وقت سفارت لوکزامبورگ
وقت سفارت لوکزامبورگ به همراه پکیج ویزا
نوامبر 4, 2018
ویزای شینگن لوکزامبورگ
ویزای شینگن لوکزامبورگ با پکیج ویزای ارزان
نوامبر 6, 2018

وقت سفارت لیتوانی فوری و ارزان

وقت سفارت لیتوانی

لیتوانی کجاست؟

وقت سفارت لیتوانی :کشوری است در شمال شرقی اروپا که از شمال به لتونی  از مشرق و جنوب شرقی به بلاروس از جنوب به لهستان  از جنوب غربی به روسیه و از مغرب به دریای بالتیک محدود می‌شود.برای سفر به کشور لیتوانی که در حوزه شینگن قرار دارد باید ابتدا وقت سفارت لیتوانی را اخذ کنید تا موفق به سفر به لیتوانی شوید.

جمهوری لیتوانی بزرگترین و جنوبی‌ترین کشور در میان سه جمهوری حوزه بالتیک در اروپاست.پایتخت و بزرگترین شهر لیتوانی ویلنیوس است.واحد پول این کشور لیتاس است که در ابتدای ۲۰۱۵ میلادی به یورو تغییر کرد. زبان رسمی این کشور لیتوانیایی نام دارد.اکثر مردم لیتوانی مسیحی هستند و ۷۹ درصد به کلیسای کاتولیک رومی تعلق دارند.

اقتصاد:

مهم‌ترین شرکای اقتصادی لیتوانی در زمینه صادرات و واردات کشورهای روسیه، لتونی، آلمان، لهستان، استونی، بلاروس و هلند هستند.صادرات لیتوانی را بیشتر تولیدات معدنی، تجهیزات مکانیکی، الکتریکی و شیمیایی، پارچه، مواد غذایی و صنایع چوبی و مبلمان چوبی تشکیل می‌دهد.

واردات کشور لیتوانی را بیشتر تجهیزات و ماشین آلات، تجهیزات حمل و نقل، پارچه و مواد فلزی تشکیل می‌دهد.

وقت سفارت لیتوانی :

کسانی که قصد سفر به لیتوانی را دارند ابتدا باید ویزای آن کشور را دریافت کنند.بدین منظور ابتدا نیازمند تعیین وقت در سفارت این کشور خواهید بود.ما این جا هستیم تا در کمترین زمان ممکن وقت سفارت لیتوانی را برای شما اخذ کنیم تا موفق به دریافت ویزای این کشور شوید.

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزا در وقت سفارت لیتوانی:

  1. پاسپورتی که زمان اعتبار آن حداقل ۶ ماه از زمان درخواست ویزا شروع ‌شده باشد
  2. مدارک شناسایی مانند شناسنامه و همچنین کارت ملی عکس دار
  3. عکس 6 در 4 بدون پرداخت و تمام‌ رنگی به تعداد دو عدد
  4. تهیه برگه درخواست ویزا از طریق سفارت لیتوانی
  5. فرم از مکان استخدامی به همراه فیش حقوقی که برای کارمندان و همچنین کارگران لازم و ضروری است.
  6. در صورت بازنشسته بودن گواهی بازنشستگی و در صورت دانشجو بودن گواهی اشتغال به تحصیل از مدارک لازم برای ارائه به سفارت محسوب می‌شود.
  7. کپی از ویزای شینگن کشورهای اروپایی دیگر
  8. ارائه بیمه‌ نامه مسافرتی در صورت داشتن و همچنین پروانه کسب

چگونه وقت سفارت لیتوانی را می‌توان گرفت؟

کشور لیتوانی عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن است و برای سفر ویزای شینگن نیاز است.نزدیک‌ترین سفارت لیتوانی به ایران در آنکارا است.برای اخذ وقت سفارت لیتوانی کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس بگیرید.

جاذبه های محلی کشور لیتوانی چیست؟

  • محله قدیمی ویلنیوس

این محله در دنیا به داشتن بناهای تاریخی و  میدان های سنگ فرش شده  قلعه ها و کلیساهای جذاب معروف است که  در میان جاذبه های این محله قصر ریاست جمهوری و کلیسای سنت از همه سرشناس تر هستند.

  • تراکای

شهری است  که قلعه ای تاریخی و پارکی ملی را در خود جای داده که برای رسیدن به قلعه ها باید قایق سواری کرد.

  • قلعه کایوناس

این قلعه از پر بازدید ترین جاذبه های لیتوانی است که در کنار تلاقی دو رودخانه است و به شیوه گوتیک ساخته شده است. تا به حال پروژه های نوسازی زیادی روی این قلعه انجام شده است.

  • موزه ملی لیتوانی

این موزه در سال ۱۹۵۲ تأسیس شد که بزرگ‌ترین میراث فرهنگی تاریخی لیتوانی است.

  • پارک ملی Dzukija

این پارک بزرگترین منطقه حفاظتی لیتوانی است که هر ساله 300 هزار بازدید کننده دارد.این پارک تأسیس شد تا  از جنگل های کاج و  چشم اندازها و روستاهای منطقه محافظت کند.

  • کلیسای سنت آن

این کلیسا از اواخر دوره گوتیک ساخته شده است و  بیش از ۵۰ سال است که ذره ای تغییر نکرده است و به نماد ویلنیوس تبدیل شده که ناقوس این کلیسا به سبک گوتیک و در قرن 19 ساخته شده است.

  • دروازه داون

در قرون وسطی در اطراف شهر ویلنیوس دیواری دفاعی ساخته شده بود که ۹ دروازه داشت و روی آن ها نقش و نگار زیبایی نقش بسته بود.از این دروازه ها فقط دروازه داون باقی مانده است و بقیه در حمله روسها ازبین رفتند.

  • کلیسای هولی اسپریت

این کلیسا که به شیوه باروک ساخته شده که گچ بری ها و مجسمه ها که ترکیبی از مرمرهای سفید و زرد فضای بسیار دیدنی را به وجود آورده اند.

  • پارک ملی اوکسیتیا

این پارک ملی در شمال شرقی لیتوانی واقع شده و  مملو از جنگل های کاج و دریاچه ها و رودخانه است که جذابیت زیادی را برای بازدید کنندگان به وجود آورده اند.

شهرهای توریستی لیتوانی چیست؟

  1. شهر پلاتلای

شهر پلاتلای در کرانه های غربی دریاچه ای به همین اسم قرار دارد و مهم‌ترین جاذبه اش همین دریاچه است و دارای رستوران‌ها کافه ها و کلیساهای چوبی بسیار زیبایی است.

این شهر دروازه ای به سمت پارک ملی زماتیا است و چشم اندازهای دیدنی دارد.

  1. شهر رومشیشکس

در ۲۰ کیلومتری غرب کایوناس قرار دارد که دارای کلبه های روستایی و آسیاب های بادی زیادی است.در این شهر فستیوال‌های زیادی با روش سنتی هر ساله برگزار میشود.

  1. شهر آنیکشیای

این شهر به ریزورت های اسکی معروف است چون در ماه های سرد گردشگران زیادی برای تفریحات زمستانی به این کشور می آیند. این شهر سرسبز و جذاب در نزدیکی مرزهای شرقی قرار دارد.

  1. شهر کرناوه

این شهر که در لیست میراث یونسکو قرار دارد و قدمت زیادی دارد و از اولین پایتخت های لیتوانی است.

  1. پارک اروپا

این پارک در لیست ۵۰ جاذبه ی هیجان انگیز دنیا قرار دارد که در آن بیش از ۱۰۰ مجسمه به نمایش گذاشته شده است.

  1. شهر دروسکینینکای

این شهر  پر از جاذبه های طبیعی است و  در نزدیکی مرزهای بین المللی کشور قرار دارد.دارای چشمه های معدنی و باغ های زیبایی است که در زمینه ی آب های گرم حرف اول را می زند.این شهر میزبان یکی از ورزشهای زمستانی است.

اطلاعات عمومی کشور لیتوانی

نزدیک به 100 درصد مردم لیتوانی با سواد هستند در میان پنج کشور نخست اتحادیه اروپا قرار دارند که حداقل به دو زبان تسلط دارند و اکثر جوانان دارای تحصیلات دانشگاهی و مسلط به زبان انگلیسی هستند.

از نظر آب و هوایی در مناطق غربي ملايم و معتدل است و در مناطق شرقي تنوع دمايي بسيار است

در این کشور رئیس جمھور رئیس حکومت است که با رأی مستقیم مردم برای دوره‌ای پنج ساله انتخاب می‌شود. پست رئیس جمھوری بیشتر تشریفاتی است و رئیس جمھور مسئول سیاست‌ھای خارجی کشور است.

کشور لیتوانی به ده استان تقسیم شده است:

استان کلایپدا، استان تلشای، استان تاوراگه، استان ماریامپوله، استان آلیتوس، استان کاوناس، استان ویلنیوس، استان اوتنا، استان پانه وژیس، استان شاولیای. پرجمعیت‌ترین استان نیز، استان ویلنیوس (پایتخت) می‌باشد

2 دیدگاه ها

  1. Mehdi farnia گفت:

    سلام من ويزاي كشور ليتواني جهت خودم و خانواده را نياز دارم لطفا بفرماييد مدارك را خدمت شما ارسال كنم.

    • admin گفت:

      سلام وقت بخیر
      لطفا به شماره 09901869519 در پیام رسان واتس آپ یا تلگرام پیام بفرستید مدارک لازم رو خدممتون ارسال کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *