ویزای آمریکا
ویزای آمریکا با قیمت ارزان و فوری
نوامبر 15, 2018
ویزای شینگن نروژ
ویزای شینگن نروژ را از ما بخواهید
نوامبر 18, 2018

وقت سفارت نروژ ورود فوری به سفارت

وقت سفارت نروژ

کشور نروژ کجاست؟

وقت سفارت نروژ با ورود فوری به سفارت جهت اخذ ویزای شینگن نروژ ، خدمات وقت سفارت نروژ به این علت مهم است که این کشور با نام پادشاهی نروژ شناخته می‌شود و دارای جاذبه‌های زادی است که علاوه بر جذب توریست ها بسیاری از افراد را برای تحصیل و زندگی به خود جذب می کند.این کشور از دو قسمت تشکیل می شود که یک بخش مرکزی و اصلی آن درست در شما قاره اروپا واقع شده است و قسمت دیگر آن سوالبارد در قطب شمال است.

پایتخت کشور نروژ شهر زیبای اسلو است و زبان رسمی در این کشور به طور واحد وجود ندارد. در حقیقت در این کشور به زبان های نروژی و سامی صحبت می شود.

در رابطه با زبان باید به این نکته هم اشاره کنم که زبان های محلی نیز در این کشور استفاده می شود و همان زبان های رسمی نیز با چند گویش مختلف استفاده می شود.این کشور تاریخ جالبی دارد که شاید اشاره به آن خالی از لطف نباشد. سال ها پیش، بیش تر از آن چه که فکرش را بکنید یعنی کمتر از بیست هزار سال پیش این کشور تکه ای یخ بوده است.

به مرور زمان و با گرم شدن کره زمین یخ های این سرزمین آب شدند و کم کم این زمین آماده زیستن شدن و مردم به این منطقه وارد شدند.به مرور زمین جریان زندگی وارد این منطقه شد و زندگی مانند خون در رگ در این کشور به جریان افتاد. هوا در این منطقه بسیار سرد بود اما مردم در کنار یکدیگر به گرمی زندگی می کردند.

پرورش دام و رویش جنگل و کشاورزی و نگه داری حیوانات اهلی خانگی سبب شد که زندگی بیش از پیش جریان یابد و جمعیت کمی در این منطقه افزایش پیدا کند.پادشاهی نروژ به همین ترتیب تشکیل شده  و از قبیله های کوچک این منطقه به یک کشور با حکومتی واحد تبدیل شد و امروزه یکی از کشورهای موفق جهان است.

چرا به کشور نروژ سفر کنیم؟

همان طور که اشاره کردیم آب و هوای کشور نروژ سرد است اما این موضوع سبب نمی شود که مردم به این کشور سفر نکنند و از جاذبه های این کشور باز بمانند.

بیش از بیست هزار نفر از جمعیت این کشور را ایرانیان تشکیل داده اند که به این کشور مهاجرت کرده اند و همین موضوع نشان می دهد که این کشور امکانات رفاهی مناسبی دارد.اگر به اسکی و دیدن جنگل های بکر و سواحل زیبا علاقه دارید کافی است تا وارد خاک کشور نروژ شوید و از این همه جاذبه در کنار هم غرق لذت شوید.

آبشار ورینگفوسن

یکی از جاذبه های طبیعی و بی نظیر کشور نروژ این آبشار است که نمایش زیبایی از سقوط آب های جاری را مقابل چشمان مسافران به اجرا می گذارد.ارتفاع این آبشار زیبا نزدیک دویست متر است که به عنوان هشتاد و سومین آبشار بلند جهان شناخته می شود. دره های این آبشار بسیار دیدنی و سرسبز است.هوای اطراف این آبشار بیشتر اوقات مه آلود است و  بین دو شهر برگن و اوسلو واقع شده است. این آبشار همیشه مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

از دیگر جاذبه های این آبشار زیبا می توان به هتل بسیار زیبایی در بالای این آبشار اشاره کرد که حدود دو قرن پیش ساخته شده است.برای این که بخواهید از این هتل دیدن کنید باید حدود هزار و پانصد پله را طی کنید. شاید تعداد زیادی باشد اما ارزش دارد که از بالای این آبشار آن را تماشا کنید.

وقت فوری نروژ

برای استعلام و درخواست وقت سفارت نروژ با شماره 8-02122360894 تماس بگیرید

کلیسای Urnes

این کلیسا در قرن دوازدهم به طور کامل با چوب و الوار ساخته شد و به عنوان یکی از آثار یونسکو به ثبت رسیده است که مورد بازدید تماشاگران قرار می گیرد.اگر از دور به این کلیسا نگاه کنید ممکن است به نظر شما به رنگ سیاه باشد اما از فاصله نزدیک‌تر شاهد رنگ قهوه ای این کلیسا خواهید بود.

این کلیسا درست در دهکده اورنس در استان سون او فیوردانه نروژ ساخته شده است و اطراف آن مناطق سرسبز و بسیار جذابی وجود دارد.حدود نه قرن از ساخت این کلیسا می گذرد اما همچنان سرپا است. نکته جالبی که در ساخت این کلیسا وجود دارد این است که از کوچک‌ترین سنگی در ساخت این کلیسا استفاده نشده است.شاید اگر در کل نروژ به گشت و گذار بپردازید نزدیک سی کلیسای چوبی بیابید اما هیچ یک به اندازه ی این کلیسا دارای قدمت نیست.

آبدره گیرانگر

از دیگر آثاری که به عنوان میراث یونسکو به ثبت رسیده است آبدره Geirangerfjord در استان اوگ رومسدال است که درست در غرب کشور نروژ واقع شده است.این منطقه متشکل از یک دره بسیار زیبا و دریاچه ای که درست میان این دره واقع شده است، می باشد. این دره یکی از معروف ترین جاذبه های دیدنی کشور نروژ است.

طبیعت بی نظیر این منطقه محل خوبی برای عکاسی و البته نفس کشیدن و لذت بردن از این همه جاذبه دیدنی است. این منطقه تا شعاع پانزده کیلومتری مرکز آن ایجاد شده است.کوه های سر سبزی که این دریاچه را احاطه کرده اند و باعث ایجاد این آبدره شده اند، حداقل هزار متر ارتفاع دارند و آبشارهای زیبایی را نیز پدید آورده اند.

وقت سفارت نروژ با ورود فوری به سفارت

از سوی سفارت وقت سفارت نروژ برای شما صادر می شود تا بتوانید در تاریخ تعیین شده مدارک خود را به سفارت ارائه دهید.سفارت در این تاریخ بررسی پرونده شما را آغاز خواهد کرد. اگر می خواهید وقت سفارت داشته باشید کافی است تا با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.ما این جا هستیم تا هر آنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه شوید تا احساس کمبود نکنید و تمام نیازهای شما را برطرف کنیم.

چگونه به کشور نروژ سفر کنیم؟

برای سفر به کشور نروژ ابتدا باید وقت سفارت این کشور را دریافت کنید. همان طور که می دانید این کشور در حوزه شینگن قرار دارد و برای سفر به آن باید ویزای شینگن نروژ  را داشته باشید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید وارد خاک نروژ شوید.شما با اخذ ویزای شینگن نروژ به صورت توریستی می توانید به مدت نود روز در خاک کشور نروژ اقامت داشته باشید و از جاذبه های آن لذت ببرید.

برای اخذ ویزای شینگن نروژ و سفر به این کشور بی نظیر کافی است تا با مشاورین شرکت ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس حاصل نمایید.اولین گام برای اخذ ویزای شینگن نروژ داشتن وقت سفارت این کشور می باشد. شما باید وقت سفارت نروژ را اخذ کنید تا بتوانید درخواست اخذ ویزای خود را به سفارت ارائه دهید.در تاریخ وقت سفارت نروژ می توانید مدارک خود را به سفارت تحویل دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *