما می خواین مطوئن بشید میتونید از سفارت سوال بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *