وقت سفارت ایتالیا فوری
وقت سفارت ایتالیا فوری
اکتبر 20, 2018
وقت سفارت بلژیک فوری
وقت سفارت بلژیک فوری
اکتبر 22, 2018

وقت سفارت ایتالیا ارزان

وقت سفارت ایتالیا ارزان

ایتالیا چگونه کشوری است؟

در این مطلب قصد داریم که ابتدا شما را کمی با کشور ایتالیا آشنا کنیم و پس از آن توضیحاتی درباره انواع وقت سفارت ایتالیا ارزان و چگونگی اخذ وقت سفارت ایتالیا ارائه دهیم.

ایتالیا در حقیقت در شبه‌جزیره ایتالیا واقع شده است و در جنوب قاره اروپا قرار دارد. پایتخت کشور ایتالیا شهر زیبا و تاریخی رم است.واحد رسمی پول کشور ایتالیا یورو است. امروزه ایتالیا کشوری توسعه یافته و رو به پیشرفت است اما در سال های اخیر چندین بار هم درگیر ورشکستگی شد.زبان رسمی این کشور ایتالیایی می باشد اما در گوشه های آن می توانید گویش های مختلفی نیز بشنوید. ایتالیا پنجمین کشور پر جمعیت اروپااست.

همسایه های کشور ایتالیا کشورهای اتریش، فرانسه، واتیکان، سان مارینو، اسلوونی، سوئیس می باشد که هر کدام تأثیراتی در تاریخ این کشور داشته اند.رشته کوه های آلپ در کشور ایتالیا به قدرت پا برجا است و دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد. در ادامه کمی درباره جاذبه های این کشور زیبا خواهیم گفت.

شهر رم از تاریخی ترین شهرهای ایتالیا می باشد که سال های طولانی مقر حکومت حاکمان مختلفی بوده است. این شهر دارای ساختمان های تاریخی بسیاری است.از جاذبه های بی نظیر شهر روم می توان به آب نمای تروی اشاره کرد که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند تا از این نمای تاریخی و زیبا دیدن کنند.

شهر ونیز که الماس شهرهای روی آب است به عنوان پاتوق عشاق و دلباختگان شناخته می شود. شب های رؤیایی ونیز و پرسه در آب های زلال آن بهترین حسی است که هر کس می تواند در تمام عمر خود تجربه کند.جزیره البا که از دیگر مکان های دیدنی ایتالیا است که دارای خانه های تابستانی و زمستانی بسیاری می باشد. این خانه ها درست زمان ناپلئون بناپارت ساخته شده بود.

 

وقت سفارت ایتالیا ارزان

معمولا وقت سفارت ایتالیا به چند شکل می باشد که مهمترین آنها وقت سفارت ایتالیا توریستی و وقت تجاری سفارت ایتالیا می باشد. گرفتن وقت سفارت این کشور بستگی به هدف سفر شما دارد پس در همان ابتدا باید با توجه به سفرتان اقدام کنید.

 

چرا باید وقت سفارت ایتالیا بگیریم؟

برای اخذ وقت سفارت ایتالیا باید مشاورین مجرب و متخصص ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس حاصل نمایید تا موفق به اخذ وقت سفارت ایتالیا شوید.

در سال های اخیر برای ایجاد نظم و ترتیب کلیه سفارت ها اقدام به ارائه وقت سفارت کردند و به این ترتیب تمامی مسافران باید وقت سفارت را بگیرند تا موفق شوند به سفارت وارد شوند.

اخذ وقت سفارت با توجه به قوانین هر سفارتی کمی متفاوت است. به عنوان مثال وقت سفارت کانادا را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین می توان اخذ کرد.

وقت سفارت کشورهای حوزه شینگن به طور کلی به صورت آنلاین قابل اخذ است و نیازی به مراجعه حضوری جهت اخذ وقت سفارت نیست.

برای اخذ وقت سفارت ایتالیا به صورت آنلاین کافی است تا یک تصویر از گذرنامه خود همراه با یک شماره تماس از شبکه های اجتماعی برای مشاورین ما ارسال کنید.

در کمترین زمان ممکن وقت سفارت ایتالیا ارزان را برای شما اخذ خواهند کرد و می توانید در تاریخ تعیین شده برای ارائه مدارک به سفارت مراجعه نمایید.

 

پس از اخذ وقت سفارت ایتالیا چه کنیم؟

پس از این که وقت سفارت ایتالیا را اخذ کردید باید کلیه مدارک خود را به صورت ترجمه شده به زبان انگلیسی به سفارت تحویل دهید و هزینه سفارت را بپردازید.

پس از پرداخت کامل هزینه سفارت برای صدور ویزا بررسی مدارک شما از سوی سفارت آغاز خواهد شد. این بررسی حدود دو تا چهار هفته زمان می برد.

پس از گذشت این زمان پاسخی از سفارت به ایمیلی ثبت شده از سوی شما، ارسال خواهد شد. این پاسخ ممکن است مثبت و یا منفی باشد.

در صورتی که این پاسخ مثبت باشد می توانید گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید تا ویزای شما در آن ضمیمه شود و بتوانید سفر خود را آغاز کنید.

اگر پاسخ سفارت منفی باشد می توانید پس از برطرف کردن علت ریجکتی دو تا چهار ماه بعد دوباره برای اخذ وقت سفارت ایتالیا اقدام نمایید.

 

وقت سفارت ایتالیا فوری یا عادی بگیریم؟

وقت سفارت ایتالیا را می توان به دو شکل عادی و فوری اخذ کرد. وقت سفارت ایتالیا فوری به شما این امکان را می دهد تا در کمتر از دو هفته وارد سفارت شوید.

اخذ وقت سفارت ایتالیا فوری زمانی کار آمد است که زمانی محدود برای سفر کردن دارید و باید طی زمانی محدود خود را برای یک کنفرانس، نمایشگاه یا … برسانید.

اخذ وقت سفارت ایتالیا عادی در بازه زمانی طولانی تری به شما امکان ورود به سفارت را می دهد. یک تفاوت دیگر وقت سفارت ایتالیا فوری و عادی در تفاوت هزینه آن ها است.

وقت سفارت فوری هزینه ای بیشتر از وقت سفارت عادی دارد. نکته مهم دیگر این است که وقت سفارت ایتالیا ارزان را می توانید از ما بخواهید.

وقت سفارت ایتالیا ارزان توسط مشاورین مجرب ما اخذ می شود و  می توانید با استفاده از آن با هزینه ای اندک در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شوید.

 

مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا چیست؟

  • فرم سفارت ایتالیا را باید به زبان انگلیسی و به طور کامل تکمیل نمایید.
  • شناسنامه باید با کپی از تمام صفحات ارائه شود.
  • گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار از زمان صدور ویزا باید ارائه شود و دارای دو صفحه خالی برای درج مهر سفارت باشد.
  • گواهی اشتغال به کار که با توجه به شغلی که دارید ممکن است متفاوت باشد. این گواهی باید نشان دهد که شما مشغول به کار می باشید و به عبارت دیگر دارای شغل هستید.
  • گردش سه ماه اخیر حساب خود را با مهر و سربرگ رسمی بانک ارائه دهید.
  • تمکن مالی که نشان دهد شما دارای سرمایه ای ثابت در بانک می باشید.
  • دعوت نامه که باید از سوی شخصی که دارای اقامت دائم این کشور می باشد یا شهروند ایتالیا است ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک، اخذ وقت سفارت ایتالیا ارزان، ویزای شینگن ایتالیا و … با مشاورین ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید.

 

آدرس سفارت ایتالیا کجاست؟

جردن، خیابان فرزان شرقی

 

آدرس شرکت کارگزاری ایتالیا

خیابان ولنجک، خیابان سیزدهم، مرکز خرید گالریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *