ویزای شینگن مجارستان با کمترین هزینه

وقت سفارت مجارستان
وقت سفارت مجارستان با تعرفه کم
نوامبر 11, 2018
ویزای دبی
اخذ ویزای دبی فوری و ارزان
نوامبر 14, 2018

ویزای شینگن مجارستان با کمترین هزینه

ویزای مجارستان

ویزای شینگن چیست؟

هدف از ارائه مطالب این صفحه ارائه توضیحاتی درباره ویزای شینگن و چگونگی اخذ ویزای شینگن مجارستان به صورت کامل می باشد.در ابتدا لازم است تا اطلاعاتی درباره ویزای شینگن و کلیت آن ارائه شود تا بدانید چرا برای سفر به کشور زیبای مجارستان نیاز به اخذ ویزای شینگن این کشور را دارید.سال ها قبل دو کشور فرانسه و آلمان تصمیم گرفتند برای این که به صنعت گردشگری و تجارت خود رونق ببخشند مرزهای بین دو کشور را نادیده بگیرند.

 

ویزای شینگن مجارستان با کمترین هزینه ها

به این ترتیب کلیه شهروندان این دو کشور می توانند آزادانه و بدون نیاز به اخذ ویزا بین این دو کشور سفر کنند و به تجارت و یا گردش بپردازند.پس از چند سال کشورهای دیگری نیز به این معاهده اضافه شدند و این معاهده به صورت رسمی بین چند کشور از جمله لوکزامبورگ و مجارستان نیز به امضا رسید.در کشور لوکزامبورگ منطقه کوچکی به نام شینگن قرار دارد که از قضا این معاهده در این منطقه به امضا رسید و نام شینگن نیز بر روی آن ماند.

بر اساس این این معاهده کلیه شهروندان اعضای شینگن می توانند به راحتی بین این کشورها سفر کنند و از جاذبه های این کشورها لذت ببرند.با گذشت چند سال این ویزا بین المللی شد و شهروندان دیگر کشورها نیز با اخذ ویزای شینگن توانستند وارد کشورهای این حوزه شوند.کشورهای این حوزه با صدور ویزای شینگن برای شهروندان خارج از این حوزه اجازه اقامت به این افراد را با برخی از محدودیت ها می دهند.

انواع ویزای شینگن مجارستان چیست؟

ویزای شینگن توریستی یک بار ورود به مسافران این امکان را می دهد تا یک بار وارد خاک کشور مورد نظر شوند و با اولین خروج اعتبار ویزای آن ها به پایان می رسد.

ویزای شینگن توریستی چند بار ورود نیز به مسافران اجازه ورود بیش از یک بار را به خاک کشور مورد نظر می دهد اما در هر بار ورود باید قبل از نود روز خاک این کشور را ترک کنید.ویزای ترانزیت نیز زمانی قابل استفاده است که خط هوایی شما باید تغییر کند که در این صورت باید در قبل از 48 ساعت فرودگاه کشور مجارستان را ترک کنید.

البته گاهی هم هواپیما نیاز به فرود اضطراری و یا سوختگیری خواهد داشت که قبل از آن به شما اعلام خواهد شد و شما می توانید برای اخذ این ویزا اقدام نمایید.ویزای شینگن بلند مدت نیز به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به مدت 5 سال به این کشور در رفت و آمد باشید و بیشتر هم از طرف تجار و یا والدین افراد مقیم در مجارستان اخذ می شود.

 

چگونه ویزای شینگن مجارستان اخذ کنیم؟

برای اخذ ویزای شینگن مجارستان ابتدا باید وقت سفارت این کشور را اخذ کنید تا بعد از آن موفق به اخذ ویزای شینگن این کشور شوید.مشاورین ماکان سیر آسمان این جا هستند تا شما در کمترین زمان ممکن وموفق به اخذ وقت سفارت مجارستان و ویزای شینگن این کشور شوید.برای اخذ ویزای شینگن مجارستان ابتدا باید نوع ویزای خود را مشخص کنید. پس از این که نوع ویزای را مشخص کردید باید با توجه به شرایطی که دارد مدارک خود را آماده نمایید.

ویزای شینگن مجارستان توریستی به شما این امکان را می دهد تا به مدت نود روز در خاک کشور مجارستان اقامت داشته باشید و از جاذبه های آن دیدن کنید.دقت داشته باشید که قبل از نود روز خاک این کشور را ترک کنید تا باز هم بتوانید ویزای شینگن اخذ کنید و به کشورهای دیگر نیز سفر کنید.اولین گام برای اخذ ویزای شینگن مجارستان اخذ وقت سفارت مجارستان می باشد که مشاورین ما می توانند در کمترین زمان ممکن این ویزا را برای شما اخذ کنند.

 

ویزای مجارستان

 

پس از اخذ وقت سفارت مجارستان چه کنیم؟

پس از این که وقت سفارت مجارستان را دریافت کردید باید با کلیه مدارک خود به سفارت این کشور وارد شوید تا بررسی پرونده شما آغاز شود.مدارک شما باید ترجمه شده باشد و حتما یک نسخه کپی از تمام صفحات ترجمه آن تهیه نمایید. نسخه اصلی را نیز همراه خود داشته باشید.نسخه کپی را به سفارت ارائه دهید، سفارت پس از تطبیق و بررسی نسخه اصلی و کپی تنها نسخه کپی را پیش خود نگه خواهد داشت.

کلیه هزینه سفارت را باید بپردازید تا بررسی پرونده شما آغاز شود. به این ترتیب بعد از دو تا چهار هفته سفارت پاسخ خود را به ایمیل ثبت شده توسط شما ارسال خواهد کرد.باید کلیه مدارکی که توسط شما ارائه شده است نشان دهد که در ایران وابستگی دارید و به خاک این کشور باز میگردید در غیز این صورت درخواست شما رد خواهد شد.مدارک شما باید کامل باید و هرگونه نقص در پرونده شما ممکن است منجر به رد درخواست شما شود و مجبور شوید دوباره درخواست دهید.

در حقیقت تمام کشورها نگران این هستند که خاک کشورشان توسط گردشگران تسخیر شود و آن ها هیچ گاه کشور مقصد را ترک نکنند.به همین جهت باید تلاش کنید تا نشان دهید که به خاک ایران باز می گردید و تنها به قصد گردش وارد خاک کشور مقصد می شوید.پاسخ سفارت ممکن است مثبت باشد که در این صورت شما می توانید گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید تا پس ویزای شما در آن درج شود.در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد می توانید دو تا چهار ماه بعد با برطرف کردن علت ریجکتی دوباره برای اخذ ویزا اقدام نمایید.

آدرس سفارت مجارستان در تهران :

تهران ، کاهدوز ، خیابان دروس ، میدان هدایت ، خیابان شادلو ، پلاک ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *