پیکاپ ویزای امریکا
پیکاپ ویزای امریکا، فوری و ارزان
آگوست 2, 2018
وقت سفارت اسپانیا
وقت سفارت اسپانیا , نحوه گرفتن وقت فوری سفارت اسپانیا
آگوست 13, 2018

ویزای شینگن اتریش

ویزای شینگن اتریش

اتریش

ویزای شینگن اتریش برای مسافرتی توریستی، تجاری یا تحصیلی بسیار مناسب است. این کشور در اروپای مرکزی واقع شده است و از طرفی کوه های آلپ را در خود دارد و در دامنه آن رودهای زیبایی جریان دارند.

به واسطه این رودها و وجود رشته کوه ها آب و هوای مدیترانه ای در این کشور جاری است. پایتخت این کشور زیبا شهر وین است که توریست های زیادی را هر سال پذیرا می شود.

این شهر پر از جاذبه های توریستی و گردشگری است که می توان از آن ها دیدن کرد. معماری شهرهای اتریش ترکیب معماری مدرن و قدیمی می باشد که به زیبایی هر چه بیشتر شهرهای آن کمک کرده است.

شما در اتریش می توانید به امتحان کردن غذاهای متنوع و لذیذ، بازدید از فستیوال ها و لذت بردن از گروه های اپرا بپردازید. در سراسر وین کلیساهای قدیمی و کاخ ها و قلعه های زیبا را می توانید رصد کنید.

زیبایی و چشم نوازی کوه های آلپ نیز بر کسی پوشیده نیست و همه از با شکوهی و طبیعت بکر و زیبای این رشته کوه ها با خبر هستند. برای سفر به کشور اتریش می توانید ویزای شینگن این کشور را اخذ کنید تا از این همه زیبایی در یک مکان لذت ببرید.

 

 

مراحل اخذ ویزای شینگن اتریش چیست؟

برای اخذ ویزای شینگن اتریش در ابتدا باید وقت سفارت اتریش را دریافت کنید. دریافت وقت سفارت اتریش و اخذ ویزای شینگن اتریش از جمله کارهایی است که مشاورین مجرب و متخصص ما می توانند برای شما انجام دهند.

برای اخذ ویزای شینگن اتریش کافیست تا با مشاورین ما تماس بگیرید. دراین صورت در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه می توانید اقدام به دریافت ویزای شینگن کنید.

نکته مهم این است که تکمیل این فرم نیاز به دقت و دانش دارد زیرا کوچکترین اشتباهی می تواند منجر به لغو درخواست شما گردد. پس بهتر است در این راه از تخصص و تجربه ما استفاده کنید.

 

 

چگونه ویزای شینگن اتریش را اخذ کنیم؟

پس از دریافت وقت سفارت باید برای تکمیل مدارک اقدام کنیم. تمامی مدارک باید لیست شوند و به صورت مرتب بدون هیچ نقصی به سفارت تحویل داده شوند.

در هنگام وقت سفارت شما مدارک را تحویل می دهید و با انگشت نگاری و … پرونده را تکمیل می کنید. پس از تکمیل پرونده باید منتظر پاسخ سفارت بمانید. به طور معمول بین دو تا سه هفته این پاسخ دهی زمان می برد.

در صورتی که پاسخ سفارت به ویزای شما مثبت باشد باید پاسپورت خود را برای ضمیمه ضدن ویزا به آن تحویل سفارت دهید. سفارت پس از ضمیمه کردن ویزا به پاسپورت آن را به شما تحویل خواهد داد.

 

 

انواع ویزای شینگن اتریش چیست؟

برای سفر به کشور زیبای اتریش باید ویزای شینگن اتریش را اخذ کنید. همان طور که می دانید با اخذ این ویزا شما می توانید در 26 کشور این حوزه سفر کنید.

به طور کلی شما با سه هدف می توانید اقدام به دریافت ویزای شینگن اتریش کنید. هدف اول توریستی، هدف دوم تحصیلی و هدف سوم تجاری می باشد. پس از تعیین هدف خود بهتر است که از انواع ویزای شینگن اتریش یکی را انتخاب کنید.

ویزای شینگن اتریش نوع A :

ویزای ترانزیت زمانی استفاده می شود که شما بخواهید در این کشور خط پرواز خود را تغییر دهید و یا این که لازم باشد هواپیما در این کشور سوختگیری کند.

ویزای شینگن اتریش نوع B :

این ویزا نیز نوعی ترانزیت است که با استفاده از آن شما می توانید با هواپیما وارد این کشور شوید و از مرزهای زمینی این کشور را ترک کنید. شما باید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ترک این کشور نمایید.

ویزای شینگن اتریش نوع C :

معمول ترین ویزا، ویزای شینگن توریستی است که عموم مردم از آن استفاده می کنند. شما می توانید به مدت نود روز در این کشور اقامت داشته باشید و قبل از پایان اعتبار ویزای خود خاک این کشور را ترک کنید.

ویزای شینگن اتریش نوع D :

این ویزا برای دانشجویان، تجار و کسانی که به قصد بازرگانی می خواهند وارد این کشور شوند، بسیار مناسب است. زیرا به مدت پنج سال اجازه رفت و آمد به این کشور و کشورهای حوزه شینگن را دارند.

 

 

چه مدارکی برای اخذ ویزای شینگن اتریش لازم است؟

شما برای اخذ ویزای شینگن اتریش باید مدارکی را تهیه کنید و به هنگام وقت سفارت آن ها را تحویل دهید. این مدارک باید مطابق با استانداردهای تعیین شده از سوی سفارت باشند و بدون کاستی در تاریخ مقرر تحویل داده شوند.

مدارک مورد نیاز ویزای شینگن اتریش شامل موارد زیر است:

  1. فرم سفارت:

این فرم باید به زبان انگلیسی رسمی تکمیل شود و امضای متقاضی باید در آن باشد.

 

  1. شناسنامه:

سندی که هویت شخص ایرانی را نشان دهد و باید از تمامی صفحات آن کپی تهیه شود.

 

  1. گذرنامه:

باید دارای اعتباری شش ماهه باشد و حداقل دو صفحه خالی برای مهر سفارت داشته باشد.

 

  1. گواهی اشتغال به کار:

این گواهی با توجه به شغل شما باید تهیه شود. نامه اشتغال به کار، حکم کارگزینی، حکم بازنشستگی، جواز کسب، پروانه پزشکی و … می توانند نامه اشتغال به کار شما باشند. این گواهی باید با امضا و مهر باشد.

 

  1. تمکن مالی:

سندی که نشان دهد شما زمین، خانه، مغازه و … دارید.

 

  1. واچر هتل:

در واقع همان رسید رزرو هتل است که نشان می دهد شما برای تمام مدتی که می خواهید در این کشور باشید مکانی را برای ماندن دارید.

 

  1. رزرو بلیط هواپیما برای رفت و برگشت:

شما باید بلیط هواپیمای خود را رزرو کنید و به سفارت تحویل دهید.

 

  1. دعوت نامه:

از طرف یکی از بستگان شما باید باشد و همچنین دارای تاریخ و امضا از سوی فرستنده باشد.

 

  1. بیمه مسافرتی:

این بیمه باید معتبر باشد و تا سقف 35 هزار یورو از هزینه های احتمالی شما را پرداخت کند.

 

 

جهت اخذ وقت سفارت اتریش و وقت سفارت کلیه کشورها با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *