ویزای شینگن اسپانیا
ویزای شینگن اسپانیا
سپتامبر 17, 2018
وقت سفارت دانمارک
وقت سفارت دانمارک
اکتبر 1, 2018

مدارک لازم برای ویزای شینگن

مدارک لازم برای ویزای شینگن

مدارک لازم برای ویزای شینگن :

تقریبا 90درصد از کشورهای حوزه شینگن در مدارک لازم برای ویزای شینگن به یک شکل می باشند. تنها در برخی موارد است که مدارک لازم برای ویزای شینگن در یک کشور با کشور دیگر تفاوت دارد.

در اینجا سعی بر این شده است که به صورت کامل و جامع به این مدارک مورد نیاز ویزای شینگن اشاره شود تا شما عزیزان با کمترین ناقصی مدارک برای مصاحبه سفارت ها مراجعه نمایید.

 

مدارک مورد نیاز ویزای شینگن :

1- آماده کردن معرفی نامه به زبان انگلیسی که خطاب به سفارت هلند باشد .با توجه به شغل خود باید این معرفی نامه را از محل کار خود دریافت کنید. شرکت های وابسته به دولت سازمان های دولتی و یا شرکتهای خصوصی.در این معرفی نامه می بایست مشخصات کامل مسافر و پست سازمانی وی به همراه زمان و دلیل سفر قید شود .از این معرفی نامه یک سری کپی نیز دریافت نماید.

2- اصل گذرنامه که امضا شده باشد و اعتبار آن تا 7 ماه پس از تاریخ اتمام سفر باشد. از صفحات اول تا چهارم پاسپورت خود کپی تهیه فرمایید و توجه کنید که در صورتی که قبلا ویزای شینگن ، استرالیا، کانادا، آمریکا و یا انگلستان داشته اید از آن صفحه نیز کپی تهیه فرمایید.

3-دو قطعه عکس به سایز 4*5.3 که جدید باشد با زمینه سفید به صورت کاملا طبیعی که با عکسی که روی ویزای های قبلی بوده است باید متفاوت باشد.

4- سند ملکی معتبر به نام مسافر و یا همسر وی

5- ارائه ریز تراکنش حساب بانکی مربوط به 3 ماه گذشته مسافر با مانده حساب بالای 70 میلیون تومان با مهر و امضای بانک.توجه کنید که از تاریخ این پرینت تا روز مصاحبه نباید بیشتر از یک هفته گذشته باشد.

 

مدارک شغلی لازم برای ویزای شینگن :

6- سابقه بیمه 6 ماهه مسافر که باید مهر سازمان تامین اجتماعی را داشته باشد به همراه لیست واریز بیمه 6 ماهه مسافر و ارائه اصل فیش پرداختی سبز یا آبی رنگ به سازمان تامین اجتماعی به همراه ترجمه این مدارک

مدارک شغلی اعضای هیئت مدیره:

7- اصل روزنامه رسمی به همراه آخرین تغییرات و کپی از آنها و پرداختی لیست بیمه پرسنل این شرکت به صورت ترجمه شده

مدارک شغلی کارمندان بخش خصوصی :

8-اصل روزنامه رسمی شرکتی که در آن مشغول بکار هستند به همراه کپی و لیست بیمه به صورت ترجمه شده.

مدارک شغلی مشاغل آزاد :

9- اصل مدرک جواز کسب یا کارت بازرگانی وی که باید پرداختی مالیاتی این جواز نیست به پیوست باشد به همراه لیست بیمه پرسنل خود به صورت ترجمه شده انگلیسی

مدارک شغلی برای پزشکان :

10-کارت نظام پزشکی به همراه اصل پروانه مطب و لیست بیمه پرسنل خود .

مدارک شغلی مهندسین :

11-اصل مدرک نظام مهندسی به همراه روزنامه رسمی شرکتی که در آن مشغول به کار می باشد.

مدارک مورد نیاز دانشجویان :

12-گواهی اشتغال به تحصیل به همراه کارت دانش آموزی یا دانشجویی

 

مسافران عزیز توجه فرمایید که حداقل زمانی که سفارت ها معمولا قادر به پاسخگویی نتیجه درخواست ویزای شینگن می باشند 14 روز می باشد که در این مدت پاسپورت نزد سفارت باقی مانده و شما نمی توانید سفر دیگری بروید.برای مشاوره بیشتر و اطلاع از نکات مربوط به هر سفارت با کارشناسان ویزابان تماس بگیرید.

پکیج ویزای شینگن :

طبق استانداردهایی که سفارتها به آن اهمیت میدهند علاوه بر مدارک فوق برخی مدارک مانند پرینت وقت سفارت و واچر هتل ، رزرو بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و تکمیل فرم اپلیکیشن نیز ضروری می باشد.

در صورتی که قادر به جمع آوری شرایط فوق نمی باشید می توانید از پکیج ویزای شینگن ما استفاده کنید که تمام مدارک فوق را بجز مدارک خود مسافر را شامل می شود.

 

4 دیدگاه ها

  1. مرضیه سیماب گفت:

    سلام و روز بخیر
    دوستم از هلند قراره برام دعوت نامه بفرسته ( البته 4 سال پیش هم یه بار با دعوتنامه رفتم). الان در یک شرکت خصوصی کار میکنم و شغلم مدیر مالی هست و فقط یک روز در هفته میرم، ولی از اون شرکت برام بیمه ارسال نمیشه و من خودم بعد از مرخصی زایمانم برای خودم بیمه زنان خانه‌دار ارسال میکنم.
    میخواستم ببینم لازمه برام از اون شرکت بیمه ارسال بشه؟
    یا همون سابقه بیمه ای که نزدیک 14 هست ببرم کافیه؟

    • admin گفت:

      سلام روزتون بخیر
      ارائه سابقه بیمه 6 ماه اخر برای سفارت اهمیت بیشتری داره البته اون 14 سال هم به کارتون میاد ولی سابقه 6 ماهه که به صورت شرکتی ارسال شده باشه مهم هستش

  2. ابوالفضل گفت:

    با سلام
    مدارکی که برای سفارت ایتالیا لازمه برای یک کارمند دولتی چیه و کدومش باید ترجمه بشه؟

    • admin گفت:

      سلام روزتون بخیر
      مدارک شغلی شامل : حکم کارگزینی و گواهی مرخصی برای مدت زمان سفر ، سابقه بیمه ، 3 تا فیش حقوقی آخرتون.
      مدارک مالی: پرینت حساب 3 تا شش ماهه به همراه گواهی تمکن مالی
      اسناد : سند ملکی
      مدارک شناسایی : شناسنامه
      این مدارک باید ترجمه بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *