ویزای شینگن لوکزامبورگ
ویزای شینگن لوکزامبورگ با پکیج ویزای ارزان
نوامبر 6, 2018
وقت سفارت مجارستان
وقت سفارت مجارستان با تعرفه کم
نوامبر 11, 2018

ویزای شینگن لیتوانی با کمترین مدارک

ویزای شینگن لیتوانی

کشور لیتوانی کجاست؟

ویزای شینگن لیتوانی :در این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی را درباره کشور لیتوانی در اختیار شما قرار دهیم تا بدانید چرا باید ویزای شینگن لیتوانی را اخذ کنید.لیتوانی کشوری کوچک در شمال شرقی اروپا است که پایتخت آن شهر ویلنیوس است که بزرگ ترین و زیبا ترین شهر کشور لیتوانی به حساب می آید.واحد رسمی پول کشور لیتوانی لیتاس بود که در سال 2015 به یورو تغییر پیدا کرد. زبان رسمی این کشور لیتوانیایی می باشد که اکثر مردم به آن تسلط دارند.

اگر بخواهیم درباره زبان این کشور صحبت کنیم باید به این نکته اشاره کنیم که این زبان از زبان های هند و اروپایی و از شاخه زبان بالتیک می باشد.جمعیت کشور لیتوانی به چهار میلیون نفر هم نمی رسد و قریب به اتفاق این مردم به دین مسیحیت ایمان دارند و بیشتر آن ها به کلیسای کاتولیک رومی می روند.همسایه های کشور لیتوانی شامل روسیه، لتونی، لهستان، بلاروس می شود و البته یکی از مهم ترین همسایگانش دریای بالتیک می باشد.

آب و هوا در این کشور رو به سرما است چنان که می توان از تاثیرات آب شدن یخ های قطب بر روی این آب و هوا دریای بالتیک نیز سخن گفت.این کشور دارای جلگه های حاصلخیزی نیز می باشد که دریاچه های متعدد نیز بر روی آن تأثیرگذار بوده اند و باعث رونق کشت و کار می باشند.

یکی از نقاط تأثیرگذار در اقتصاد کشور لیتوانی وجود بندر مهم به نام کلایپدا است که اهمیت مهمی در ترانزیت بین اروپای شرقی و غربی از دریای بالتیک دارد.

ویزای شینگن لیتوانی

ویزای شینگن چیست؟

در ابتدا کشور آلمان و فرانسه معاهده ای برای برداشتن مرزهای بین خود نوشتند که بر اساس آن شهروندان این دو کشور می توانستند آزادانه بین این دو کشور به رفت و آمد بپردازند.

پس از گذشت چند سال کشورهای زیادی وارد این معاهده شدند به طوری که تا سال 2011 تعداد این کشورها به بیست و شش رسید.بر اساس این معاهده شهروندان تمامی کشورهایی که در این عهدنامه هستند می توانند آزادانه در این کشورها به رفت و آمد بپردازند.امروزه نه تنها شهروندان این کشورها بلکه شهروندان دیگر کشورها نیز می توانند تنها با اخذ ویزای شینگن به این کشورها سفر کنند.

اگر شخص موفق به اخذ ویزای شینگن شود می تواند به کشورهای دیگر این حوزه نیز با رعایت برخی از قوانین سفر کند و از جاذبه های آن ها لذت ببرد.برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است تا با شماره 02122360894 تماس حاصل نمایید.

چرا باید به لیتوانی سفر کنیم؟

یکی از شهرهای زیبای کشور لیتوانی شهر کاوناس می باشد که در تقاطع دو رودخانه نموناس و نریس واقع شده است.این شهر بسیار شاد و پر شور می باشد و شب ها دانشجوهای زیادی را می توانید در خیابان های این شهر ببینید که در کافه ها مشغول می باشند.یکی از شهرهای مهم لیتوانی که ثبت شده در آثار یونسکو نیز می باشد شهر کرناوه است که قدمت زیادی دارد. در قرون 13 و 14 این شهر پایتخت لیتوانی بوده است.

پایتخت کشور لیتوانی شهر ویلنیوس می باشد که بسیار زیبا است و به عنوان بزرگ ترین شهر این کشور نیز شناخته می شود.از جمله آثار دیدنی این شهر قلعه ای می باشد که از قرن سیزدهم تا به حال در این کشور بنا شده است و البته کافه های مختلف این شهر نیز بسیار دیدنی هستند.در بخشی از شهر که بافتی جدید دارد می توان به بارها و کلوپ های مختلف، رستوران های شیک و فروشگاه های بزرگ و متنوع نیز اشاره کرد.

از جمله مقصد های مهم گردشگری می توان به شهر نرینگا نیز اشاره کرد که دارای جنگل های زیبایی از درختان کاج، تپه های شن و چمنزار و … می باشد.

چگونه وقت سفارت لیتوانی بگیریم؟

برای این که بتوانید ویزای شینگن لیتوانی را اخذ کنید باید ابتدا وقت سفارت لیتوانی را دریافت کنید تا پس از آن بتوانید ویزای شینگن لیتوانی را دریافت کنید.ویزای شینگن لیتوانی به شما این امکان را می دهد تا در مدتی محدود به کشور لیتوانی سفر کنید و در این کشور به گردش و تفریح بپردازید.شما با توجه به هدفی که از سفر دارید می توانید اقدام به اخذ ویزای شینگن این کشور نمایید که در انواع مختلفی برای مسافران ارائه می شود.

به عنوان مثال اگر قصد گردش در این کشور را دارید می توانی تقاضای اخذ ویزای شینگن لیتوانی از نوع توریستی را به سفارت ارائه دهید.از انواع دیگر ویزای شینگن می توان به شینگن ترانزیت، بلند مدت، الحاق به همسر، تجاری و … اشاره کرد که همگی این امکان را به مسافران می دهند تا وارد خاک لیتوانی شوند.

تنها تفاوت این ویزاها در مدت زمان اقامت و همچنین نحوه اقامت می باشد. به عنوان مثال ویزای ترانزیت نوع A  به شما این امکان را می دهد تا تنها به مدت 48 ساعت در فرودگاه این کشور اقامت داشته باشید.

جهت اخذ وقت سفارت لیتوانی و ویزای شینگن این کشور کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص شرکت خدمات مسافرتی ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس حاصل نمایید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن لیتوانی چیست؟

برای اخذ ویزای شینگن لیتوانی در زمان وقت سفارت باید مدارکی را به سفارت تحویل دهید تا پس از بررسی سفارت اقدام به صدور ویزا برای شما نماید.این مدارک باید حتماً کپی شوند و از این مهم تر کلیه مدارک باید به زبان انگلیسی رسمی ترجمه شوند و مهر دارالترجمه در تمام این صفحات درج شود.

دقت داشته باشید که تمامی مدارکی که ارائه می دهید باید بر این نکته تأکید داشته باشند که شما به کشور باز می گردید و در ایران وابستگی دارید در غیر این صورت با صدور ویزا برای شما مخالفت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *