ویزای شینگن هلند
ویزای شینگن هلند با قیمت عالی
اکتبر 31, 2018
ویزای شینگن سوئیس
ویزای شینگن سوئیس با دعوتنامه توریستی
نوامبر 3, 2018

وقت سفارت سوئیس را چگونه بگیریم ؟

وقت سفارت سوئیس

سوئیس چگونه کشوری است؟

وقت سفارت سوئیس :کشور سوئیس درست در اروپای غربی واقع شده است و با کشورهای آلمان، اتریش، فرانسه، لیختنشتاین و ایتالیا همسایه است. سوئیس کشوری صلح طلب است و تابه‌حال در هیچ جنگی شرکت نداشته و همین امر سبب شده تا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان شود.پایتخت این کشور سرسبز و زیباشهر برن است. واحد رسمی پول در این کشور فرانک سوئیس هست اما متأسفانه زبان واحدی در این کشور وجود ندارد. زبان‌های ایتالیایی، آلمانی، رومانش و فرانسوی در این کشور رایج می‌باشند و به رسمیت شناخته می‌شوند. چند زبانی در هر کشوری وحدت را به خطر می‌اندازد.

همان طور که از زبان های رایج این کشور پیداست، تاریخ و فرهنگ و هنر در این کشور نیز متأثر از همسایه های آن شده است. مراکز مهم سیاسی و اجتماعی جهان در این کشور برپاست که از جمله آن ها می توان به صلیب سرخ اشاره کرد.البته سازمان ملل نیز دو شعبه دارد که یک شعبه آن در شهر ژنو سوئیس مستقر است. یکی از روزهای بسیار مهم در سوئیس که تعطیل رسمی نیز می باشد اول اوت است. در یک هم‌چین روزی حدود هزار سال پیش سوئیس به عنوان کشور رسماً شناخته شد.

سوئیس کشوری است که به خاطر ساعت های بی نظیر و شکلات های بسیار خوشمزه اش در جهان مشهور شده است و شناخته می شود. رایج ترین دین در کشور سوئیس مسیحیت است که پس از آن نیز اسلام می باشد. در حقیقت دومین دین غالب در این کشور اسلام می باشد.یکی از کلیدی ترین عواملی که در اقتصاد سوئیس تأثیر گذاشته است بانکداری فوق العاده این کشور است و از دیگر عوامل آن می توان به صنعت توریسم اشاره کرد. اگر می خواهید از جاذبه های بی نظیر سوئیس اطلاع پیدا کنید و چگونگی سفر به این کشور را بدانید بهتر است با ما همراه باشید.

ویزای سوئیس

چرا به کشور سوئیس سفر کنیم؟

در این بخش قصد داریم به ده جاذبه برتر کشور سوئیس اشاره‌کنیم تا بدانید می‌خواهید به چه کشوری سفر کنید و شاید حتی ترغیب شوید که به این کشور فوق‌العاده سفر کنید. ژنو دومین شهر پرجمعیت و بزرگ سوئیس می‌باشد و از گران‌ترین شهرهای اروپا می‌باشد.

ازجمله جاذبه‌های این شهر می‌توان به دریاچه‌ی بی‌نظیر ژنو اشاره کرد. دریاچه ژنو دارای بزرگ‌ترین فواره جهان می‌باشد که می‌توان از هر نقطه این شهر این فواره را تماشا کرد. اسکی یکی ازجمله ورزش هایی است که در این شهر انجام می شود.

یکی از معروف ترین دانشگاه های جهان، دانشگاه زوریخ است و این شهر به عنوان قطب اقتصادی جهان شناخته می شود اما یکی از گران قیمت ترین شهرها نیز محسوب می شود. شهر اینترلیکن یکی از شهرهای معروف و پایتخت ماجراجویی سوئیس می باشد. این شهر دارای جاذبه های دیدنی بسیار زیادی است که گردشگران از آن سیر نخواهند شد.

در این شهر تمام ورزش ها از جمله قایق رانی، اسکی، اسنو برد، دوچرخه سواری در کوهستان و … قابل استفاده می باشند و مناظر شگفت انگیزی را می توان در این شهر دید. از دیگر شهرهای سوئیس که برگرفته از فرهنگ ایتالیا می باشد می توان به شهر اینچی نو اشاره کرد که دارای انواع غذاهای ایتالیایی، فرهنگ ایتالیایی و … می باشد.

در شهر بلانزونا یک شهر قلعه‌ای که متعلق به قرون وسطی می باشد و میراث یونسکو است وجود دارد که دارای قلعه های سنگی زیبایی می باشد. از مهم ترین و زیباترین بخش های کشور سوئیس این کانتون است که برخی از همین جاذبه هایی که به آن ها اشاره کردیم نیز در این منطقه قرار دارد.

این منطقه از کوهپایه های بی نظیر آلپ تشکیل شده است که برای Hiking بسیار مناسب است و فعالیت های تفریحی بسیاری را می توان در آن جا انجام داد.

چگونه وقت سفارت سوئیس بگیریم؟

برای اخذ وقت سفارت سوئیس کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس بگیرید تا موفق به اخذ

وقت سفارت سوئیس شوید.

اکثر سفارت ها تنها به صورت آنلاین وقت سفارت سوئیس را به متقاضیان اختصاص می دهند و متقاضیان باید با ارائه مدارک خود به سفارت وقت را دریافت کنند. وقت سفارت سوئیس تنها برای ورود به سفارت و ارائه مدارک، پرداخت هزینه صدور ویزا و در برخی از سفارت ها برای انجام شناسایی بایومتریک می باشد.

 

ویزای سوئیس

 

اگر نمیتوانید وقت سفارت بگیرید، با شماره های 8-02122360894 تماس بگیرید

 

پس از اخذ وقت سفارت سوئیس چه کنیم؟

زمانی که وقت سفارت سوئیس را اخذ کردید باید کلیه مدارک خود را به زبان انگلیسی رسمی ترجمه نمایید و در دو نسخه اصلی و کپی به سفارت تحویل دهید. سفارت نسخه کپی مدارک شما را دریافت خواهد کرد و پس از تطبیق دو نسخه اصلی و کپی مدارک را به شما باز می گرداند.

تمام هزینه صدور ویزا را بدون کم و زباد باید پرداخت کنید و پس از آن بررسی پرونده شما از سوی سفارت آغاز خواهد شد که دو تا چهار هفته طول می کشد.

پس از گذشت این بازه زمانی سفارت پاسخ خود را از طریق ایمیلی که شما به سفارت ارائه داده اید، به شما ابلاغ خواهد کرد. این پاسخ ممکن است مثبت و یا منفی باشد که با توجه به پاسخ سفارت شما می توانید اقدامات بعدی را انجام دهید.

در صورتی که پاسخ سفارت مثبت باشد می توانید گذرنامه خود را به سفارت ببرید تا ویزا در آن درج شود و بتوانید سفر خود را آغاز کنید. اگر پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد باید با برطرف کردن علت ریجکتی دو تا چهار ماه بعد دوباره برای اخذ ویزای شینگن سوئیس اقدام کنید.

سفارت سوئیس کجاست؟

آدرس سفارت سوئیس در تهران:

تهران، گلستان پنجم، خیابان موسوی، میدان هروی، هروی سنتر، طبقه چهارم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *