وقت سفارت نروژ
وقت سفارت نروژ ورود فوری به سفارت
نوامبر 17, 2018
تور فرانسه
پاریس تا کن با تور فرانسه
دسامبر 1, 2018

ویزای شینگن نروژ را از ما بخواهید

ویزای شینگن نروژ

چگونه ویزای شینگن نروژ بگیریم؟

برای اخذ ویزای شینگن نروژ ابتدا باید وقت سفارت نروژ را داشته باشید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن موفق به اخذ ویزای این کشور شوید.ویزای شینگن نروژ در انواع مختلفی ارائه می‌شود و هرکدام از آن‌ها به مخاطبان این امکان را می‌دهد تا متقاضیان بتوانند به این کشور سفر کنند.برخی از مردم علاقه به زندگی در نروژ و به‌عبارت‌دیگر مهاجرت به این کشور هستند که این مقوله در این مقاله نمی‌گنجد و ما تنها ویزای شینگن غیر مهاجرتی را توضیح خواهیم داد.

ویزای شینگن در انواع مختلفی ازجمله توریستی کوتاه‌مدت، توریستی بلندمدت، ترانزیت، الحاق به همسر، ویزای شینگن تجاری و …. ارائه می‌شود.ابتدای امر شما باید با توجه به شرایط خود نوع ویزایی که می‌خواهید را مشخص کنید و بعد برای اخذ ویزای این کشور اقدام نمایید.ویزای شینگن توریستی کوتاه‌مدت به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا به مدت نود روز در این کشور اقامت داشته باشید و از جاذبه‌های آن دیدن کنید.ویزای شینگن بلندمدت این امکان را به شما می‌دهد تا به مدت پنج سال در این کشور به رفت‌وآمد بپردازید و بتوانید از جاذبه های این کشور دیدن کنید.

 

ویزای شینگن نروژ

این ویزا که به ویزای مالتی یا چند بار ورود نیز معروف است به شما این امکان را می دهد تا در این بازه زمانی هر وقت بخواهید به نروژ سفر کنید.ویزای الحاق به همسر هم برای افرادی است که همسر آن ها در کشور نروژ اقامت دائم دارند و یا شهروندان دائم این کشور می باشند.ویزای ترانزیت هم بیشتر موقعی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهید بین دو کشور خارج از حوزه شینگن سفر کنید و قصد سوختگیری در این کشور را داشته باشید.با ما همراه شوید تا از جاذبه های دیدنی این کشور نیز اطلاع یابید و بتوانید مقصد گردشگری خود را به درستی انتخاب کنید.

وقت سفارت نروژ

همان طور که گفته شد برای اخذ ویزای شینگن نروژ باید ابتدا وقت سفارت نروژ را داشته باشید تا موفق شوید سفر خود را آغاز کنید.برای اخذ ویزای شینگن نروژ در تاریخ تعیین شده باید با کلیه مدارک خود به سفارت مراجعه کنید تا سفارت ضمن دریافت هزینه صدور ویزا بررسی پرونده شما را آغاز کند.جهت اخذ ویزای شینگن نروژ و وقت سفارت این کشور با مشاورین ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت ما تماس حاصل فرمایید.

چرا به نروژ سفر کنیم؟

نروژ جاذبه های گردشگری زیادی دارد که هر سال تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند تا از این جاذبه ها دیدن کنند.ما تعداد محدودی از این جاذبه ها را برای شما شرح می دهیم تا بدانید چه کشوری را می خواهید برای سفر انتخاب کنید و از دیدن این جاذبه ها جا نمانید.

نروژ کشور بی نظیری است و از برف و یخبندان و یخچال های طبیعی گرفته تا تمامی ساختمان های قدیمی و مدرن آن همه باعث جذب هر چه بیشتر گردشگران است.

یخچال طبیعی Briksdalsbreen

یکی از بزرگ‌ترین یخچال های طبیعی قاره اروپا Briksdalsbreen می باشد که گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب می کند.این یخچال زیبا و چشم نواز در جنوب کشور نروژ واقع شده است و در این منطقه می توان انواع ورزرش های برفی به خصوص اسکی روی یخ را انجام داد.نکته جالب درباره این یخچال درست زمانی بود که تمام یخچال های طبیعی در حال آب شدن بودند اما این یخچال رو به رشد بود.

موزه کشتی وایکینگ

کشتی وایکینگ ها یکی از آثار تاریخی و بسیاری زیبایی است که به خوبی در کشور نروژ نگه داری می شود. بر روی این کشتی طرح و نقش های بی نظیری درج شده است.در این کشتی استخوان های دو زن نیز یافت شد که این استخوان ها نشان دهنده این بود که این دو زن با هم در کشتی مانده بودند. در باب این استخوان ها باورهای زادی پدید آمده است.برخی معتقدند که استخوانهای یکی از این زنان متعلق به ملکه وایکینگ ها است و دیگری احتمالا متعلق به برده وی بوده است اما برخی دیگر می گویند این دو هیچ کدام به وایکنیگ ها مربوط نبوده اند.

این کشتی بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند و آنان را مجذوب این همه حکاکی و هنر در این کشتی بزرگ می کند.

 

وقت سفارت نروژ

برای اخذ وقت سفارت با شماره های 8-02122360894 تماس بگیرید

 

آبشار ورینگفوسن

این آبشار یکی از زیباترین و مرتفع ترین آبشارهای جهان است اما نام این آبشار را شاید کمتر کسی شنیده باشد. این آبشار به اندازه نیاگارا معروف نیست اما به اندازه آن زیباست.ارتفاع این آبشار کمتر از دویست متر است و یکی از معروف‌ترین آبشارهای قاره اروپا است. بالای این آبشار یک نیروگاه برق تأسیس شده که با استفاده از قدرت آب به نیروی برق کمک می کند.این آبشار زیبا بیش از 200 سال است که مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد و از جمله آبدره های زیبای این کشور نیز می باشد.

شهر فردریکستاد

یکی از زیباترین شهرهای کشور نروژ می باشد که درست در استان اوستفولد واقع شده است. ساخت این شهر برگرفته از شهرهای هلندی است.در مرکز این شهر یک قلعه بسیار زیبا است که از زمان های قدیم تا کنون به همان سبک باقی مانده است و دارای بازارهای سنتی و قدیمی زیبا است.در این شهر علاوه بر بازارهای مختلف می توان از کافه های شیک و دنج و کوچه های قدیمی و مدرن این شهر نیز دیدن کرد. در این شهر هم بافت سنتی و قدیمی و هم بافت جدید و مدرن به چشم می خورد.

تروندهایم

این شهر به عنوان اولین پایتخت کشور نروژ شناخته می شود و در گذشته سالیان سال به عنوان پایتخت بوده است. تروندهایم سومین شهر بزرگ کشور نروژ است.در کوچه پس کوچه های این شهر می توان در میان تاریخ قدم زد. عطر و بوی قرون وسطا از هر سوی شهر به مشام می رسد و شما را با خود به آن روزها می برد.معماری این شهر بی نظیر است و آثار عجیب و قشنگی را در این شهر می توان یافت که از جمله آن ها می توان به کلیسای نیدارس اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *