وقت سفارت لوکزامبورگ به همراه پکیج ویزا

ویزای شینگن سوئیس
ویزای شینگن سوئیس با دعوتنامه توریستی
نوامبر 3, 2018
وقت سفارت لیتوانی
وقت سفارت لیتوانی فوری و ارزان
نوامبر 5, 2018

وقت سفارت لوکزامبورگ به همراه پکیج ویزا

وقت سفارت لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کجاست؟

کشوری در شمال اروپا است و پایتخت ان شهر لوکزامبورگ است و با المان بلژیک و فرانسه مرز مشترک دارداین کشور با جمعیت ششصد هزار  نفری که دارد جز ثروتمندترین کشورها به حساب می اید و شرایط اقتصادی و سیاسی با ثباتی دارد.

مناطق پست این کشور در گوت لند واقع است که دارای جمعیت زیادی است.مناطق مرتفع ان دارای جمعیت محدودی است.سردترین و مرتفع‌ترین شهر در لوگزامبرگ وایس واپاخ است.این کشور تنها بازمانده نظام حکومتی دوک‌نشینی در جهان است و از نظر وسعت در بین 194 کشور جهان رتبه 175 را دارا است.

این کشور  در بین کشورهای اروپایی دارای بیشترین درامد سالانه است.لوکزامبورگ مهمترین مرکز بانکدلری یورو است.سه زبان این کشور المانی فرانسوی و لوکزامبورگی است.غالب مردم این کشور کاتولیک هستند اما در بین انها پروتستان و لوتری هم دیده میشود.در این کشور حدود 9000 مسلمان، 5000 ارتدکس و 1000 نفر یهودی زندگی می کنند.

وقت سفارت لوکزامبورگ

رفتوامد به کشورهای همسایه از این کشور بسیار راحت و از طریق قطار انجام میشود اما افراد غیر اروپایی نیاز به گرفتن ویزا و گرفتن وقت سفارت لوکزامبورگ را دارند.این کشور جز اتحادیه اروپا است و و برای سفر به این کشور نیازمند ویزای شینگن هستید.اولین قدم برای سفر به این کشور گرفتن وقت سفارت است.ایرانی ها برای گرفتن وقت سفارت باید به نزدیکترین سفارت واقع در انکارا بروند که بهترین راه برای گرفتن ویزا اژانسهای مسافرتی هستند.

مدارک لازم برای اخذ ویزا

1.کارت ملی و شناسنامه

2.بیمه مسافرتی

3.بلیط هواپیما و رزرو هتل

4.گواهی بازنشستگی و یا گواهی اشتغال به کار و یا اشتغال به تحصیل

5.گردش ۶ ماه آخر حساب بانکی و نامه تمکن مالی

6.فرم درخواست ویزا که از سایت دریافت شده است

7.دو قطعه عکس رنگی ۶ در ۴

8.اصل گذرنامه بااعتبار 3 ماه بیشتر از اعتبار ویزا

9.کپی از ویزای قبلی در صورت وجود

انواع ویزا

نوع A: این ویزا اجازه می‌دهد که فرد در محدوده فرودگاه پرواز خود را تغییر دهد و فرد اجازه‌ی خروج از فرودگاه را ندارد.

نوع B: فرد میتواند در مدت کوتاه نهایتاً ۵ روز در کورهای عضو شینگن تردد داشته باشد.

نوع C: در بازه زمانی نهایتاً ۹۰ روزبه متقاضی این اجازه را می‌دهد تا به کشورهای شینگن رفت‌وآمد کند.

نوع D: این ویزا مخصوص تجار است که میتوانند  در طی سال‌ها چندین بار وارد محدوده شینگن شوند.

عوامل ریجکت شدن وقت سفارت:

  1. داشتن سوءسابقه
  2. 2.مدارک جعلی
  3. توضیحات ناقص برای مدارک اقامت
  4. ارائه بیمه‌نامه نامعتبر
  5. نداشتن مدارک اسکان

جاذبه های گردشگری این کشور:

تاریخ این کشور فراز و  نشیب زیادی دارد.در این کشور نبردهای زیادی رخ داد که در نهایت در سال 1839 استقلال خودش را بدست اورد.

  1. ربع قدیمی:

این منطقه در یونسکو به ثبت جهانی رسیده که برج و باروی باستانی شهر اینجا را به یکی از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری در اروپا تبدیل کرده است.این استحکامات رسوخ ناپذیر را جبل الطارق شمال نامیده اند. گرچه دژ اصلی تخلیه شد اما تاثیر آن بر ربع قدیمی در سراسر منطقه مشخص است.

  1. موزه‌ی ملی تاریخ و هنر:

کشور لوکزامبورگ از نظر تاریخی رتبه بسیار بالایی دارد.در بازار تاریخی ماهی فروشان اشیا هنری ابزار الات سکه و …با تاریخ این کشور در امیخته شده که بناهای جذابی را پدید اورده اند.

  1. باک و روزنه‌های شهر:

صخره‌ی باک در لوکزامبورگ سیتی دارای استحکامات نظامی و سوراخهای دیده بانی است یک شبکه‌ی ۲۱ کیلومتری از گذرگاه‌ها و دالان‌های زیرزمینی که در داخل کوهِ سنگی تراشیده شده‌اند.این روزنه ها قادر هستند هزاران سرباز تجهیزات  اسب‌ها  کارگاه‌ها  آشپزخانه‌ و قصابی‌ها را در خود جای دهند.

  1. دیوارهای کورنیش:

دیوارهای باشکوه کورنیش را زیباترین دیوارهای اروپا مینامند  که گرداگرد شهر قدیمی را در دره‌ی رودخانه‌ی پایین‌دست فرا گرفته است.

  1. جایگاه گیوم دوم:

از بزرگ ترین فضاهای باز شهری جایگاه گیوم دوم است که قبل از این صومعه‌ی فرانسیسکن‌ها بوده که بعدها به محل رفتو امد تبدیل شده است. مجسمه‌ی ویلیام دوم و دوک بزرگ لوکزامبورگ در مرکز این مجموعه قرار گرفته اند. همچنین تالار زیبای شهر و شیرهای معروف تریمونت هم وجود دارند.

  1. صومعه‌ی بندیکتی:

صومعه بندیکیتین و موزه اشترناخ در ساحل رود سور واقع شده اند. چهار وجه بلند ساختمان حول یک میدان مربعی وسیع ساخته شده است. باسیلیکا  مهم‌ترین بنای مذهبی این کشور است که یک سردابه و یک تابوت سنگی باشکوه از مرمر سفید را در خود جای داده است.

  1. قلعه‌ی بورشاید:

قلعه ای روی صخره که به قرن دهم میلادی باز میگردد که برای بازدیدکنندگان قابل دسترسی است و دارای حفاظ است.

  1. والفردانژ:

این قلعه محل زندگی دوک بزرگ تا قرن 19 بوده است که در کنار یکی از توریستی‌ترین جاده‌های لوکزامبورگ  به فاصله‌ی بسیار کمی از لوکزامبورگ‌سیتی  واقع شده است.

  1. پارک ملی سور بالا:

این مکان واقع در یک کارخانه نساجی قدیمی موزه‌ای را در خود جای داده که صنایع دستی را به نمایش میگذارد.در این مکان جشنواره دو ساله هنر ابی برگزار میشود  که بیش از 200 موزیسین را هر دو سال یک بار با موضوع تلاقی موزیک راک و کلاسیک دور هم جمع می‌کند.

  1. حمام‌های موندورف و موزل:

منطقه موزل بیشترین قسمت شرقی کشور را تشکیل میدهد که روستاهای متعدد کنار ساحل موزع بسیار منطقه دیدنی و باستانی را به وجود اورده است. این روستاها را به دلیل غذاهای متنوعشان شناخته شده اند.

موندورف لوبن شهری کوچک دارای چشمه های ابگرم است که  مجموعه بزرگ آبگرم  ان یک مرکز بهداشت و سلامت، کلوپ‌های ورزش و سرگرمی و هتل را شامل می‌شود.

اطلاعات عمومی کشور لوکرامبورگ:

این کشور دارای دو بخش است: اوسلینگ و گوت لاند. گوت لاند در جنوب کشور قرار دارد و اوسلینگ در شمال کشور.

محصولات وارداتی این کشور شامل مواد معدنی غذایی اهن الات و کالاهای لوکس است و محصولات صادراتی ماشین الات فولاد مواد شیمیایی الوار و شیشه است.

این کشور از نظر اب و هوایی معتدل است که بیشترین میزان بارش در اوایل زمستان است.از ماه دسامبر تا مارس گاهی برف میبارد.

وسعت این کشور 2586 متر مربع است و پول رایج انها یورو است.شهرهای مهم این کشور عبارتند از: اش سورآلزت، دودلانژ، شیفلانژ، بتمبورگ .

واقعیت هایی در رابطه شرایط زندگی در لوکزامبورگ:

کمک به خودکشی و کشتن از روی ترحم در این کشور قانونی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *