وقت سفارت بلژیک در تهران
وقت سفارت بلژیک در تهران
اکتبر 23, 2018
ویزای شینگن هلند
ویزای شینگن هلند با قیمت عالی
اکتبر 31, 2018

وقت سفارت هلند با کمترین زمان

وقت سفارت هلند

کشور هلند کجاست؟

وقت سفارت هلند :در این مطلب قصد داریم تا توضیح مختصری درباره کشور هلند بدهیم تا تصمیم خود را برای اخذ وقت سفارت هلند و ویزای این کشور قطعی کنید.هلند کشوری کوچک در شمال غربی اروپا است که بسیار زیبا و سرسبز است. پایتخت کشور هلند شهر زیبای آمستردام می باشد که دارای جاذبه های بسیاری است.

شعار کشور هلند “ماندگار خواهم شد” است. حکومت کشور هلند پادشاهی می باشد و زبان رسمی آن با این که چند زبان در این کشور کوچک رایج است، هلندی می باشد.جمعیت کشور هلند حدود شانزده میلیون نفر است و زمین های حاصلخیز و مناسبی دارد. همسایه های این کشور بلژیک، آلمان و بریتانیا می باشد.

اکثریت مردم کشور هلند مسیحی پروتستان هستند و از دیگر ادیان این کشور می توان به یهود، اسلام و … نیز اشاره کرد که همه در کنار هم زندگی می کنند.آب و هوای کشور هلند معتدل می باشد که همین امر موجب شده تا هلند تبدیل به کشور گل ها شود و به همین نام نیز مشهور گردد.بزرگ ترین بندر اروپا در شهر روتردام می باشد که دارای اسکله های زیادی است. روتردام دومین شهر بزرگ هلند به حساب می آید.

هلند سواحلی رو به دریای شمال دارد و از همین طریق به بسیاری از کشورهای دیگر نیز وصل می شود که یکی از این کشورها نیز بریتانیا می باشد.نام این کشور به معنی سرزمین پست می باشد و تنها علت آن پایین بودن این سرزمین از سطح دریا است که باعث حاصلخیز شدن این سرزمین نیز می شود.

 

چرا باید به کشور هلند سفر کنیم؟

کشور هلند جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد که از آمستردام که پایتخت این کشور است آغاز می‌شود و در هر گوشه این کشور آثاری از این جاذبه‌ها پیدا است.این‌که جاذبه‌های کشور هلند را از کجا شروع کنیم کمی سخت است به همین جهت تنها به برخی از جاذبه‌های بی‌نظیر این کشور زیبا اشاره خواهیم کرد.

یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر این کشور باغ‌های گل کوکنهوف است که از اواخر مارس تا اواسط ماه می گردشگران را به این منطقه جذب می‌کند.این باغ یکی از باشکوه‌ترین باغ‌های گل جهان است. همان‌طور که می‌دانید هلند کشوری پیشتاز در صنعت پرورش گل است و سالانه بیش از هفت میلیون گل در این باغ کاشته می‌شود.

آمستردام که پایتخت این کشور می‌باشد شمارا به دیدن جاذبه های گوناگون در هر گوشه شهر دعوت می کند. این جاذبه ها از میدان شهر شروع شده و تا کناره های آن پیشروی می کند.از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به کانال های سه گانه شهر آمستردام اشاره کرد که ساخت آن ها از قرن هفدهم آغاز شده بود.

از دیگر جاذبه های آمستردام می توان به ساختمان شهرداری دلفت هلند اشاره کرد که به سبک دوره رنسانس ساخته شده است و در امتداد ساختمان یک کلیسا واقع شده است.

یکی دیگر از جاذبه های کشور هلند موزه ملی آمستردام است که یکی از غنی ترین موزه های اروپا به حساب می آید و درست در میدان موزه آمستردام واقع شده است.آسیاب های بادی در روستای نهر کودکان هلند قدمتی بیش از هزار سال دارند و برای خشک کردن آب اضافی زمین های پست این منطقه ساخته شده اند.ماست بوس یکی از پارک های جنگلی بسیار زیبا و دیدنی هلند است که دارای درختان بسیاری می باشد که برای ورزش های تفریحی بسیار مناسب است و البته بستر آن نیز فراهم شده است.

 

ویزای هلند

وقت سفارت چیست؟

در چند سال اخیر برای ایجاد نظم و ترتیب در بین متقاضیان وقت سفارت در نظر گرفته شده است تا متقاضیان به راحتی بتوانند درخواست خود را به سفارت ارائه دهند.در گذشته نه چندان دور صف های طولانی پشت در سفارت ها و ایجاد بی نظمی سبب شد تا سفارت ها اقدام به ارائه وقت به متقاضیان نمایند.به این ترتیب متقاضیان قبل از مراجعه به سفارت وقت سفارت را دریافت می کنند و در تاریخ اخذ شده با کلیه مدارک خود به سفارت مراجعه می کنند.

 

چگونه وقت سفارت هلند بگیریم؟

برای اخذ وقت سفارت هلند و هر سفارتی که بخواهید کافی است تا با مشاورین مجرب و متخصص شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ماکان سیر آسمان در پشتیبانی سایت وقت سفارت تماس بگیرید.

 

هزینه وقت سفارت هلند در کمترین زمان

وقت سفارت هلند به دو صورت عادی و فوری وجود دارد که متقاضیان با توجه به شرایط و موقعیت خود می توانند اقدام به اخذ وقت سفارت مورد نظر خود کنند.وقت سفارت هلند فوری به شما این امکان را می دهد تا در بازه زمانی کوتاه تر بتوانید وارد سفارت شوید اما هزینه اخذ آن بیشتر خواهد بود.وقت سفارت هلند عادی در بازه زمانی طولانی تر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید وارد سفارت شوید ضمن این  که هزینه کمتری را بپردازید.با توجه به برنامه سفری خود می توانید برای اخذ وقت سفارت هلند فوری یا عادی با مشاورین مجرب ما تماس حاصل نمایید.

 

پس از اخذ وقت سفارت هلند چه کنیم؟

پس از این که وقت سفارت هلند را دریافت کردید کافی است تا با کلیه مدارک و هزینه صدور ویزا به سفارت مراجعه کنید تا موفق شوید درخواست خود را به سفارت تحویل دهید.سفارت در تاریخ تعیین شده کلیه مدارک را از شما اخذ می کند و پس از دریافت هزینه بررسی درخواست شما را آغاز می کند.

این بررسی بین دو تا چهار هفته طول خواهد کشید و در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما مثبت باشد می توانید گذرنامه خود را به سفارت تحویل دهید تا ویزا به آن ضمیمه شود.در صورتی که پاسخ سفارت به درخواست شما منفی باشد با برطرف کردن علت ریجکتی پس از گذشت دو تا چهار ماه دوباره برای اخذ ویزای شینگن هلند اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *