وقت سفارت بلژیک فوری
وقت سفارت بلژیک فوری
اکتبر 22, 2018
وقت سفارت هلند
وقت سفارت هلند با کمترین زمان
اکتبر 28, 2018

وقت سفارت بلژیک در تهران

وقت سفارت بلژیک در تهران

آدرس سفارت بلژیک در تهران کجاست؟

پس از اخذ وقت سفارت بلژیک در تهران باید با کلیه مدارک به سفارت بلژیک مراجعه کرد. این سفارت درست در آدرس زیر واقع شده است.

 

آدرس سفارت بلژیک در تهران:

گلستان پنجم، خیابان موسوی، میدان هروی، هروی سنتر، طبقه چهارم

 

شماره تماس سفارت بلژیک در تهران:

02122391160 – 02122391909

ساعت کاری سفارت بلژیک در تهران چیست؟

همان طور که می دانید در روزهای شنبه و یک شنبه اکثر سفارت ها تعطیل هستند اما سفارت بلژیک در تهران در روزهای یکشنبه مشغول به کار می باشد.  ساعت کاری سفارت بلژیک روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت هشت بامداد الی پانزده می باشد.

چگونه می توان وقت سفارت بلژیک در تهران را گرفت؟

برای اخذ وقت سفارت بلژیک کافی است تا با مسافرین مجرب و متخصص ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت ویزابان تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزای این کشور شوید.

همان گونه که می دانید کشور بلژیک در تهران سفارت دارد و مسافران و متقاضیان به راحتی می توانند به این سفارت خانه مراجعه نمایند و پیگیر کارهای ویزای خود شوند.

برای اخذ ویزای بلژیک کافی است تا کلیه مدارک خود را آماده کنید و در تاریخ مشخص شده مدارک خود را همراه با هزینه صدور ویزا به سفارت تحویل دهید.وقت سفارت بلژیک را در دو نوع فوری و عادی می توان گرفت. وقت سفارت فوری این امکان را به شما می دهد تا در کمتر از دو هفته موفق به ورود به سفارت شوید.

وقت سفارت عادی هم به شما این امکان را می دهد تا در بازه زمانی بیشتری موفق به ورود به سفارت شوید. در صورتی که مدارک شما آماده نیست و عجله ندارید می توانید وقت سفارت عادی را از مشاورین ما درخواست کنید.

وقت سفارت بلژیک در تهران را چگونه بگیریم؟

در چند سال اخیر برای ایجاد آرامش و نظم کلیه مسافران باید قبل از وارد شدن به سفارت اقدام به اخذ وقت سفارت بلژیک در تهران کنند.در سال های گذشته متقاضیان بدون اخذ وقت سفارت بلژیک در تهران به این مرکز مراجعه می کردند و همین سبب ایجاد صف های طولانی در جلوی سفارت و بی نظمی می شد.نکته قابل توجه دیگر این است که سفارت برای بررسی پرونده ها دو تا چهار هفته وقت می گذارد و پس از این که پرونده را بررسی کرد تصمیم به صدور ویزا می گیرد.

در حقیقت هزینه ای که از متقاضی دریافت می شود برای زمانی است که سفارت صرف بررسی پرونده وی می کند و متقاضی مجبور به پرداخت آن است.

هزینه ویزای بلژیک چقدر است؟

برای اخذ ویزای بلژیک همان طور که گفته شد باید هزینه ای را بپردازید. این هزینه با توجه به نوع ویزای درخواستی شما متفاوت است.در صورتی که ویزای درخواستی شما اقامت بلند مدت باشد باید مبلغی معادل 180 یورو را به سفارت بپردازید. اما اگر قصد اخذ ویزای توریستی کوتاه مدت را دارید تنها باید 88 یورو بپردازید.

نکته مهم دیگری که حائز اهمیت است درباره پرداخت نقدی است. شما باید کلیه هزینه سفارت را به صورت نقدی بپردازید و هیچ کارت اعتباری و بانکی در سفارت قابل قبول نیست.دقت داشته باشید که هزینه را بدون کم و زیاد پرداخت کنید تا درگیر باقی مانده پول نشوید. سفارت پول خورد به مقدار محدودی دارد به همین جهت ممکن است باقی مانده پول شما را پس ندهد.

 

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن بلژیک در تهران چیست؟

ممکن است در برخی موارد تنها اشاره ای به نکاتی شده باشد به همین جهت برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه مشاوره اخذ ویزای شینگن بلژیک در تهران کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص ویزابان تماس بگیرید.

 

دانلود مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن

چرا به بلژیک سفر کنیم؟

  • گلخانه سلطنتی لایکن یکی از بی نظیر ترین مکان هایی است که می توانید در بلژیک ببینید. این گلخانه با پوشش گیاهی سرسبز همراه با معماری بی نظیر باعث اعجاب همگان گشته است.
  • میدان گرند پلاس بلژیک میدانی است که توسط ساختمان های تاریخی محصور شده است و گل های رنگارنگ و زیبا فرش این میدان شده اند.
  • کلیسای بسیار زیبا و جامع سنت باوو مکانی بسیار زیبا و تاریخی است که نگه‌دارنده آثار تاریخی و هنری بسیاری می باشد. نقاشی های این کلیسا حیرت انگیز است.
  • از برترین جاذبه های کشور بلژیک می توان به شهر بروژ که همچون صدفی می باشد که نگه‌دارنده مرواریدی از آثار تاریخی درون خود است.
  • از جمله آثار بی نظیر شهر بروژ می توان به کلیسای مقدس خون اشاره کرد که به سبک معماری گوتیک و رمانسک طراحی‌شده است.
  • برج ناقوس کلیسا نیز یکی از آثار بی نظیر این شهر است که با داشتن بیش از 350 پله به مسافران این امکان را می دهد تا از بالای این برج نمای زیبایی را مشاهده نمایند.
  • نام این منطقه که درباره‌اش خواهیم گفت جنگل آبی می باشد. این جنگل دارای گل های استکانی آبی‌رنگ است و در فصل بهار می توانید فرشی از این گل‌ها را مشاهده کنید.
  • از دیگر شهرهای بسیار زیبای بلژیک می توان به شهر دوربی با سرسبزی فوق العاده بی نظیر اشاره کرد. این شهر هنوز ساختمان های قدیمی را در دل خود جای‌داده است.
  • ویکتور هوتا یکی از معماران و طراح به نام بلژیکی است که چهار اثر از وی در یونسکو به ثبت رسیده است و همچنان در زمره آثار برتر جهان می باشد.
  • یکی از مکان هایی که شاید باعث شود انسان‌ها دست از جنگیدن بردارند دیدن موزه فلان درز می باشد که پر از آثاری از جنگ جهانی اول است که کام انسان را تلخ می‌کند.

ویزای شینگن بلژیک را چگونه اخذ کنیم؟

برای اخذ ویزای بلژیک پس از ارائه مدارک به سفارت بلژیک دو تا چهار هفته بعد سفارت بلژیک به شما پاسخی را مبنی بر موافقت و یا مخالفت با ویزای شما ارسال خواهد کرد.در صورتی که سفارت با درخواست شما موافق باشد می توانید گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید تا ویزای شما در آن ضمیمه شود.

در غیر این صورت دو تا چهار ماه بعد می توانید با برطرف کردن علت ریجکتی دوباره برای درخواست ویزای بلژیک اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *