وقت سفارت بلژیک و اخذ ویزای توریستی

ویزای شینگن ایتالیا
ویزای شینگن ایتالیا توریستی و تجاری
جولای 21, 2018
ویزای شینگن بلژیک
ویزای شینگن بلژیک ، قیمت ویزای توریستی بلژیک
جولای 22, 2018

وقت سفارت بلژیک و اخذ ویزای توریستی

وقت سفارت بلژیک

امروز می خواهیم در مورد وقت سفارت بلژیک صحبت کنیم.گرفتن وقت سفارت بلژیک لازمه اخذ ویزای بلژیک است؛ بنابراین اگر قرار هست تا چندی دیگر به بلژیک سفر کنید باید برای گرفتن وقت سفارت بلژیک اقدام نمایید. چنانچه با پروسه گرفتن وقت سفارت بلژیک آشنا نیستید می توانید با ما همراه شوید زیرا همانطور که گفتیم هدف ما از نگارش این مطلب، تشریح پروسه رزرو وقت سفارت بلژیک است اما قبل از پرداختن به این بحث بد نیست که ابتدا در مورد کشور بلژیک و انگیزه های سفر به این کشور صحبت کنیم.

وقت سفارت بلژیک

بلژیک، کشوری کوچک واقع در اروپای غربی است که اگر از گوشه و کنار آن بخواهید به پایتخت این کشور یعنی شهر بروکسل سفر کنید نهایتاً دو ساعت در راه خواهید بود. کشور کوچک بلژیک بین کشورهای آلمان، فرانسه، هلند، لوکزامبورگ و دریای شمال قرار دارد. زبان بلژیکی ها نیز متاثر از زبان کشورهای همسایه است؛ به گونه ای که مردم ساکن در شمال بلژیک به زبان هلندی، ساکنین جنوب بلژیک به زبان فرانسوی و افراد ساکن در بخش های میانی به زبان آلمانی صحبت می کنند.تنوع زبانی در بلژیک با تنوع فرهنگی در این کشور همراه است.

ورود یک هفته ای به سفارت بلژیک به همراه مشاوره و چیدمان مدارک برای سفارت

انگیزه های سفر به بلژیک

اگرچه بلژیک کشوری کوچک است اما از زیبایی های بسیاری برخوردار هست؛ به گونه ای که همواره موردتوجه علاقمندان به گردشگری قرار داشته است. میراث تاریخی و موزه های فرهنگی- هنری بلژیک سالانه میزبان هزاران توریست هستند. اغلب افرادی که به بلژیک سفر می کنند از منطقه فلاندر دیدن می کنند. منطقه فلاندر شامل شهرهای بروکسل، بروج، گنت و آنور است. فلاندر به عنوان برگزارکننده فستیوال های متعدد و تولیدکننده شکلات های متنوع و نوشیدنی های گوارا شناخته می شود.

ضمناً معروف ترین مسیر دوچرخه سواری دنیا با نام جاده Edyy Merckx  نیز از فلاندر می گذرد؛ به همین دلیل دوچرخه سواری در بین فلاندری ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. عده زیادی از گردشگران نیز برای تماشای Eddy Merckx، مهمان فلاندر می شوند. گرند پلس، یکی دیگر از شهرهای دیدنی بلژیک است. گرند پلس، نمایشی باشکوه از قدرت معماری است. علاوه بر اینها، شهرت جهانی رستوران های بلژیکی نیز برای علاقمندان به گردشگری بسیار مطلوب است. رستوران های بلژیکی از نظر سرو غذاهای لذیذ در حال پیشی گرفتن از رستوران های فرانسوی هستند. رستوران Kof Van Clev که در حوالی شهر Kortrijk  قرار دارد؛ در سال ۲۰۱۶ به عنوان برترین رستوران دنیا معرفی شد.

 

وقت فوری بلژیک

وقت فوری سفارت بلژیک

صرفنظر از توریست ها، عده ای از افراد جهت کار کردن به یک کشور خارجی سفر می کنند. تعداد این نفرات به شرایط اقتصادی کشور مقصد بستگی دارد. اگر بخواهیم در مورد شرایط اقتصادی بلژیک صحبت کنیم باید بگوییم که بلژیک در دل یکی از اصلی ترین قطب های صنعتی جهان که شامل آلمان، فرانسه و هلند است قرار دارد. حدود سی درصد از بلژیکی ها در بخش صنعت مشغول به فعالیت هستند و مابقی در بخش های کشاورزی و خدماتی فعالیت می کنند. ضمناً هزینه زندگی در بروکسل نسبتاً زیاد است اما چون میزان درآمد افراد در بلژیک بالا است و از طرف دیگر میزان مالیات پایین هست؛ افرادی که موفق به پیدا کردن کار در این کشور شوند؛ از نظر اقتصادی با مشکل مواجه نخواهند شد.

بنابراین اگر هدف شما هم از گرفتن وقت سفارت بلژیک، اخذ ویزای کاری و کار کردن در بلژیک است؛ لازم نیست که نگران هزینه های نسبتاً زیاد زندگی در بلژیک باشید. لازم به ذکر است که اگر می خواهید در بخش های صنعتی فعالیت کنید بهتر است به شهرهای شارلوآ و لیژ توجه بیشتری داشته باشید زیرا صنعتی ترین شهرهای بلژیک بشمار می روند.

 

مهاجرت به بلژیک:

یکی دیگر از عواملی که می تواند انگیزه ای قوی برای مهاجرت به بلژیک قلمداد شود؛ شرایط علمی این کشور است. در حقیقت دانشگاه های معتبر و بین المللی بلژیک مانند دانشگاه آزاد بروکسل، دانشگاه لیژ، دانشگاه وریج بروکسل و… باعث شده اند که دانشجویان زیادی برای ادامه تحصیل راهی بلژیک شوند. علاوه بر کیفیت بالای دانشگاه های بلژیک، امکان تحصیل رایگان در این کشور نیز موجب جذب هرچه بیشتر دانشجویان خارجی شده است. بدین ترتیب شخص فقط باید هزینه زندگی دانشجویی خود را بپردازد. هزینه زندگی دانشجویی  در مقطع لیسانس بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ یورو است که این مبلغ برای مقاطع بالاتر به ۶۰۰ تا ۸۰۰ یورو افزایش می یابد. شخص دانشجو می تواند بخشی از هزینه زندگی خود را نیز از طریق امور پاره وقت تامین کند زیرا طبق قوانین دولت بلژیک، دانشجویان مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اجازه دارند که تا سقف ۱۰، ۲۰ و ۳۰ ساعت در طول هفته کار کنند و به ازای هر ساعت کار حدود ۸ تا ۱۰ دلار دستمزد دریافت نمایند.

علاوه بر اینها، دانشگاه های بلژیک به دانشجویان مقطع دکتری، بورسیه تحصیلی نیز اعطا می کنند. اگر فرد موفق به اخذ بورسیه شود؛ ماهانه حدود دوهزار دلار نیز حقوق دریافت خواهد کرد. بنابراین از شرایط حاکم بر مراکز آموزش عالی بلژیک می توان به عنوان محرکی قوی برای جذب دانشجو یاد کرد.

وقت سفارت بلژیک در تهران

وقت سفارت بلژیک در تهران

حالا که با شرایط کشور بلژیک و انگیزه های سفر به این کشور آشنا شدیم؛ اجازه دهید ببینیم که برای سفر به این کشور باید به چه نحوی عمل کنیم. همانطور که در ابتدا هم بیان کردیم؛ برای ورود به بلژیک ملزم به اخذ ویزای بلژیک هستیم و مقدمه پروسه اخذ ویزای بلژیک، گرفتن وقت سفارت بلژیک است. در ادامه در مورد با فرآیند گرفتن وقت سفارت بلژیک صحبت خواهیم کرد.

 

پروسه گرفتن وقت سفارت بلژیک

پروسه رزرو وقت سفارت بلژیک با ثبت نام در سایت سفارت شروع می شود. در مرحله بعد می بایست فرم درخواست ویزای بلژیک را به صورت اینترنتی تکمیل و سابمیت کرد. بعد از سابمیت فرم، شناسه ای دریافت خواهید کرد که از زمان دریافت این شناسه دیگر قادر به اعمال هیچگونه تغییری در اطلاعات مندرج در فرم نخواهید بود. بنابراین قبل از سابمیت فرم حتماً اطلاعات را چک کنید زیرا بروز هر نوع اشتباهی ممکن است منجر به ریجکت درخواست شما شود.

مصاحبه سفارت بلژیک

مصاحبه سفارت بلژیک :

بعد از دریافت شناسه باید در سایت صدور ویزای بلژیک ثبت نام نمایید. برای ثبت نام در این سایت به شناسه دریافتی در مرحله قبل نیاز خواهید داشت. پس از ثبت نام در سایت صدور ویزا به صفحه ای هدایت خواهید شد که شامل لیستی از وقت های آزاد سفارت است. شما باید با توجه به تاریخ سفر پیش رو، بهترین وقت ممکن را انتخاب کنید. حالا اگر سفارت با وقت موردنظر موافق باشد؛ با ارسال یک ایمیل، موافقت خود را اعلام خواهد کرد اما اگر موافق نباشد؛ ایمیلی برای شما ارسال نخواهد کرد و این بدین معناست که باید وقت دیگری را انتخاب کنید. بعد از گرفتن وقت سفارت بلژیک باید در وقت تعیین شده به سفارت مراجعه کنید. در سفارت بلژیک باید در مصاحبه شرکت کنید؛ به انجام امور انگشت نگاری بپردازید؛ مدارک لازم برای اخذ ویزای بلژیک را ارائه دهید و هزینه های سفارت را بپردازید.

 

پکیج ویزای شینگن بلژیک فقط 100 یورو

پکیج ویزای شینگن بلژیک : وقت سفارت + تکمیل فرم ویزا + بیمه مسافرتی سامان + واچر هتل + رزرو بلیط هواپیما + مشاوره تخصصی

 

 

جهت اخذ وقت سفارت با کارشناسان ما تماس بگیرید

2 دیدگاه ها

  1. صفرزاده گفت:

    سلام به همراه وقت فرم ویزا رو هم پر میکنید یا فقط وقت رو می‌گیرید؟لطفا جواب بدین ممنوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *