مدارک لازم برای ویزای شینگن
مدارک لازم برای ویزای شینگن
سپتامبر 26, 2018
ویزای شینگن دانمارک
ویزای شینگن دانمارک
اکتبر 4, 2018

وقت سفارت دانمارک

وقت سفارت دانمارک

درباره دانمارک

وقت سفارت دانمارک را باید داشته باشید تا بتوانید برای اخذ ویزای شینگن دانمارک اقدام کنید. دانمارک کشوری در شمال اروپا است که پایتخت آن کپنهاگ است.

زبان رسمی این کشور دانمارکی است؛ البته زبانه‌ای آلمانی، گرینلندی و فارویی نیز زبان هایی هستند که در این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دانمارک بعد از ژاپن قدیمی ترین کشوری است که حکومت آن پادشاهی است. این کشور تنها با آلمان مرز زمینی دارد و از طریق یک پل به سوئد نیز راه دارد.

کشور دانمارک از اعضای مؤسس سازمان ملل و ناتو می باشد. این کشور دارای دولت رفاه است و کم ترین اختلاف درآمد را در میان اقشار جامعه دارد.

کشور دانمارک از نظر سرانه درآمد رتبه هفتم را دارد و در اکثر همه پرسی ها مردم آن به عنوان راضی ترین مردم جهان به شمار می‌آیند.

کمترین سطح فساد اداری متعلق به دانمارک است و مردم آن نیز تقریباً هر سال به عنوان شادترین و راضی ترین نیروی کار جهان به حساب می‌آیند.

پرچم کشور دانمارک دارای یک صلیب سفید است و می توان گفت یکی از قدیمی ترین پرچم های جهان است که هنوز مورد استفاده قرار می گیرد.

واحد پول در این کشور کرون دانمارک است. جاذبه های دیدنی این کشور فراوان است. این کشور دارای مناظر بی نظیر و ساختمان های قدیمی است.

شهر کپنهاگ یکی از جاذبه های دانمارک است که نماد اسکاندیناوی آرام می باشد. کپنهاگ دارای کافه های زیبا و دنجی است که می توانید در آن ها وقت بگذرانید.

تلاقی دریای شمال و نروژ منجر به تشکیل جزایر  فرو شده است که سنگ های آن با امواج دریا شکل گرفته و به زیبایی هر چه تمام چشم نوازی می‌کند.

شهر آرهوس دومین شهر بزرگ دانمارک است که توسط جنگل و دریا محاصره شده است. این شهر دارای موزه های تاریخی زیادی می‌باشد.

 

 

چگونه وقت سفارت دانمارک بگیریم؟

برای اخذ وقت سفارت دانمارک با مشاورین مجرب و متخصص ما تماس بگیرید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن ویزای این کشور را دریافت کنید.

مشاورین ما این جا هستند که صفر تا صد امور ویزای شما را به انجام برسانند. شما در این راه نیاز به فردی با تجربه دارید تا هر آنچه نیاز است بدانید را در اختیار شما قرار دهد.

پس از این که وقت سفارت دانمارک را از مشاورین ما دریافت کردید، باید با مدارک خود به سفارت مراجعه کنید تا ویزای شینگن دانمارک را اخذ کنید.

 

 

چگونه ویزای دانمارک را اخذ کنیم؟

برای اخذ ویزای دانمارک و اخذ پکیج ویزای ما با مشاورین ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزای شینگن دانمارک شوید.

پکیج ویزای دانمارک ما شامل اخذ وقت سفارت دانمارک، واچر هتل، رزرو بلیط هواپیما، بیمه نامه مسافرتی و مشاوره برای اخذ هر چه سریع تر ویزای شینگن دانمارک می شود.

مشاورین مجرب ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا مدارک خود را بدون نقص و به طور کامل در اختیار سفارت قرار دهید تا از هرگونه نقصی بری باشد.

پس از ارائه مدارک و هزینه سفارت در تاریخ تعیین شده باید دو تا چهار هفته منتظر بمانید. سارت پس از بررسی پاسخ خود را از طریق یک ایمیل به شما ابلاغ خواهد کرد.

پاسخ سفارت دارای دو حالت مثبت و منفی است. اگر پاسخ سفارت مثبت باشد با در دست داشتن گذرنامه خود به سفارت مراجعه کنید تا ویزای شما در آن ضمیمه شود.

اگر پاسخ سفارت منفی باشد می توانید دو تا چهار ماه پس از رد درخواست خود با برطرف کردن علت ریجکتی دوباره برای اخذ ویزای شینگن دانمارک اقدام کنید.

هنگام ورود به سفارت دقت داشته باشید که از بردن هرگونه وسیله اضافی به خصوص سلاح سرد، سلاح گرم، مواد اشتعال زا و … خودداری کنید.

 

مدارک لازم برای اخذ ویزای دانمارک چیست؟

  1. فرم سفارت

این فرم باید بدون هیچ نقصی تکمیل شود و به امضای فرد متقاضی برسد. این فرم به زبان انگلیسی باید تکمیل شود.

  1. شناسنامه

باید دارای عکس باشد که هویت ملی شما را نشان دهد.

  1. گذرنامه

باید دارای حداقل شش ماه اعتبار از تاریخ صدور ویزا باشد. وجود حداقل دو صفحه خالی برای درج مهرهای سفارت نیز الزامی است.

  1. عکس

دو قطعه عکس شش در چهار که دارای زمینه سفید باشد و هشتاد درصد چهره متقاضی در آن پیدا باشد.

  1. سند ازدواج

افراد متأهل باید سند ازدواج خود را ارائه دهند.

  1. نامه اشتغال به کار

باید نشان دهد که شما دارای شغلی می باشید و با توجه به شغل شما می تواند متفاوت باشد.

  1. تمکن مالی

این برگه باید نشان دهد شخص متقاضی در بانک تمکن مالی دارد و باید با مهر و  سربرگ رسمی بانک باشد.

  1. گردش حساب

گردش سه ماه اخیر حساب خود را همراه با مهر و سربرگ رسمی بانک ارائه دهید.

  1. سابقه بیمه

سابقه سه ماه اخیر بیمه تأمین اجتماعی خود را همراه با مهر و سربرگ رسمی تأمین اجتماعی ارائه دهید.

  1. سند مالکیت

این سند باید نشان دهد که متقاضی دارای خانه، ویلا، مغازه یا … است. اگر قصد ارائه سند اتومبیل دارید باید حداقل قیمت آن صد میلیون تومان باشد.

  1. واچر هتل

برای تمام مدتی که قصد اقامت در دانمارک دارید هتل رزرو کنید.

  1. رزرو بلیط هواپیما

برای رفت و برگشت باید بلیط هواپیما رزرو شود.

  1. بیمه نامه مسافرتی

این بیمه نامه باید از طرف شرکتی معتبر صادر گردد و تا سقف سی هزار یورو از هزینه های شما را پوشش دهد.

  1. دعوت‌نامه

باید از سوی شخصی که دارای اقامت دائم دانمارک می‌باشد و یا شهروند این کشور است ارسال گردد. دعوت‌نامه باید دارای امضای فرستنده و تاریخ باشد.

 

 

آدرس سفارت دانمارک در تهران کجاست؟

شریعتی بالاتر از پل صدر ،  کوچه هدایت ،  کوچه دشتی ،  پلاک ۱۰

 

 

جهت مشاوره ویزای شینگن و ویزای شینگن اسپانیا و وقت سفارت با 02166909670 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *