وقت سفارت کانادا , ثبت نام ویزای مولتی 5 ساله کانادا

ویزای کانادا
ویزای کانادا , ویزای مولتی تضمینی کانادا
جولای 29, 2018
ویزای انگلستان
ویزای انگلستان
جولای 30, 2018

وقت سفارت کانادا , ثبت نام ویزای مولتی 5 ساله کانادا

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت کانادا :این کشور که در شمال قاره امریکا قرار دارد و پایتخت آن اتاویو می باشد، کشوری با جاذبه های کاری و توریستی است و هر ساله تعداد زیادی از مردم سراسر جهان برای گردش، تحصیل و یا کار وارد کانادا می شوند.البته کشور کانادا نیز مهمان پذیر خوبی است و مردمی که قصد ورود به کانادا دارند را پذیرا می شود. البته اخیرا مقررات اخذ ویزا برای این کشور کمی دشوارت از قبل شده است.

 

اطلاعات درباره کشور کانادا

کانادا به دو روش توریستی و مهاجرتی مردم را در کشور خود جای می دهد. این کشور که دارای فناوری نوین است برای افراد محل خوبی جهت کار و پیشرفت است. ناگفته نماند که یکی از جاذبه های این کشور آبشار بزرگ نیاگارا است که باعث می شود همه ساله مردم زیادی به این کشور وارد شوند.در ادامه درباره ی وقت سفارت کانادا و همچنین هزینه های مربوطه به تفصیل خواهیم گفت. جهت اطلاع از وقت تضمینی سفارت کانادا با ما همراه باشید.

چگونه وقت از سفارت کانادا بگیریم

چگونه وقت از سفارت کانادا بگیریم؟

کشور کانادا با وجود محبوبیتی که در میان گردشگران و مهاجرین دارد با این حال شرایط سختی را دربرابر آن ها گذاشته است. یکی از این شرایط سخت، نبود سفارت کشور کانادا در ایران است. شما پس از تکمیل مدارک باید به یکی از کشور های آنکارا، استانبول، ایروان، دبی و … بروید تا ویزای خود را پس از تایید سفارت دریافت کنید.

البته شما می توانید پس از این که تاییدیه ویزای خود را گرفتید برای ثبت آن در پاسپورت خود به جای سفرهای غیر ضروری پاسپورت خود را به ویزابان بسپارید تا مهر ویزای شما در آن بدرخشد، که به این کار پیکاپ ویزا گفته می شود. همکاران ما به راحتی می توانند برای شما وقت سفارت کانادا تنظیم نمایند.

راه های سفر به کانادا چیست

راه های سفر به کانادا چیست؟

به طور کلی بر اساس هدفی که شما دارید به سه روش می توان به کانادا سفر کرد. روش اول توریستی و روش دوم مهاجرتی.

در روش اول که به تفصیل در ویزای کانادا  درباره ی آن گفته شده است اما باز اشاره ای به آن می کنم شما می توانید به چهار روش به این کشور سفر کنید.

  1. ویزای ترانزیت کانادا (شما می توانید کمتر از 48 ساعت اقامت در کانادا داشته باشید.)
  2. ویزای یک بار ورود کانادا (پس وارد شدن به این کشور با اولین خروج ویزای شما باطل می شود.)
  3. ویزای مولتی یا پنج ساله (پس از ورود به این کشور شما طی شرایطی خاص می توانید به مدت پنج سال به این کشور رفت و آمد کنید.)
  4. سوپر ویزای کانادا (مخصوص والدین می باشد.)

در روش دوم شما می توانید از نه طریق به این کشور مهاجرت کنید که هر یک شرایطی خاص دارد.

  1. مهاجرت به کانادا از طریق اخذ پیشنهاد کاری : مهندسین عمران، معماری، کامپیوتر و تکنسین های فنی، مشاغل مهارتی نظیر جوشکاری، تعمیرات، لوله کشی و … می توانند با کمترین سطح زبان برای خود و خانواده اقامت دائم کانادا را بگیرند.
  2. مهاجرت به کانادا از طریق حرفه و تخصص فدرال: ویژه افرادی است که دانش کافی با حداقل یک سال سابقه کار مرتبط دارند و دانش زبان آن ها در حد پذیرش است.
  3. مهاجرت به کانادا از طریق حرفه و تخصص کبک: ویژه افراد تحصیل کرده همراه سابقه کاری کمتر از شش ماه است. در برخی از رشته ها دانش انگلیسی و فرانسه نیز مهم نیست.
  4. مهاجرت به کانادا از طریق تخصصی نووااسکوشیا: افراد تحصیلکرده بدون نیاز به پیشنهاد کاری از سوی کارفرما با داشتن سابقه کاری بیش از یکسال می توانند به این کشور مهاجرت کنند.
  5. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک: ویژه مدیران و کارفرمایان با سرمایه ای بیش از 1,600,000 دلار کانادا است.
  6. مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی فدرال: ویژه افرادی است که در رشته های هنری تبحر دارند مانند: هنرمندان، نویسندگان، مترجمان، گرافیست ها و … است.
  7. مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی کبک: ویژه کارفرمایان و بیزینس های کوچک با دارایی بیش از 300,000 دلار کانادا است.
  8. مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی کبک: ویژه افراد تحصیلکرده و یا بیزینس کوچکی که توسط شخصی که درخواست داده است اداره می شود، می باشد.
  9. مهاجرت به کانادا از طریق خویشاوندی: اگر همسر شما اقامت کانادا را داشته باشد و یا نزدیکان شما در آن جا اقامت داشته باشند شما می توانید برای مهاجرت اقدام کنید.

روش سوم که همان اخذ ویزای تحصیلی می باشد. شما می توانید برای ادامه تحصیل به کشور کانادا با اخذ پذیرش از یکی از دانشگا های این کشور مهاجرت کنید.

چگونه ویزای تحصیلی اخذ کنیم؟

چگونه ویزای تحصیلی اخذ کنیم؟

افرادی که قصد تحصیل در کشور کانادا را دارند کاری دشوار تر از سایر افراد در پیش روی آن هاست. شرایط برای تحصیل در این کشور از این قرار است:

  1. افراد تنها می توانند در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا درخواست خود را ارائه دهند. افرادی که درخواست تحصیل در مقاطع پایین تر را دارند کارشان بسیار دشوار تر است.
  2. هزینه تحصیل برای مهاجرین رایگان نیست و شما باید گردش مالی مناسبی برای مهاجرت داشته باشید.

هزینه های اخذ ویزای کانادا چقدر است

هزینه های اخذ ویزای کانادا چقدر است؟!

افراد بالای 14 سال: به ازای هر نفر 100$ کانادا به علاوه هزینه انگشت نگاری به مبلغ 85$ کانادا می باشد.

افراد زیر 14 سال: به ازای هر نفر 100$ کانادا می باشد.

نکته : افرادی که طی 10 سال گذشته از سفارت کانادا انگشتنگاری کرده باشند از انجام و پرداخت هزینه انگشتنگاری معاف می باشند.

چه کسانی لازم نیست برای اقامت کانادا انگشت نگاری کنند

چه کسانی لازم نیست برای اقامت کانادا انگشت نگاری کنند؟

  1. افراد زیر چهارده سال
  2. افراد بالای هشتاد سال
  3. افراد مقیم کانادا و یا دارای پاسپورت کانادایی
  4. افرادی که ویزای مهاجرتی دارند
  5. دیپلمات ها و افراد دولتی
  6. افرادی که در ده سال گذشته انجام داده باشند.

پس از تکمیل اطلاعات خود باید برای انگشت نگاری به سفارت کانادا رفته و مراحل انگشت نگاری و دریافت اقامت خود را تکمیل کنید.

جهت مشاوره ویزای کانادا و وقت سفارت با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *