ویزای شینگن سوئیس با دعوتنامه توریستی

وقت سفارت سوئیس
وقت سفارت سوئیس را چگونه بگیریم ؟
نوامبر 1, 2018
وقت سفارت لوکزامبورگ
وقت سفارت لوکزامبورگ به همراه پکیج ویزا
نوامبر 4, 2018

ویزای شینگن سوئیس با دعوتنامه توریستی

ویزای شینگن سوئیس

ویزای شینگن سوئیس چیست؟

ویزای شینگن سوئیس :برای پاسخ دادن به این سؤال لازم است تا ابتدا توضیحی مختصر درباره ویزای شینگن ارائه دهیم تا بدانید ویزای شینگن چیست و چگونه اخذ می شود.سال ها قبل دو کشور فرانسه و آلمان با یکدیگر معاهده ای به نام شینگن را امضا کردند که بر اساس این معاهده مرزهای بین این دو کشور نادیده گرفته شد.

در حقیقت با این معاهده کلیه شهروندان کشور آلمان می توانستند بدون اخذ ویزا به خاک کشور فرانسه وارد شوند و بر عکس این موضوع نیز صادق بود.در حقیقت این عهدنامه باعث شد که مرزها نادیده گرفته شوند و شهروندان می توانند به راحتی بین کشورها تردد کنند. پس از چند سال این معاهده بین المللی شد.چندین کشور وارد این عهدنامه شدند و مرز بین بیست و شش کشور در جهان تغییر کرد. یکی از کشورهای این حوزه کشور سوئیس بوده است.

ویزای شینگن سوئیس را می توانید اخذ کنید تا وارد خاک این کشور شوید و بر اساس قوانین ویزای توریستی شینگن سوئیس در بازه زمانی مشخص در این کشور اقامت داشته باشید.

انواع ویزای شینگن سوئیس چیست؟

ویزای شینگن سوئیس انواع مختلفی دارد که از جمله آن ها می توان به ویزای شینگن توریستی کوتاه مدت، ویزای شینگن توریستی بلند مدت، ویزای شینگن الحاق به همسر و … اشاره کرد.

ویزای شینگن توریستی کوتاه مدت به مسافران این امکان را می دهد تا به مدت نود روز در خاک کشور سوئیس اقامت داشته باشند. مسافران باید قبل از پایان مدت اقامت خود خاک کشور سوئیس را ترک کنند و به ایران بازگردند.ویزای شینگن توریستی بلند مدت یا مالتی اکثراً توسط تجار، صاحبین مشاغل و یا والدین افرادی که اقامت دائم این کشور را دارند اخذ می شود.

ویزای شینگن سوئیس از نوع ترانزیت به مسافران این امکان را می دهد تا به مدت 48 ساعت وارد فرودگاه کشور سوئیس شوند و سپس خاک این کشور را به سوی مقصدی دیگر ترک کنند.این ویزا زمانی اخذ می شود که هواپیما نیاز به سوخت‌گیری داشته باشد و یا برای رسیدن به مقصد نیاز به تغییر خط هوایی داشته باشید.

ویزای شینگن سوئیس

چگونه میتوان ویزای شینگن سوئیس گرفت؟

برای اخذ ویزای شینگن سوئیس ابتدا باید وقت سفارت سوئیس را دریافت کنید تا مدارک خود را به سفارت این کشور تحویل دهید.مدارک شما باید در دو نسخه کپی و اصلی به صورت ترجمه شده همراه با مهر رسمی دارالترجمه به سفارت ارائه شود تا سفارت پس از بررسی به شما پاسخی دهد.کلیه مدارک شما باید دال بر این موضوع باشد که قصد سفر توریستی دارید و با پایان اعتبار ویزای خود خاک این کشور را ترک خواهید کرد.

پس از این که وقت سفارت سوئیس گرفتید و مدارک خود را تحویل دادید باید دو تا چهار هفته منتظر پاسخ سفارت بمانید تا پاسخ سفارت به شما ابلاغ شود.این پاسخ به ایمیلی که شما در سفارت ثبت کرده اید ارسال خواهد شد و ممکن است مثبت و یا منفی باشد که بر اساس آن می توانید اقدامات بعدی را انجام دهید.در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد می توانید با برطرف کردن علت ریجکتی دوباره برای اخذ ویزای شینگن سوئیس اقدام کنید.

اگر پاسخ سفارت مثبت باشد باید گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید تا ویزای شما در آن ضمیمه شود و بتوانید سفر خود را شروع کنید.برای اخذ ویزای شینگن سوئیس کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس حاصل نمایید.

سوئیس چگونه کشوری است؟

کشور سوئیس بسیار سرسبز و زیبا است و یکی از کشورهای حوزه اروپا است که پایتخت آن شهر برن می باشد و دارای حکومت فدرال است.در این کشور چندین زبان رواج دارد و متأسفانه زبان واحدی در این کشور به رسمیت شناخته نمی شود. زبان های رسمی این کشور آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و روماتیش می باشد.

سوئیس یکی از صلح طلب ترین کشورهای جهان است که سابقه ی طولانی بی طرفی در جنگ های جهانی را نیز در کارنامه خود دارد.سازمان های مهم جهانی مانند صلیب سرخ و سازمان تجارت جهانی نیز در این کشور شعباتی را دارند و مشغول به کار می باشند.

آب و هوا در این کشور تقریباً سرد است اما زمین های پست و بسیار حاصل خیزی دارد و یکی از کارهای پر درآمد مردم در این کشور کشاورزی می باشد.شکلات های خوشمزه کشور سوئیس و ساعت های بی نظیر این کشور از جمله برترین محصولات جهان هستند که باعث مشهور شدن نام این کشور نیز گشته اند.

جاذبه های کشور سوئیس چیست؟

سوئیس کشور پر جاذبه ای می باشد که دارای مناظر بکر و بی نظیری است که هر سال تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.یکی از جاذبه های کشور سوئیس شهر کوچک و سرسبز لوسرن است. این شهر که با کوه های بلندی محاصره شده است دارای دریاچه ای بسیار زیبا نیز هست.روی این دریاچه که لوسرن نام دارد پلی ساخته شده است که مسقف است و گردشگران از دیدن این همه مناظر زیبا و بی نظیر لذت می برند.

می خواهم قطب اقتصادی و یکی از مهم ترین شهرهای سوئیس را به شما معرفی کنم. این شهر یکی از گران ترین شهرهای سوئیس است که زوریخ نام دارد.آبشار راین یکی از جاذبه های دیدنی این شهر است که فاصله زیادی از مرکز شهر ندارد و در کمتر از چهل و پنج دقیقه می توان به آن جا رفت.هر چه درباره پایتخت کشور سوئیس بگوییم و بخوانیم کم است. باید به دیدن این شهر رفت تا از سرسبزی و جاذبه های آن مطلع شد.

برن درست در کنار یک رودخانه واقع شده است و خیابان هایی سنگ فرش شده و ساختمان های تاریخی از برترین جاذبه های آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *