ویزای شینگن چک
ویزای شینگن چک با ورود فوری به سفارت
اکتبر 9, 2018
وقت سفارت ایتالیا فوری
وقت سفارت ایتالیا فوری
اکتبر 20, 2018

وقت سفارت چک و اخذ ویزای چک فوری

وقت سفارت چک

چگونه وقت سفارت چک بگیریم؟

برای اخذ ویزای شینگن چک باید وقت سفارت آن کشور را دریافت کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار بگیرد. برای اخذ وقت سفارت چک دو راه پیش روی متقاضیان است.وقت سفارت چک را می توان به دو نوع حضوری و یا آنلاین اخذ کرد. اما وقت سفارت چک را تنها می توان به صورت آنلاین دریافت کرد.برای اخذ وقت سفارت چک می توانید با مشاورین مجرب و متخصص ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت  با شماره 8-02122360894 تماس بگیرید.مشاورین ما در کمترین زمان ممکن می توانند وقت سفارت کشور چک را برای شما اخذ کنند تا به راحتی برای اخذ ویزای شینگن خود اقدام کنید.

هنگام اخذ وقت سفارت باید اطلاعات خود را به صورت کامل و بدون هیچ نقصی در سایت وارد کنید و کوچک‌ترین نقصی ممکن است منجر به رد درخواست شما شود.برای این که مشاورین ما وقت سفارت را برای شما دریافت کنند می توانید یک تصویر از گذرنامه خود با شماره موبایل برای ما از طریق یکی از شبکه های اجتماعی ارسال کنید.پس از ارسال در کوتاه ترین زمان ممکن وقت سفارت برای شما دریافت خواهد شد. اخذ وقت سفارت در چند سال اخیر برای جلوگیری از ازدحام در نظر گرفته شده است.

ویزای چک

 

آدرس سفارت چک در تهران کجاست؟

تهران ، خيابان شهيد لواساني ( فرمانيه ) ، نبش خيابان ياس ، پلاک 199

جاذبه های کشور چک چیست؟

کشور چک دارای جاذبه های فراوانی است. این کشور در مرکز قاره اروپا قرار دارد و پایتخت آن شهر پراگ است که زیباترین شهر این کشور می باشد.کشور چک بسیار کوچک است اما تاریخ غنی و مهمی دارد و از لحاظ اقتصادی نقش به سزایی دارد. میدان پراگ از تاریخی ترین و زیباترین جاذبه های این کشور است.

پل چارلز دارای ششصد سال قدمت است و از سنگ فرش های بسیار زیبایی تشکیل شده است. اگر پل سنگی و یا پل پراگ شنیدید تعجب نکنید، به همین پل اشاره می کنند.رودخانه ولدآوا نیز از جاذبه های گردشگری چک می باشد که می تواند آن را با قایق طی کنید و از تورهای آن لذت ببرید. این رودخانه شهر پراگ را به دو بخش تقسیم کرده است.میدان قدیمی شهر پراگ از قدیمی ترین آثار این شهر است. این میدان توسط تعداد زیادی کلیسا و ساختمان قدیمی و زیبا محصور شده است.اولین جایی که تمام مسافرین چک به آن سر می زنند قلعه قدیمی پراگ است که از تاریخی ترین و قدیمی ترین آثار جهانی است.

این قلعه مجموعه ای از کلیساها و ساختمان های زیبا و سنگی است که به این منطقه نمایی خاص بخشیده است. محدوده ی این قلعه حدود هفتاد هزار متر مربع است.میدان ونس سالز در قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. این شهر مکان مناسبی برای برگزاری جشن ها، بازارهای فصلی و … می باشد.

ساعت نجومی از قدیمی ترین ساعت های جهان است که هنوز کار می کند. این ساعت در سال 1410 میلادی ساخته شده است.اگر سفری شاعرانه و عاشقانه به کشور چک دارید حتماً به جزیره کامپا بروید تا لحظات به یاد ماندنی و بسیار عاشقانه ای را برای خود و همراهتان رقم بزنید.برای اطلاع از چگونگی اخذ ویزای شینگن چک ، تور چک و وقت سفارت با مشاورین ما تماس بگیرید.

سفر به چک

 

چه مدارکی برای اخذ ویزای شینگن چک باید ارائه داد؟

  • تکمیل فرم سفارت فرم سفارت را بدون هیچ نقصی به زبان انگلیسی رسمی تکمیل نمایید و در مدارک خود قرار دهید. شناسنامه را ارائه دهید و به یاد داشته باشید کپی از تمامی صفحات حتی صفحه فوت نیز الزامی است.
  • سه قطعه عکس 6 * 4 که زمینه آن سفید باشد و هشتاد درصد از صورت متقاضی پیدا باشد. گذرنامه که دارای شش ماه اعتبار از زمان صدور ویزا باشد. حداقل دو صفحه خالی که مهر سفارت در آن درج شود داشته باشد.
  • گردش حساب باید حداقل گردش سه ماه اخیر حساب خود را با مهر و سربرگ رسمی بانک ارائه کنید. باید برای رفت‌وبرگشت خود بلیط هواپیما رزرو کنید و این برگه را نیز به سفارت دهید.
  • یک سند ملکی که متعلق به یک‌خانه، زمین، مغازه و … باشد. اگر قصد ارائه سند ماشین رادارید باید حداقل قیمت آن معادل صد میلیون تومان باشد.نامه اشتغال به کار باید با توجه به شغل شما صدر شود. این نامه می‌تواند پروانه پزشکی، پروانه وکالت، حکم بازنشستگی، نامه اشتغال به تحصیل، جواز کسب و … باشد.شما باید برای تمام مدتی که در چک اقامت دارید، هتل رزرو کنید و تأییدیه آن را به سفارت بدهید. گاهی ممکن است سفارت از شما رسید پرداخت را نیز درخواست کند.
  • دعوت‌نامه باید از سوی یکی از اقوام و یا دوستان شما باشد که دارای اقامت دائم کشور چک و یا شهروند این کشور باشد. دعوت‌نامه باید دارای امضای فرستنده و همین‌طور تاریخ باشد.
  • بیمه‌نامه باید از جانب شرکتی معتبر باشد و 30 هزار یورو از هزینه‌های احتمالی شمارا پرداخت کند. این هزینه‌ها می‌توانند شامل تصادف، بیماری، فوت و … باشند.

توجه: کلیه مدارک فوق می بایست توسط مترجم رسمی ترجمه شده و سپس به سفارت ارائه شود

 

چگونه ویزای شینگن بگیریم؟

پس از اخذ وقت سفارت چک می توانید با در دست داشتن کلیه مدارک خود به سفارت در تاریخ تعیین شده مراجعه نمایید.کلیه هزینه صدور ویزا را بدون کم و زیاد پرداخت کنید تا بررسی مدارک شما آغاز شود. سفارت به مقدار محدودی پول خورد دارد پس سعی کنید هزینه را دقیق بپردازید.دو تا چهار هفته پس از ارائه مدارک پاسخ سفارت به همان ایمیلی که در سفارت ثبت کرده اید ارسال می‌شود. پاسخ سفارت می تواند مثبت و یا منفی باشد.اگر پاسخ سفارت مثبت بود می توانید با در دست داشتن گذرنامه و مدارک شناسایی برای اخذ ویزای خود به سفارت مراجعه کنید و پس از آن سفر خود را آغاز کنید.

در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد می توانید پس از دو تا چهار ماه با برطرف کردن علت ریجکتی می توانید مجددا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *